Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Güral yaptığınız anlaşma veşartları hukuksal olarak yasal değildir.
1-Bu sözleşme Gürallar adına çağrı yapılıp güral inşaat diye bir firmaya peşkeş çekildiği
ve bunu imzalayan herkes kabul ettiği için dolandırıcılık söz konusu olduğunu bilyorsunuz
2-2/3 çoğunluğu imza ya toplu olarak çağırmayıp bir seçim yapılmadan toplum baskısı oluşturdunuz.
3-imzalarda çoğunluğu sağlayamadığınız gibi anlaşma sözleşmesine yasal çağrıyı toplu olarak yapmadınız.
4-Bu zamana kadarki sözleşmeleriniz hukuksal olarak bir çok maddesi keyfiyete bırakıldığı
için yasal olarak kabul edilmez reddedilecektir.
5-Emsal teşkil eden diğer bölgedeki imzalanan sözleşmeler arasında bariz tüketici ayıbı
olduğu için imza atanları ve sizi çok uzun yasal süreçler beklemektedir.Bu süreç konutlarınıza otursanız dahi bitmeyecektir.
6-Toplantı kayıtlarınız internette dolaşıyor dinlettiriliyor.Pazarladığınızı resmen itraf ediyorsunuz.

Güral yetkilisi adada imzalattığın sözleşmeler ve şu anda yaptığın temlik işlemleri hukuksal olarak çok büyük suçtur.Bu yaptıkların bu adada ileride aleyhinde kullanılacağını unutma.Anayasal bir suç işliyorsun 2/3 çoğunluğu resmi olarak onayını almadan sırf ada halkına baskı altına almak için yaptığını biliyoruz.Bu suça iştirak eden ada halkıda ileride çok büyük tazminatlarla karşılaşacağını sende bennde biliyoruz.Haberin Olsun.

Bir pişkin mütahit ve yandaş yalaka ada temsilçileri bi araya toplanmış poz vermiş. Bizim neden haberimiz yok acaba bu düzenli toplantılardan yüreğiniz varsa adada bir toplantı yapın insanları aydınlatın,yapamazsınız söylediğiniz yalanarla kandırdığınız insanlarla karşı karşıya gelemezsiniz yüreğiniz yetmez sonuna kadar siz yer yok arkadaş se.... verecek toprağım yok benim.Dik durun arkadaşlar bu şer....ada temsilçileri ve yalancı mütahitten ya kurtulucaz yü kurtulucaz başka yol bilmiyorum

FİKİRTEPE HABER YETKİLİLERİ PANA İNŞAAT, VARTAŞ, ROCHELL BİZİM ADA İLE İLGİLİ ŞİRKETLER İLE GÖRÜŞECEKTİNİZ..BEKLİYORUZ..BİZLERE PEK İÇ AÇICI CEVAPLAR VERMEDİLER...BELKİ BİR FAYDANIZ OLUR..........

YORUMU BEĞENMEYEN ARKADAŞ SORUN SENİN DEĞİL BİZİM...ÇİLEYİ BİZ ÇEKİYORUZ YILLARDIR...BEĞENMEMEN MANALI GELDİ...
Yazıktır günahtır insanların canına tak ettirene kadar uğraştırıyorsun 4 senedir .insanları rezil ettin.hala çıkmışın konuşuyorsun sanıyorsun ki bakanlık seni takip etmiyor suç dosyan kabardı birde pişmiş pişmiş konuşuyorsun adam gibi bir duruş yap çık adadan..