Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

tezgah güzel saglam dolandırmıslar mahkemede teyitlemis yapılan islerin usulsuz oldugunu ama bakanlık hep tepe evladı tutmus vatandas sevilmeyen kötu cocuk olmus

bu ne arkadas bakanlık hicmi incelemiyor yapılan ihlemleri
yada isinemi gelmiyor incelemek

Osmannn...

YASIN BEY ALLAH SENDEN RAZI OLSUN

OYLE VATANDAŞİN MALİNI ÇALMAK İÇİN 3 AVUKATLA GELIRSIN MAHKEMEYE DİYMİ

ÇABUK TAPULARIMI YERINE KOYUN

PANA inşaat ile ilgili Devletimizin bir girişim oldumu Yasin bey. Yoksa çiflik bank gibi maç bittikten sonramı sahaya inecekler.

bakanlık bu tepe-sera adasında kör sağır dilsiz artık nasıl bi iliski varsa aralarında 3 firma girdi ekmegini yedi bu adanın 3/2 yi bulmak icin osman güreli ile yap protokolu dagıt millete fazladan m2 para 3/2 yi sagla sonra 10 bin den yap satışı soruyorum cevre ve sehircilik bakanımıza mutlu adasında satış 21 bin iken tepe-serada niye 10 bin sayın basbakanımızın imza atmış oldugu sözlesmeyi örnek alıp nie imza attırmıyorsunuz bize malımızı 10 bin liradan hibe parasına satıyorsunuz tehdit edercesine mutlu adasının topragı altındanmı veya bizim basbakanımızın attı sözlesmeyi örnek alıp imza atma hakkımız yokmu hep kulagımızdan cekip vatandası sucluyosunuz

Pislik fuhuş uyuşturucu çetelerin içinde uyumaya devam nasıl rahat ediyorsunuz anlayamıyorum arkadaş
tepe tepeliyemedi galiba öle kendin yaz oyna yönet olmuyor mus bazen