Fikirtepe Haber

Kiptaş sözleşme imzalatmadan işe başlamak zorunda!

HABER - YORUM

Kadıköy - Fikirtepe kentsel dönüşüm bölgesinde yapılan protokolle Anka - Vartaş ve Ceylan İnşaat adalarını devralan KİPTAŞ'ın , vatandaşlara tek taraflı olarak hazırlayıp dayattığı sözleşmeyi imzalatma girişimi geri tepti..! Vatandaşın direnmesi sonuç verdi ve KİPTAŞ diğer firmaların logolarını şantiye ve satış ofislerinden kaldırarak İBB' nin logosunu kendi logosuyla beraber sahaya astı... ajansFİKİRTEPE/www.FİKİRTEPEHABER.com

 VATANDAŞIN FENDİ KİPTAŞI YENDİ ''ARTIK İŞ ZAMANI!''

Yeni sözleşme diretmesine karşın KİPTAŞ, vatandaşlardan herhangi bir imza alamadan kısa süre içerisinde iş başı yapmak zorunda!!!



YENİ SÖZLEŞME BAHANE Mİ?

Fikirtepehaber.com'a özel olarak konuşan Vatandaşlar, Kiptaş'ın sözleşmesini imzalamayacaklarını belirtirken, Kiptaş'ın imzaladığı protokoller gereği mecburen yapmak zorunda olduğu Fikirtepe projelerinden kurtulmak için mi bu kadar agresif ve dayatma yoluyla yeni sözleşme imzalatmaya çalıştığı noktasında kendilerinde soru işaretleri oluştuğunu söylediler... 



VATANDAŞ KİPTAŞ'A GÜVENİYOR VE SORUYOR ''KİPTAŞ SÖZÜNDE DURACAK MI?''

Vatandaşlar Kiptaş Genel Müdürü İsmet Yıldırım'ın protokollerde attığı imzasının arkasında durmasını ve Kiptaş'ın bir an önce anlaşma yaptığı sözleşmeler üzerinden iş başı yapmasını bekliyor...



VATANDAŞTAN BAKAN ÖZHASEKİ'YE ÇAĞRI

Vatandaşlar ayriyeten yaptıkları açıklamalarının devamında, Çevre ve Şehircilik Bakanı Mehmet Özhaseki'ye seslenerek ''Biz size güvendik ve verilen sözlerin tutulmasını bekliyoruz!!!'' dediler.



Kiptaş, vatandaşlara sunduğu sözleşmenin imzalanmayarak direnilmesi sonrası, firmalar ile 8 ay önce imzaladığı protokoller gereği ne zaman işe başlayacak ?

Fikirtepe'de Anka Yapı'dan 2 , Vartaş İnşaat'tan 2, Ceylan İnşaat'tan 1 ada devralan Kiptaş' ın ilerleyen günlerde Sevgili - Platin firmalarından da 1 ada alarak Fikirtepe'de toplam 6 yapı adasında proje yapımına başlaması beklenmekte.



İlbank finanse edecek, Kiptaş yapacaktı!

Yapılan protokoller gereği, Sözleşmeler değişmeyecek, eski imzalanan sözleşmeler üzerinden proje bir an önce başlayacak ve vatandaşların mağduriyeti bitirilecekti!

Fikirtepe'de üstlendiği 6 yapı adasından bir tanesinde proje'nin kabasının bitmeye yakın olmasına ve 8 ay önce protokol imzalanmış olmasına rağmen Kiptaş'ın henüz tek çivi çakmamış olması vatandaşları mağdur etmeye devam ediyor.



VATANDAŞ 6 YILDIR DOLANDI, BUNALDI. PEKİ KİPTAŞ HALA NEYİ BEKLİYOR!?

Peki, Kiptaş ne oldu da vatandaşla yeniden sözleşme imzalama kararı aldı? Kiptaş'ın, Teknik şartnamesi ve nasıl bir proje yapacağı bile belli olmayan dayatma sözleşmesi karşısında, Vatandaş eski sözleşmelere sadık kalınarak veya karşılıklı iyileştirilerek işlerin bir an önce başlanmasını istiyor. 



Vartaş , Anka tarih oldu. Sırada Ceylan, Sevgili - Platin mi var?

Kiptaş'a geçen adalarda ortaklıktan ziyade devir olduğu artık indirilen firma tabelalarından da belli olmaya başladı. 



Anka Yapı, Vartaş ve Ceylan İnşaat, Kiptaş ile ortaklık yaptıklarını iddia ediyorlar ve kamuoyunu da bu yönde manipüle etmeye çalışmaktalar. Ancak, Fikirtepehaber.com olarak yetkililerden edindiğimiz bilgilere göre firmaların kardan alacakları pay karşılığı proje adalarını İlbank üzerinden Kiptaş'a devrettikleri belirtilmekte.

Devir olan adalarda, fikirtepehaber.com objektiflerine de yansıdığı gibi artık, eski firmaların esamesi bile okunmazken, yeni iş sahibi olarak; İlbank - Kiptaş'ın da projelere kısa süre içerisinde başlaması ve vatandaşların mağduriyetini gidermesi beklenmekte.



ajansFİKİRTEPE/www.FİKİRTEPEHABER.com
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!

Yorumlar (24)

Kazım altın 9 Yıl Önce

Şu oldu bu oldu,ne oldu hiçbirşey,olan vatandaşa hak sahiplerine oldu .dedelerinden babalarından miras kalan arsalar ve üzerindeki evler gitti altı senedir bu yalancı şövalyelerin zulmünü çekiyoruz yeter artık kim yapacaksa yapsın devleti yönetmek ciddiyet ister şarlatanlığa lüzum yok yapamıyorsanız BIRAKIN bu işivartaş birinci adada 40 metrekare yerim var babadan miras alıcısı varsa satıyorum ve bu sıkıntıdan kurtulmak istiyorum yazıklar olsun diyorum hak edene başka da birşey demiyorum,kardeşim Vartaş'la Hakkı'nın bir bölümünü satış yaptı noterden hala aldığı çekleri ödemedi vartaş aradan bir sene geçti vartaş daireyi satıp parasını bir sene sonra alıyorm,ağlıyorlar paramız yok diye paran yoksa malı niye alıyorsun bu işe niye giriyorsun ayıptır günahtır yazıktır.

tadmin 9 Yıl Önce

hangi vatandaş kiptaşa güveniyor güvenilir bi çalışmasımı var çokmış veya çıkıcak projesi nerde milletle böyle dalga geçer gibi yayın roportajlara kanmayın

Ali 9 Yıl Önce

Bu hamur daha cok su kaldirir. 20 sene sonra biterse sukur edin. demedi demeyin.

Fikirtepe 9 Yıl Önce

Nasıl oluyor da toplam 6 yapı adasında işe başlanılması bekleniyor??? Daha imzalar atılmamış, haberde vatandaşın kiptaşa imza atmayacağı yazıyor ama inşaata başlanacağı bekleniyor öyle mi?

fikirtelim 9 Yıl Önce

evet bende satıyorum yeter ya bi ankadada kurtulamadık kiptaşttanda iyi bi firma dedik oda yok

Fikirtepe 9 Yıl Önce

Vatandaşın fendi kiptaşı yendi de ne oldu? Ne değişti? Firmaların logosu inmiş aman ne büyük iş.ben inşaatlar başlıyor mu ona bakarım.imzalar atılmadı inşaatlar başlamayacak bu kadar basit.sahte zaferlerin peşinde koşmayın.bu ne biçim habe

Başaran magduru 9 Yıl Önce

Sayın bakan fikirtepenin problemi büyük bütün firmalarda sorun var. mahkeme diyeceğinize biraz ilğilenin Başaran firması buğün olmuş kiramızı vermiyor. oda kiptaş gibi yeni vekaletnamede imza istiyorinşaat çok yavaş işliyor.

yusuf 9 Yıl Önce

Bu kadar kirli iş dünyanın neresinde var merak ediyorum. Bakanlık kamulaştırma tehdidi yapar. Mütahit sözleşme ile mal kaçırır. Hesap ve-re-cek-leeer. Başka yolu yok.

48. ADA SAKİNİ 9 Yıl Önce

Ana Sayfa Galeri Video Yazarlar Kategoriler BAĞLANTILAR Künye İletişim Masaüstü Görünümü © 2017 - TÜM HAKLARI SAKLIDIR. TAKIP EDIN Facebook Twitter Google Plus © 2017 - TÜM HAKLARI SAKLIDIR. Fikirtepe Haber Tweet'le Paylaş Paylaş Kiptaş'ın Fikirtepe Çıkmazı ve Fikirtepeli Maliklerle İkinci Toplantısı ! Tarih: 2017-07-19 13:27:12 Kadıköy -Fikirtepe Kentsel Dönüşüm bölgesinde 8 ay önce atılan protokol imzaları insanları sevindirirken, Kiptaşın yeni sözleşme dayatması vatandaşlar arasında huzursuzluğa sebep olmakta. Batan firmalarla yaptıkları protokol gereği bu firmalara kardan yüzde 33 pay vermeyi düşünen Kiptaş, olası zarar ve yüksek maliyeti vatandaşla yapmayı düşündüğü yeni sözleşme ile kısmayı düşünmekte. Ancak, vatandaşların firmalarla yapılan sözleşmeler fesih edilip, karşılıklı uzlaşı sağlanmadan yeni bir sözleşme imzalanması noktasında itirazları var !!! ajansFİKİRTEPE/www.FİKİRTEPEHABER.com Kiptaş'ın Fikirtepe Çıkmazı ve Anka Ada Malikleriyle Toplantısı ! ANKA MALİKLERİNE YEMEKLİ TOPLANTI ORGANİZE EDEN KİPTAŞ’IN FİKİRTEPE’DEN KALKAN 12 ADET OTOBÜSÜ NEDEN BOŞ KALDI .!? Kiptaş, Anka Yapı ile sözleşme imzalayan vatandaşları dün kendi mekanında yemek servisleriyle ağırladı. Belki 7 yıl önce bu salonun dolup taşması ihtimal dışı bile değil iken, dün Kiptaş Genel Müdürlüğü binasındaki salonda yapılan toplantıya gelenlerin sayısının, gönderilen ve boş dönen otobüslere rağmen, bir elin parmak sayısını zorla geçmesi Kiptaş yetkililerinde soğuk duş etkisi yaptı. 8 AY ÖNCESİNDE KABASI BİTMİŞ OLARAK DEVRALDIĞI ANKA 1. ADA İNŞAATI DEVAMINA BİR TÜRLÜ BAŞLAYAMAYAN KİPTAŞ' IN YEMEĞİNE NEDEN KİMSE KATILMADI !? Fikirtepehaber.com olarak edindiğimiz bilgi ve iddialara göre, Kiptaş Genel Müdürü'nün yaklaşık üç hafta önce Fikirtepe'de Vatan Düğün Salonu’nda da gerçekleştirdiği, agresif ve dayatmacı tutumundan dolayı tepkilere yol açan yaklaşımını bu toplantıda da sergilemesi aynı tepkilerin oluşmasına sebep oldu. ADASINI HENÜZ YIKMAYAN VE SÖYLEMLERİNE BAKILIRSA MADDİ MANEVİ SORUNU OLMAYAN CEYLAN İNŞAAT İLE ANLAŞMAYA HIZLICA VARAN KİPTAŞ ÇOK MAĞDUR OLAN ANKA VE VARTAŞ PROJELERİNDE NEDEN BU KADAR YAVAŞ .!? Kiptaş'ın Fikirtepe'ye giriş sebebi; Fikirtepe'de parasızlıktan çıkmaza giren ve neredeyse batma noktasına gelen Anka- Vartaş ve Ceylan İnşaat ile imzaladığı protokoller gereği, onların vatandaşlara karşı vermiş oldukları taahhütlerini üstlenerek gerçekleştirmekten ibaret iken, vatandaşlarla daha düşük kalibrede, yeni bir sözleşme imzalamak istemesi vatandaşların tepkisini çekmekte. YA PROTOKOL, YA YENİ SÖZLEŞME ! Fikirtepeli vatandaşlar, Kiptaş'ın vatandaşları mağdur eden firmalara yüzde 33 kar verip onları ödüllendirirken, kar ve zarar mukayesesiyle, kendi hazırladıkları tekdüze bir sözleşme üzerinden bu kar ve zararı vatandaşa yansıtma girişimine tepki göstermekteler. Vatandaşlar Kiptaş'ın ya Firmalarla yaptığı protokollere sadık kalarak bir an önce işe başlamasını ya da mevcut alanlardaki tüm prokolleri ve sözleşmeleri fesih yaparak ve vatandaşlarla yeniden uzlaşıp yeni bir sözleşme ile yol almasını istiyorlar. TEK TALEP; DEVLET GARANTİSİNDE '' HAKKANİYETLİ VE HIZLI İCRAAT'' Fikirtepe Bölgesi genelinde vatandaşlar bakanlıktan, çantacı ve/veya iş bilmez firma sultasına son vererek, gerçek hak sahibi vatandaşların sözlerine kulak vermesini ve devlet garantisiyle vaat edilen işlerin bir an önce bitirilmesini talep ediyorlar ... Yaşanan sıkıntılar ve gelişmeler üzerine Fikirtepehaber.com'a değerlendirmede bulunan vatandaşların genelinin dile getirdikleri ortak tepkilerinin ise bazıları şöyle, HANİ GÜÇLÜYDÜN KAR AMACIN YOKTU ? BİZİ YANİ, FİKİRTEPELİLERİ ANLAMIŞTINIZ ? EN ÖNEMLİSİ VE CAN ALICI NOKTA OLAN, SÖZLEŞMELER AYNI KALACAKTI !? HANİ FİKİRTEPEDEKİ İCRAATİNİZ SADECE KAMU HİZMETİYDİ ? HANİ PROTOKOLLER SONRASI, İNŞAATI HIZLICA YAPIP BİTİRECEKTİNİZ ? ajansFİKİRTEPE/www.FİKİRTEPEHABER.com Tweet'le Paylaş Paylaş YORUMLAR 48. ADA SAKİNİ : Deprem kuşağında olan ülkemizde tedbir olarak tasarlanan ve hayata geçen kentsel dönüşüm projelerinin ilki olan fikirtepe projesinde malesef başta devlet (Bürokratlar başı çekiyor) müteahitler (kaliteli leri hariç) ve toprak sahipleri (aç gözlüler) sonuç 57 yapı adası yıkılan YIKILMAYAN ile 6 yılda dönüşemeyen bir fikirtepe marka projeler değerlerine değer kayması gerekirken hala hak ettiği noktada değiller. Bunun başlıca nedeni ise YIKILMAYAN yıkmamakda ısrar edilen adaların payı ile alt yapı sorunları gelmektedir. Müteahhit kimliğini kullanan belkide kullandırılan fırsatçı kişilerin payıda malum. Bütün bunlara rağmen hala umut doluyuz ve ben şahsen Pana'ya güveniyorum belkide güvenmek istiyorum. Çünkü 4 adayı yıkıp 5. Adayı yıkmaması için hiç bir geçerli sebebi yok. Çünkü bizler Selimoğlu na imza atan kişileriz ve adı geçen firmayı sen tabiri caizse günahıyla sevabıyla satın almışsın ve hala o isim ile faaliyettesin. Diğer firma diğer diyorum adını dahi yazmak istemiyorum. Onu da satın alan devralan her ne derseniz deyin hesabını kitabını yapmış ve ticari faaliyeti devam ediyor. Şimdi adama sorarlar ne bekliyorsunuz işinize gelmediyse neden bu 2 firmayı devraldınız. Allah şahit biz PANA firmasının bu işi fazla uzatmadan çözeceği ne inancım sonsuz.

Fikirtepeli 9 Yıl Önce

Birlikten kuvvet doğar Kiptaş daha fazla beklemeden mümkünse 1 ay içinde bütün idari prosedürlerini tamamlayıp Ankadan kalan yarım binayla başlayarak en geç 3 sene içinde bu adaları yapıp sahiplerine teslim etmelidir...

Erdi 9 Yıl Önce

Top orda top burada hep kısa paslar. Bakalım ne zaman gol gelecek.

Fikirtepe 9 Yıl Önce

Bikaç senede kiptaşla cebelleşmeyle geçer

ASPİRİN 9 Yıl Önce

VURGUNU VURDUKDAN SONRA TARİH OLSA NE OLUR. DETAYINA GİTMEK LAZIM BU FİRMAYI VE ŞAHSI KİM YA DA KİMLER BURAYA GÖNDERDİ.BU FİRMANIN İMZA ATTIĞI ADALARDA FİRMAYI ÖVEN KOMŞULAR YÜZÜNÜZ VARSA SOKAĞA ÇIKMAZSINIZ. AKILLARA ZARAR ŞENER ŞEN FİMLERİNE TAŞ ÇIKARTIRLAR.

TRAJİ KOMİK 9 Yıl Önce

Beyaz bir ışık görüyorum. Yoksa siz görmüyormusunuz. Vah vah vah

yemezler 9 Yıl Önce

Kazım altın kardeşim 40 metrekare değil 1 metrekare yerin bile oksa satma!! Bu tür spekülasyon haberlere kulak asma. Sonra çok pişman olursun,hiç dikkat etmiyormusun heryer gayrimenkul danışmanı dolu(arsalarınız değerinde alınır) tabelaları dolu. 20 sene evvel neredeydi bu danışmanlar?? uyanık ol uyanık kal kardeşim

7ci ada 9 Yıl Önce

Başaran+babacan yapının birlikde girdiği yedinci ada malıkleride mağdur bu firmalar iş yapmayacaksa burayıda kiptaşa versin bakanlık.

fikirtelim 9 Yıl Önce

oh ne güzel işine gelince yık belki sana vermek istemiyoz yarım kalan yerleri yap gerisini iyibir firma yapssın ok

sütçüler sokak 9 Yıl Önce

Kiptaş inşaat firmaları tarafından mağdur edilen vatandaşı yerine olacağına firmaları koruyor öyle bir sözleşme diretiyor ki akla mantığa sığmaz arkadaşı sen kimden yanasın anlayalım safını beli et sen imzalasan imzalama sanda biz el koyacağız diyorsunuz adama hele sen dur der bu halk aklını başına devşir sen kimi tehdit ediyorsun karşındaki mağdur olan halk var daha önce yapılmış bir sözleşme var al bundan devam et yok yeni sözleşme diretiyor halka yemezler akılı ol halkı sen kerizim sandın bu halkı atadan babadan kalmış üç kuruşluk yeri al ben yiyemedim senim yedirecek sandın yok biz zarar ederiz diyorsun oldu canım biz zarar edeli sen kar et hayırdır sen tefeciminsin bir koyuyum on alayım yok öyle yağma imzalamıyorum gel benim evimi başıma yık sende kurtul bende hadi eyvAllah hayırlı tıraşlar

Eastanbull 9 Yıl Önce

Sözleşmede müteahhit firmanın inşaatı kendi yapacağı maddesi yer alıyor.sadece bazı işler için taşeron kullanabileceği maddesi var. Kiptaş'a devir nasıl edilebilir. Sözleşme maddesine uyulmadığı için zaten hukuksuz bir girişim. Firma hala adadan nemelanmaya çalışıyor. Bu olay daha çok su götürür.

fikirtelim 9 Yıl Önce

ya bu işler bu kadar niye karışık şaadet bi şeymi planlıyorda yapılmıyor neyse söylesinde bilelim

Mahmut 9 Yıl Önce

Anka Kiptastan daha iyi calisiyordu:)))) Simdi civi bile cakilmiyor insaata

Tatar 9 Yıl Önce

Arkadaşlar ben cevrebakanligindan bir yetkiliyle görüştüm onların dedikleri biz vartasin birinci adasını yapacağız imzayı atan kurayı alır atamayana para 'ın daire teslimide yok dedikleri bu

acaR 9 Yıl Önce

Arkadaşlar Abiler Ablalar temennimiz ilkönce ödenmeyen kiralarımız sonra yapımı devam edemeyen duran inşaatlarımızda Rabbim tez zamanda bu mağdur olan insanları mağdur edenler cezasını Alacak inşAllah diyorum. Hayırlı günler dilerim

harun büyük 9 Yıl Önce

ceylan inşaatla yapılan sözleşmemizde kendi payının %51 i kendinde kalmak üzere ortak alabilir maddesi dururken %6 gibi bir hisseye razı olup kiptaşla yaptığı sözleşmeyıde bize göstermeyen bir yapılanmayı kabul etmiyorum. temsilcillerde buna olur diyorlar.temsilcilerin ve ceylan inşaat yetkılilerinin dikkatini çekmek istedim.KONU=(3031 ve3032) zer göztepe projesidir.

Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.