Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Nereden anladın berbat olduğunu ? Ortada proje yok plan var zaten..ama mesleğinizi merak ettim dogrusu

En iyisini sen yap o zaman

Berbat projeler. Bunlarin yaptigi bu kadar olur zaten.

Daire m2 leri düşürdüler biz kabul etmedik neden kimse ses çıkarmiyor
A.O.: nikli yorum yazan arkadaş neye göre bunların yaptığı bu kadar olur zaten dedin mutayitler için mi yoksa ç.ve ş. bakanlığının plan notları için mi c.ve ş.bakanliginin plan notları için diyorsan yanlış görüş ve düşüncedesin unuta fikirtepe kentsel dönüşüm 11 yıl oldu ortada bir enkaz var o temizleniyor müteahitler için diyorsan mutahitlerin yüzüne geç şöyle klavye delikanlılığı yada laf kalabalığı yapma yorumun sende kalsın nokta!!!!?.