ajansFİKİRTEPE / Fikirtepe Haber
GÜLLÜCE '' BAKANLIK OLARAK FİKİRTEPE'DEN ÇEKİLDİK '' DEDİ
GÜLLÜCE '' BAKANLIK OLARAK FİKİRTEPE'DEN ÇEKİLDİK '' DEDİ
Güllüce: Bakanlık olarak Fikirtepe'den çekildik ... Tüm yetkilerin elinde olmasına rağmen Fikirtepe'den çekildiklerini iddia eden Çevre ve Şehircilik Bakanı İdris Güllüce, bundan sonraki süreçte Bakanlık olarak Fikirtepe'den çekildiklerini, kendilerini ilgilendiren bir mevzunun kalmadığını söyledi ... ajansFİKİRTEPE / Fikirtepe Haber
ajansFİKİRTEPE / Fikirtepe Haber
Oğuz ÇAKMAK 12 Yıl Önce
ESKİ ÇŞB İST İL MÜDÜRÜ BABAOĞLU NUN YÜZÜNDEN BAŞARAN FİRMASINA 54 – 46 KARŞILIĞINDA İMZA ATTIK, 16 AY OLDU O ZAMAN YAPILAN SÖZLEŞMEYE GÖRE 1000 TL KİRA VERİLECEKTİ 3 AY SONRA İNŞAAT BAŞLAYACAKTI 16 AY GEÇTİ TIK YOK ADAMLAR NE YAPACAĞI BELLİ DEĞİL. TANERMİDİR TAMER MİDİR BEYEFENDİ MÜDÜR MÜŞ TELEFONLARA BİLE TENEZZÜL ETMİYOR. TEMSİLCİLER ADAMIN AĞZINA GÖRE KONUŞUYOR. BİR DE TUTDUN KAMULAŞTIRMA ÇIKTI, MAHKUM MUYUZ BAKANIM MİLLET İNAT YAPMIYOR KAZIKLANMAK İSTEMİYOR. EVİM EMLAĞIN SÖZLEŞMESİ İLE BAŞARANIN SÖZLEŞMESİ Nİ OKURSANIZ HAK VERİRSİNİZ. BİZ İYİLEŞTİRME İSTİYORUZ. 57 -43 ANLAŞILMALI. ALACAĞIMIZ YERLER GÖSTERİLMELİ, PARSEL BAŞI 10.000 TL YERİNE 100m2 YERE 30.000 TL VERİLMELİ KİRALAR 1.750 TL OLMALI OLMUYORSA FİKİRTEPE- GÖZCÜBABA – Sahrayı cedid den FİRMA YER BULSUN.
4.ada 12 Yıl Önce
sayın oğuz bey bizde 4. ada orak bizde keleşoğlu eba tarafından imza attırılıp kandırıldık yok seneye yok yaza yok haftaya yalan yalan nereye kadar
aydın yılmaz 12 Yıl Önce
bu bakanlık ve büyükşehir bel ne yapmaya çalışıyor anlayan varmı acaba bizleri fikirtepeliyi tam anlamıyla oyuncak ettiler bir iş ancak bu kadar berbat edilebilirdi onlarda bunu yaptı bu fikirtepeye yazık çok yazık insanların kaderiyle oynadılar keşke bu şekilde bir imar hiç vermeseydiniz insanlar evinde işinde gücündeydi en azından huzurluydu bu fikirtepelinin hakkını nasıl vereceksiniz ahirette cenaballaha nasıl hesap verecekler sorumlu olan yöneticiler acaba
ati samı 12 Yıl Önce
Allah bu bakanın ve diğerleri nin tezzaman da belasını versin bizleri kendi evimizde rezil ettiler hırsız hükümet
suat Erdoğan 12 Yıl Önce
bay devlet işine gelene karısıyorsun işine gelmeyene karışmıyorsun...
temel çelik 12 Yıl Önce
siz bu milletle dalgamı geçiyorsunuz. davutoğlu bunu hemen görevden almalı
harun 12 Yıl Önce
ulan siz nediyorsunuz be ne utanmaz insanlarmışsınız bakan daha napsın sizi tutsun götürsün imzamı attırsın hela yok teminat yok bilmemne yok 1750 kira aklınızdan şüpe ediyorum derdiniz menfaat ve daha fazlası ve merak etmeyin devlet ve sayın bakan işi uyandı sizin ne oldugunuzu anladı ve hayırlısıyla kamulaştırma artık başlıycak napsanız çare olmaz bu saatten sonra aklınızı başınıza alın ve bırakalım fikirtepemiz artık dönüşsün ne alıyosak razı olalım tertemiz yapsınlar yerlerimizi ayıp artık ayıp zıvanadan çıkardınız tüm türkiyeyi kendinize güldürdünüz....
Aslan Sahid 12 Yıl Önce
Harun bey öncelikle ulan diye yazıya başlamaz ayrıca asagida yorum yapan arkadaşlar zaten imza vermişler. Imza vermiyenlerin öncelikle kendilerine göre sebepleri vardır haklıdır veya değildir aradan geçen 4 sene imzası biten 14 firma temel atan 2 kazı yapan 2 firma işi bitiren 0 firma olduğuna göre teminat olmadan imza atanlar düşünün biraz bu inşaatlar bitmez ise ne olacak?
halim yıldırım 12 Yıl Önce
harun bey 100 de 100 imza almış olan firmalar neden başlamıyor acaba cevabını verirmisiniz onlarda mı kamulaştırmayı bekliyor
harun 12 Yıl Önce
peki arkadaşlar ne olcak böle allah korusun depremimi bekliycez veya bir 10 sene daha bekliycek gücünüz varmı herkesin durumu farklıdır tabi olanda vardır olmayanda ya bırakalım bu işleri yolumuza bakalım siz memnunmusunuz hayatınızdam tozun topragın içinden yürümekten çolugunuzu çocugunuzu okula veya dışarı gönderirken içiniz rahatmı 100 de yüz dediginiz adalarda hala problem çıkartan pay sahipleri oldugu ićin firma başlıyamıyo yoksa mütahitler dünden razı.. artık birlik olalım ve busorunları aşalım.. bütün adalarda imza oranları yüzde 90 nın üzerinde hemen hemen bütün adalarda imzalar tamamlansın ve inşaatlar başlasın dosta düsmana karşı....
harun 12 Yıl Önce
siz takmışsınız kafaya bu firma beni kandırıcak diye ya yapmayın arkadaşlar niye kandırsınlar bizi ilk defamı ev yapacaklar hak var hukuk var zaten bu süreç yasal bi süreç olucak yeterki inşaatlar başlasın ondan sonrası iplik sökügü gibi gelir biraz daha duyarlı ve olgun yaklaşalım bu işe hepimizin çolugu çocugu var evet torbacı bikaç firma geldi dogru ama artık hayatımıza bir şans verme zamanı geldi risk alıcaz almak zorundayız arkadaşlar yani diyceksinizki çocuk oyuncagımı tabiki hayır ama bundan başka çikar yolumuz yok bu evler yapılmak zorunda arkadaşlar ...sözüm imzada hala diretenlere..kamulaştırma olucak dahamı iyi olucak....
erhan 12 Yıl Önce
Harun bey cok haklisiniz
Aslan Sahid 12 Yıl Önce
Sayin arkadaşlar bu işler sabır ister Bağdat cd 1 apt yenilemesi için adamlar 10 sene bekliyorlar burada insanlar imzaları ni verdiği halde firmayi bekliyorlar sevgili insaat gibi şimdi imzaları iptal ediyorlar yani öyle hemen olmuyor firmaların bazıları kötü niyetli iyi niyetli olanların bazıları yetersiz sermayeli yani at imzayı deme ile olmuyor milletin bir evi var oda gittimi ne olacak?
salih 12 Yıl Önce
Aslan abi çok haklısınız.
Demir 12 Yıl Önce
Bu işler çok uzadı dahada uzuyacak Geç olsun güç olmasın derler Hem geç hemde güç oldu. Mahalle fuhuş,uyuşturucu ve göçmen yatağı oldu Verin kadikoy imarini 2.07 herkez kendi veya birkaç kişi bir araya gelsin yapsın yoksa Yargıtay yada avrupa mahkemeleri bozar zorla alınırsa milletin yerleri.
Erman 12 Yıl Önce
Demir ben sana katılıyorum Istiyene kendi yapma imkanı verilmesi lazım öyle 800 m. 1.80 değil yoksa mahkemeler gösteriler,bitmeyen inşaatlar sıkıntılar çoğalır. Mademki deprem için herkesi dinleyip doğru hareket lazım firmaların her dediğini yapan yetkililer hesaba hazır olun.
harun 12 Yıl Önce
arkadaşlar şuna emininimki bu saatten sonra avrupa mahkemesiymismiş yok yargıtaymış hepsi hikaye çünki gözünüz görmüyomu yaşananları mahkemeden geri dönersiniz ve harcadıgınız para ve masraflar yanınıza kar kalır......
harun 12 Yıl Önce
aslan sahid evinin elinden gitme ihtimali yok öyle saçmalık olmaz milleti yanlış teşvik etme bikere imzalar atıldı hadi yüzde 100 diyelim firma yapamadı ki yapacaktır seni evsiz bırakma gibi bir şansı varmı sence okadar insanı dışardamı bırakıcaklar ya biraz mantıklı düşünün böyle biyere varamayız sevgili sahid arkadaşım birlikten dirlik dogar.böyle ortamı germekle elimize bişey geçmez bir fikirtepe gerçegi var ve bunu artık savuşturma lüksümüz kalmadı bakanlık son noktayı koydu devlette öyle....
Kaya 12 Yıl Önce
Fikirtepe liler kendi malinin düşmanı olmuş! Hemen imzaları verdiniz ne oldu ? Birkaç firma hariç gerisi paraları yok yalan dolan bunları başımıza saranlari ...........
Aslan Sahid 12 Yıl Önce
Harun bey yüzde yüz imzası bitmiş firma Anka yapı iyi niyetli bir arkadas fakat iflas etti şimdi ne olacak ? Imza atanlarin evleri yıkıldı .Sevgili yüzde yüz imza aldı ne oldu hiç bunun gibi kent plus hala kaziyor yani arkadaşlar firma iyi niyetli olması bir şey değiştirmiyor yeterli sermaye, plan,bölgeye öncelikle vermesi gerekir Tabi devlet ve belediye çok hata yaptı insanları korkuttu yerlerini gidecek diyerek ben hepsinden davaciyim hem dünyada hem hesap gününde. Fikirtepe yi deneme tahtasına çevirdiler fuhuş yatağı yaptılar bonzai yatağı yaptılar.
salih 12 Yıl Önce
Aslan abi Fikirtepe yi deneme tahtasına çevirdiler demişsin çok doğru öncelikle imzası bitenler bir yapsınlar görelim bitirebirlerse tabi. Zorla imza almak hırsızlıkdir bunun yargitaydan döneceğini herkez biliyor korkutarak imza almaya calisiyorlar Imza vermiyenlerin ancak teminatıni verirler yerlerini projede gösterirler adamlar imza atar öyle ben attım sende at olmuyor.
Ali 12 Yıl Önce
Seçim çalışmaları başladı. Bu işler seçimlerden sonra düzelir!
savas 12 Yıl Önce
Seçimlerden bol birsey yok birde bayram ve yaz ,kış ,ilkbahar, sonbahar bekle fikirte li sabır küpü
Ali 12 Yıl Önce
Sabir Küpü patlamak üzere Bizim yürüyüş ne oldu bilen varmi?
Şakir 12 Yıl Önce
Arkadaş bende imza atmadim kesinlikle atmam kira yardımı 2500 olmalı ayrıca mutayit karindan da belli bir para vermesi gerekir ayrıca %100 teminat vermesi gerekir ben Evimi yolda mı buldum
temel çelik 12 Yıl Önce
sayın şakir kardeşim.fikirtepede 2500 tl kiralık ev var mı sizin ki dükkan mı? onu anlayamadım. ama mütahidin ortağımısınızda karından para istiyorsunuz. onu hiç anlıyamadım
Uğur germen 12 Yıl Önce
sakir adlı yorumcu şakacı herhalde, dalga gecmek için yazmış. bu kadar farklı kafa varken tek yol kamulaştırma. milletin nerede yaşamak istediği umurumda değil, adam gibi sıfır evde oturmak istiyorum. herkese ve herseye rağmen dönüşüm engellenmez.
halim yıldırım 12 Yıl Önce
uğur sen o dairelerde oturabileceğini mi sanıyosun
şakir kardeş haklı 12 Yıl Önce
bazıları mütehadin kılıçını sallıyor ki ekmeğini yemiş olmalı.
fikirtepeli 12 Yıl Önce
sizin gibiler yüzünden bu dönüşüm gerçekleşemiyor ha bide aza kanaat etmeyen çoğu hiç bulamaz bu kadar aç gözlü olmayın çok şükür kamulaştırma geldi yüce allahın izniyle bu dönüşüm olacak.
halim yıldırım 12 Yıl Önce
babanın yerimi kamulaştırıyosun sen
fikirtepeli 12 Yıl Önce
Insaallah fikirtepedeki bazi ac gozlulere ragmen er yada gec bu donusum gerceklesecek
Aslan Sahid 12 Yıl Önce
Fikirtepe li bey çok aç gözlü insanlar olabilir Adaları onlarmi dönüşmesini engelliyor? 14 ada yüzde yüz imzayı bitirdiği halde neden yalnızca 4 firma yapmaya çalışıyor diğerleri bakıyor ve bekliyor? Anka bu 4 basliyan firmalardan biri inşaatı bitirebilecekmi ? iflas durumu var Belediye 4.14 yollar sizin yükseklik sinir yok diyordu şimdi oran 3.5 dusdu yarisi firmanın yani 1.75 oran ile arsanizi verdiniz proje bellimi? Firma teminatı varmı? Başlama Tarihi? Bitirme garantisi? Yani attım imzayı biterse yerler hakka uyularak dağıtılirsa güzel ya bitmez hakka uygun dagitilmaz ise ne olacak?