Selka NSKnın %95 imzasını tamamladığı adada ikamet etmekteyiz. Sizden ricamız bu ada ile ilgili kısa sürede kapsamlı bir haber yapmanızdır.
Ayrıca imza atmayan vatandaşlar dolayısıyla burada insani olmayan şartlarda hayatımızı ikame ettirmeye çalışıyoruz. (Su ve elektiriğin gün aşırı kesilmesi, düzgün yolların çevredeki inşaatlar yüzünden kalmaması ve bazı yolların kapanması, güvenlik denen olgunun Fikirtepede kesinlikle kalmaması ve bırakın gece vaktini gündüz vakti bile insanların zorunlu olmadıkça sokağa çıkamaması gibi) Selka NSK başta olmak üzere, Devletimizin gerekli birimlerinin artık bu konu ile daha yakından ilgilenmesini ve yapıcı adımlar atmasını beklemekteyiz.
Merhaba,
Selka NSKnın %95 imzasını tamamladığı adada ikamet etmekteyiz. Sizden ricamız bu ada ile ilgili kısa sürede kapsamlı bir haber yapmanızdır.
Ayrıca imza atmayan vatandaşlar dolayısıyla burada insani olmayan şartlarda hayatımızı ikame ettirmeye çalışıyoruz. (Su ve elektiriğin gün aşırı kesilmesi, düzgün yolların çevredeki inşaatlar yüzünden kalmaması ve bazı yolların kapanması, güvenlik denen olgunun Fikirtepede kesinlikle kalmaması ve bırakın gece vaktini gündüz vakti bile insanların zorunlu olmadıkça sokağa çıkamaması gibi) Selka NSK başta olmak üzere, Devletimizin gerekli birimlerinin artık bu konu ile daha yakından ilgilenmesini ve yapıcı adımlar atmasını beklemekteyiz.
Saygılarımla,