Bu haber kez okundu.

Türkiye Beşik gibi ''Elazığ ve Manisa'da peş peşe deprem!

Boğaziçi Üniversitesi Kandilli Rasathanesi ve Deprem Araştırma Enstitüsü Bölgesel Deprem-Tsunami İzleme Ve Değerlendirme Merkezi tarafından paylaşılan son dakika verilerine göre Manisa ve Elazığ'da peş peşe deprem olduğu bildirildi.

MANİSA VE ELAZIĞ'DA PEŞ PEŞE DEPREM OLDU

Manisa'da meydana gelen deprem sonrasında Elazığ'da da 04 Şubat 2020 Saat 01:19'da 4,6 şiddetinde ve saat 01:44'de 3,2 şiddetinde iki ayrı deprem meydana geldiği açıklandı.

Elazığ'da meydana gelen depremin merkez üssü Sivrice olarak belirlendi. Deprem yerin 7,8 Km altında gerçekleşti. 

banner23

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol