Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Fikirtepelinin kendisi duyarsız olmuş .Mücadele etmekten vazgeçmiş .Birde içimizdeki zehirli yılanlar var .Önce o zehirli yılanların hakkından gelmek lazım .Kapalı kapılar arkasındaki zehirli yılanlar fikirtepeyi bu duruma soktu .Herkes tanıyor onları .

Allah hesabını sorsun kimin sucu varsa bu işin içinde fikirtepede yasayan insanlar bu ülkenin vatandaşı degilmi?devlet ne zamana kadar daha bekleyecek gormezmi duymazmi ki burdaki halkın magduriyetini yoksa burda yasayan insanlar bu ülkenin vatandaşı degilmi?

fikirtepe konum olarak önemli bir yer olduğundan kentsel dönüşüm adı altında fikirtepe halkı belediyesinden tutun çevre şehircilik bakanlığı istanbul çalışanlarına kadar rant uğruna ihanete uğramıştır.

yürüyüş başka çaresi yok hep dedim

fikirtepe halkı kentsel dönüşüm başladığı günden bu zamana kadar kazanımlarını malesef kaybetmiştir. ama bu insanların ahını alan aheste aheste çıkacaktır.

Sevmez neden sevsin fikirtepe halkı çirkef fikirtepe aç gözlü fikirtepe halkı 1e 5 isteyen oldugundan 8 yılda sadece bu gunlete geldi bakın 3 ve 1 adaya neden bir arpa yolu yola alamadılar tamahgarlık yok bizim insanimızda bende fikirfepe halkındanim biraz kendimize sorgulamak lazim avanta peşine temsilciler 1 milyon metrrsi olup 1 daire isteyenmmi

Yıldırma ,oyalama ve müteahhitlere boyun egdirmek için bunları yaptırıyorlar .Nasıl olsa sözleşmeyide imzalamışsın .MÜTAHİT SANA NE VERİRSE ONA RAZI OLACAKSIN .

Vermeseeniz iktadar partisine oyunuzu boyle surunuruz 8 yildir varlik icinde sefalet cekersiniz

anka zaade kiptaş ile birlik çok iyi anlatmşssın yasin kardeş tşklr

Devletin kurumlarının Fikirtepe karşısındaki açizyetini gördükten sonra Fikirtepe olarak umutsuzluğa kapılıyoruz 8 yıldan beri hala daha deneme yanılma yöntemi bu nasıl bi şey dehşet heralde böyle bişey ben evde otururken bonzaiciler binanın kapısını sokmmeye çalışıyor içerden kitliyoruz bize bunları yasamamiza sebep olanları Allah bin beter etsin .Babacan

Fikirtepliler kandilimistir, kenara atilmisdir, secimden secime hatirlanan bir yer olmusdur. Cozum gunluk yuruyusler. sesimizi duyuraacak eylemler, gosteriler. Yoksa cok bekleriz.

Bizlerin adasina 7 yıldır çivi çakamayalar,her halde bu yeni projelerinde 21 yılda belki anca çivi çakarlar...anlayan anladı...Boş laf hepsi...Boş ...

Allahimdan bul raci şaşmaz. Defol git artık fikirtepeden .çek elini lan ne istiyorsun bizden paran yok niye yıktin evlerimizi kapattın ofisleri kactin gittik ödeyemiyoruz olum kiramizi ne huzur bıraktın ne sağlık bizde...gelip birinin senin kafanı gözünü patlamasını mi bekliyorsun...napalim senin peşine düşüp istanbul gezmene müsaade etmeyelimmi Allah ta senin evini yıksin içinde sen varken başına yikilsin o bogazdaki yalın.adi insan genç yaşlı demeden perişan ettin bizi ...daha sana ne diyim her gün sana beddua etmekten bıktım....ver lan evimizi ver evimi ....duyun artık sesimizi yetkili yokmu bir mahalle ölüyor duyun duyun duyunnnnn....

Koca kişi bitirdik hazirana ödemeler başlıyacak diye geldi haziran hala finansal sorun diyor sözde şirket yetkilisi saadettin namoğlu adam tam bir yalanmakinasi...namoglu racide seni kurtaramaz bu kadar yalanla verin artık parami ... parami ver evimi ver Allahsizlar...dizilerinde dürüst milliyetçi ulan siz var ya kitapsizsiniz vicdansizsiniz

Kırmızı kartın koyusu geliyoooor. Hak yiyenlerin sonu geliyor.

Fikirtepe de bekledikleri rant yok. Emlak krizi iyice patlayınca m2 sini 3000 tl ye bile satmakta zorlanacaklar. Fikirtepeli birde krizle batacak.

Seçimler geliyor az kaldi...sandıkla gelen sandıkla gider...Güle güle ...Elvada...By By...

Yusuf mutlu sende defol git artik
BURDAN YAZMAKLA OLMAZ FİKİRTEPE HALKI BİRLİK OLUP BAKANLIK KAPISINA DAYANALIM EYLEM YAPALIM BAŞKA ÇARE YOK ANLAMIYORMUSUNUZ SESİMİZİ BAŞKA TÜRLÜ DUYAN YOKKKKK....