Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

ada sakinleriyle uzlaşarak başarili proje sunan e-7 firmasina başarilar hak sahiplerine hayirli olmasini dilerim.

Temel bey daha kimseyle anlaşamadı ben ve berebermde da kaç parsel var

e7 yapi yetki̇li̇si̇ olarak 3 ada i̇çeri̇si̇nde seyfi̇ ay adinda bi̇r malik görünmemektedi̇r. yorum yaparken gerçekci̇ olunmasini ri̇ca ederi̇z. saygilarimizla...

fikirtepe de gördüğüm en iyi proje. tebrikler

bu proje erdemler 3. ada için mi , yoksa 2. ada için mi ? ve çok güzel olmuş. e7 yapıya teşekkürler.

ben e7 nin adasi içinde değilim.bulunduğum adada imza atmadim.bu şekilde yaklaşildi sürecede o firma ile görüşemeyiz.ama fikirtepenin herhangi bir yerinde uzlaşarak hizmet yapan firmayida tebrik eder başarilar dileriz. bizim mücadalemiz çakal firmalara karşidir.

çok güzel bir proje iyiki e7 grup la anlaşmışız yetkililer güzel iş çikarmiş biz de bir hak sahibi olarak sabirla bekliyoruz başarilar e7 yapi..

ben e 7 yedi adasında kıracı olarak oturuyorum merak ettigim acaba devlet madur parası veriyormu e 7 firmaya tebrik eder başarılarının devamını dilerim
Duy keleşoğlu duy sizden sonra geldi fikirtepeye sizfen önde gidiyor niye adamlarda iş aşkı ve çalışma azmi var sizden ne farkı onlarda tamamlanmamış imzalar bizdede tamalanmamış umzalar insanları kandırmayın artık bıktı yakanlarınızdan