Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Arkadaşlar arsa sahipleriyle firma anlaşacak başkayoluyo sayın bakan defalarca açıkldı biz imar verdik ruhsat veririz alan satan arasına girmeyiz arsalar vatandaş ayitdir kararı kendileri verir bizimle ilgisi yok bizide bu husularlailgil rahatsız etmeyinmi demekistiyor?

yetkliler şunu demek istiyor FİKİRTPELİ NE HALLİN VARSA GÒR BENİ İLGİLENDİRMİYOR YANİ KURDA KUZU TESLİM ETMEK GİBİ

Herkes kendi kurt unu kendileri sectiler sizi gidi bonuscular ha sizigidi

Madem karişmiyorsun niye bizi bu kadar insanla ortak ettiniz ben mecburmuyum cakallarla ugraşmaya beni mecbur birakiyor duzgun vatandaji cezalandiriyirsun sizin adalet ankayisiniz bumu olmaz olsun bir gece gelin fikirtepede yasayin ama yasayamassiniz ama bu yapilanlari allahim goruyor belki sizler karsiliginizi gormessiniz ama cocuklariniz torunlariniz ve sevdikleriniz var bunlari unutmayin

Madem karismiyorsunuz; bize kendi yerimizi yenileme hakkını verin! rant icin vermezseniz,deprem olursa suçlu bakanlık ve belediye' dir yani sizsiniz.

Sayin bakanim sahsen sizi ve ekibinize guveniyoruz siz catlak seslere bakip fikirtepeyi unutmayin burada size ve ekibinize ve kadir topbas baskanimizin verdigi sozlere guveniyor saygilar sunuyor acele yapilasma icin yardim bekliyoruz

kamulaştırma tehdidi ile iş yapmayı planlayan müteahhitçiklere ne olacak

kamulaştırma tehdidi ile iş yapmayı planlayan müteahhitçiklere ne olacak

bakanlığa ve kadir topbaşa hükümete güvenmiyorum. fikirtepliyi kandırdılar.seksen kat veren 12 ler camisinde kadir bey deyilmiydi. şimdi.

Haklısın beko ne olacak o müteahhitciklere bilinmiyor akıllı olsunda anlaşsın bir kaybı olmaz belki daha az kazanır arsa sahiplerinin haklarını versinlerde herkes kazansın sorunlar çözülsün o zaman herkes kazanır

Bir cok firmanin yapmaya maddi gücü yeter değil! imza atmiyanlari bahane ederek, adayı satmaya calisiyorlar.

Arkadaşlar tedbir olsun diye temsilcilere verilen vekaletlren iptal etmeyi düşünün
Sizlerin vermiş olduğunuz yetkiye istinaden sözleşmelerdeki bazı maddeleri değiştirmesinler çünkü o vekaletleri verirken kimse okumamıtır kesin çoğunluk herkes değil tedbir amaclı

site yöneticilerine bir sorum olacak kafam çok karışık soran bir allahın kulu yokmu ...
boy boy internet sitelerinde kamulaştırma belgeleri yayınlandı ne oldu alaaddin beyin evi nasıl yıkıldı pekii
biri açıklasın bu işi benden daha iyi takip eden arkadaşlar nerdesiniiiz...

Ysf o belgeler doğru idi bakanlık parnın 1/5ini yatırmış habuki mahmenin kararı tamamı yatması gerekir tamamıda yatsa arsa sahibinin dava açma hakkı var zaten davada açmış devam ediyor diğer taraftan alaattin bey sözleşme şartlarında kendisi anlaştı
Kamulaştırma falan yanlış bakanlık açısından riskli 1 bütce 2 tazminat davaları olabilir 3 tarif edilen kanun maddesi fikirtepeye uygun değil kamulaştırma yapmak için bunları aşması gerekir devletin birde bakanlığın vatandaşları kandırmaması gerekir vatandaş kimseye güvenmiyor herkese şüpeli bakıyor
Bu yazdıklarımın bile altında bir şeyler aranacaktır

Ali bey size nasıl ulaşabilirim

yapacak adam yapıyor ,gerisi hikaye

Bu adam neyin Bakanı gonderdigi tebligatlari ne oluyor ozaman

kadir bey açıklamalarınız için çok teşekkür ederim.adada tek imza atmayan biz olunca site lerde çıkan ne varsa o kadarbilgiye haiziz..
tabi kamulaştırma baskısıylala çıkan haberler moralimizi altüst etmiş durumda..bide böyle bakanın kaypak açıklamaları insanı çileden çıkarıyor..
bu kadar insan neden imza attı teminatsız, iş başlama bitirme si yazılmamış sözleşmelere diye ...tekrar teşekkür ederim saygılarımla.
haysıyetsız madem yoksun o zaman nıye afet rıskı kapsamına alıyosun hem alıyosun hem kanunu uygulamıyosun o zaman nıye aldın rısk kapsamına acele kamulastrma dıyosun bır hısseyı kamulastrman aylar suruyo yasayı işletsene daha nekadar beklıyecez 4 secım gectı dööööört !....