Çevre Ve Şehircilik Bakanlığı İstanbul İl Müdürü Av. Veli Böke ve Yardımcısı Sezayi Köse'yi ziyaret eden Fikentder Dernek Başkanı Yasin Bektaş ve Fidem Dernek Başkanı Ercümen Oruç'a yapacakları yeni uygulamalar hakkında süpriz açıklama. İl Müdürü Böke Fikirtepe'de üçte iki çoğunluğu sağladığı halde pay satışına başvurmayan ve aldığı imzalara ve tapudaki şerhlere güvenerek hiç bir icraat yapmayan firmalara kötü haber, ''TAPU ŞERHLERİ KALKIYOR!''
Balanlık İl Müdürlüğü aldığı yeni yetki ile Tapu Genel Müdürlüğünü de bu konuda bilgilendirdi
Bakanlık bu tarz iş yapmayan ve pay satışına başvurmayan firmaları yakın zamanda teker teker çağırarak verecekleri bir süre bitimi sonrası, herhangi bir değişiklik olmaması durumunda 5 yılı dolmuş olan tüm sözleşme şerhlerini tapudan kaldırmaya hazırlanıyor.
Bakanlık Bünyesinde yeni Altyapı Müdürlüğü kuruldu
Altyapıya büyük önem veren Çevre ve Şehircilik Bakanlığı İstanbul İl Müdürlüğü ayriyeten, Fikirtepe'de altyapı işlerinin hızlanması için ayrı ve bağımsız yeni bir müdürlük olan ''Altyapı Müdürlüğü'' birimini kurarak İl Müdürlüğü bünyesinde faaliyete geçirdi.
Taşyapı adası'nda Büyük Umut!
Bakanlık İl Müdürü Av. Veli Böke'den sondaj çalışmaları başlanan Taşyapı adasıyla ilgili süpriz gelişmelere yönelik müjdeli açıklama, çok yakında..
İki Dernek Tek Organizasyon
Fikentder ve Fidem Dernek Başkanları Bakanlık ziyaretinde Fikirtepe için yeni bir organizasyon için bakanlığa ortak bir öneri de sundular. Bakanlık İl Müdürü Av. Veli Böke bu öneriyi olumlu bularak her türlü destek sözünü de verdi. Fikentder Dernek Başkanı ve Fidem Dernek Başkanı Ercüment Oruç yaptıkları önerinin kabulü ve destekten dolayı Bakanlık İl Müdürü Av. Veli Böke'ye ayriyeten teşekkür ettiler.
Fikirtepehaber.com olarak, Fikirtepe STK'larının yeni organizasyon önerileri başta olmak üzere, Bakanlık İl Müdürü Av. Veli Böke'nin bölgedeki sorunlar için yaptığı süpriz açıklamalara ilişkin gelişmeleri kaynağından ve şeffaf bir şekilde aktarmaya devam edeceğiz...
ajansFİKİRTEPE/www.fikirtepehaber.com
3031 3032 ada sakini 8 Yıl Önce
Ceylan inşaat adasında ki İş yapmayan boşaltma tebligatini yollaiayan kiptasi halledin ilk önce
NEYZEN 8 Yıl Önce
Sayın İl Müdürü ve dernek başkanları. Bu güzel bir gelişme millete zincir gibi vurulmuş şerhler kalkmalı. İş yapmayan yıkmayan kurnaz müteahhitlere kapı gösterilmeli. Ellerinde tuttukları sözleşmeler ayrı bir pranga bütün bunlar yok hükmünde sayılmalı. Ayrıca 2 firmalı hacivat ve karagözü oynayan cambaz firmalar bunlara torpil yapmayın fitil kısa seçim geliyor icraat hemen şimdi. Ne duruyorsunuz ne bekliyorsunuz. Bu yaz yıkılmayan FİKIRTEPENIN altında kalacaksınız bunu neden görmüyorsunuz gözünüze in en perdeyi kaldırın. Dernek balkanları. Fikirtepe nin psikolojisini inşAllah iyi anlatmışsınızdır. Çünkü açılan ofisde görevli haftalık değişen memurlar her şeyden bi haber adalardan sorumlu olan ilgili memurlar her şey den bi haber. Bunları aktarın.
Emrah 8 Yıl Önce
Biz 6 senedir bekliyoruz evlerimiz yıkıldı ortada ev yok inşaat yok muhattap yok kiralar öden miyor sesimizi duyan yok bu mağduriyete bir an önce el atılsın yeter artık kiralarımızı ödeyemiyoruz buna hakkınız yok ev
This is a fikirtepe 8 Yıl Önce
2000 AİLEYİ MADUR EDİP SOKAGA ATAN PANA YAPI SELİMOGLU FİRMASININ SAHİBİ RACİ ŞAŞMAZ DİYE HİÇBİR KURUM SES ÇIKARTMIYOR BU SOYGUNA GÖZ YUMUYOR İLK MÜDAHALEYİ BU FİRMAYA YAPIN SAMİMİYETİNİZE İNANALIM 2000 AİLEDEN BÜYÜKMÜ RACİ ŞAŞMAZ VE EŞKİYALARI
Tufan 8 Yıl Önce
İş yapmayan firmalar deniliyor yani imzalar tamamlanmış ve imzaların çoğu atıldığı halde iş yapmayan firmalar... ya pana yapi mağdurları ne olcak onlar evleri yıktı arsa olarak duruyor bunlara gene bir yaptırım yok.mu yani evleri yıkıp kaçıp gittik leri için bu pana yapi iş yapan firma olarak mı gözüküyor adamlar 1000lerce aileyi perişan etti fikirtepe halkını.... haber sadece yikilmamamiş evleri kapsıyor yıkıp kaçıp gidene ceza yaptırım yok nasıl bir hale geldik bu raci şaşmaz ve avareleri nasıl bukadar rahat dolaşıyor kimden destek alıyor bu adamda bir ifadesi bile alınmıyor 1000lerce kısiyi mağdur etti ni bilmeyen yokk hakkında 100lerce dolandırıcılık dahil suç duyuruları var ...baklava çalan çocuğun 8 yil hapis cezası aldığı yerde bu raci şaşmazin borsa kralı olarak gezmesine kimler müsade ediyor bizim anamizi ağlattı bu raci evsiz kaldık kiracı olduk.saymakla bitmez verdiği sıkıntı kimseye sesimizi duyuramadik ...ciflikbankin tosunu kaçtı ülkeden
48 nolu ada sakini,yeni 35 nolu 8 Yıl Önce
Çok geç oldu ...seçimler gelmeden başlarsanız iyi olur tabi...
42adainşalh dıelım ramazan... 8 Yıl Önce
42ada inşalh dıelım 6yıldırhep bu guzel haberlerı bekledık mağduryetımız ramazanı şerıf gırmesıyle bıter ini
Birol 8 Yıl Önce
yasin bey bu haberde yasal bir belge varmı yoksa temenniden öteye gitmeyen bir umutmu.
Ali 8 Yıl Önce
Oy calismasi, bu yalanlara daha inanan varmi? yalanci coban hikayesi.
Özlem 8 Yıl Önce
BROOKLYN PARK - RACİ ŞAŞMAZ BÜYÜK VURGUNU DAİRELERİ SAT PARANI AL, AMA TAPU VERME. BATTIM DE İFLAS ETMİŞ GÖSTER KENDİNİ ELİNİ KOLUNU SALLA VATANDAŞIN HAKKINI ÇAL SONRA GEÇ AKP BAYRAĞININ ARKASINA, KENDİNİ AKLAMAYA ÇALIŞ. SAYIN YETKİLİLER ÖNCE RACİ ŞAŞMAZ İÇİN MÜDAHALE İSTİYORUZ. YETER ARTIK BU MÜTEAHHİTLERE YOL VERDİNİZ, GÜCÜN VAR MI YAPACAKMISINIZ DEMEDİNİZ. ŞİMDİ PARAMIZI ÖDEDİK MAĞDURUZ DEVLET BÜYÜKLERİMİZİN BU ADAMA ACİL DUR DEMESİ GEREKİYOR VATANDAŞINA SAHİP ÇIKMALI. SN BAŞBAKANIM BİNALİ YILDIRIMIN’ IN 2017 DE SORUNLARIN TAMAMINI ÇÖZECEĞİZ FİKİRTEPELİYİZ SÖZÜNÜ UNUTMADIK UNUTMAYIZ RACİ ŞAŞMAZ BU GÜCÜ KİMLERDEN ALIYOR, GÖZ GÖRE GÖRE İSTANBUL’UN METROPOLÜ OLAN KADIKÖY’DE HERKESİ MAĞDUR ETTİ. yok GECE UYKU UYUYAMIYORUZ, ACİL YETKİLİLERİ GÖREVE ÇAĞIRIYORUZ
Dream kurnazlari temsilciler 8 Yıl Önce
Haberin içeriği pek aydınlatıcı olmamış. Raci şaşmaz başladı yıktı pana yapievleri kaçtı gitti .bunlardan da tapular alinacakmi. Arsa 'lar boş duruyor
Fikirtepe 8 Yıl Önce
Peki sordunuz mu hiç bir iş yapmadıgı icin Kiptaşın olduğu adalarda şerhleri kaldıracaklarmı.kiptaşın vartaş 1.adasindaki oyalanmasina ne diyorlar.vartaş 2. Adada ortada faaliyet yok .
Fikirtepe TAŞ YAPI ADASI 8 Yıl Önce
İnşAllah en kısa zamanda yerlerimiz yapılır kiralarımız verilir 7 Yıllık mağduriyetimiz biter SAYIN VELİ BÖKE YE ÇOK TŞK EDİYORUZ KEŞKE DAHA ERKEN GELSEYDİ 7 yıldır beklemeseydik çaresizce ŞİMDİ TEK UMUDUMUZ SAYIN VELİ BÖKE GÖNÜLDEN TŞKLER
fikirtelim 8 Yıl Önce
ya hemen işe başlarsın veli böke bey yoksa sanada inanmıyacağız
Selim 8 Yıl Önce
başaran inşaata devam ediyor ama kirayı ödemiyor. mahkemeye baş vurun hikaye vuranlar oldu ne oldu. buna çare bulun. adam Allah rahmet eylesin kızı bahane edip kirayı ödemiyor ama inşaat devam ediyor ne olacak hadi söyleyin
Asya 8 Yıl Önce
%100 imzalı Kiptaşın aldığı adalarda 1,5 yıldır vaatten başka bir icraat yapmayanlar hala öyle olursa böyle olacak şöyle olursa olacak söylemine devam ediyorç İcraat yapı vaadi boş verin
Hizir 8 Yıl Önce
Şerhler kalksın teknik yapıya direk imza
Dream zede 8 Yıl Önce
Açık konuşsunlar artık bizimle yuvarlak konuşmasnlar. Bu pana yapı ne olucak ilk bunları defedin halkı rezil etti .dokunulmazligimi var bu raci şaşmaz ın artık millet evinin ihtiyaclarini karsilayamuyor napalim köprüye mı çıkalım...kovun şu pana yapi yi ya . Sahip cikin halka bu fikirtepe yi halk riskli ilan etmedi halk cikarmadi kentsel dönüşümü..3te 2 yasasini halk cikarmadi yeter yeter yeterrrr
fikirtepeli 8 Yıl Önce
Bu kararla birlikde sorunlu adalarda icraat başlarmı acaba
p .k 8 Yıl Önce
secim yaptiimi iki ay daha oyalayin düne kadar nerdeydniz hep ayni laflari duymaktan biktik secimde görüsürüz
DİRİLİŞ 8 Yıl Önce
HEP AYNI SÖZLER DEĞİŞİKLİK YOK.SEÇİM ÖNCESİ YAPILMASI ÇOK AYIP.MÜTEAHHİT FİRMALARA NEKADAR DAHA SÜRE VERİCEKSİNİZ.SONRA SEÇİM UNUTULDU GİTTİ.VELİ BÖKE SOV YAPMIŞ.ÖNCEKİ HABERLERİNİZDE OLDUĞU GİBİ.ŞİMŞEĞE GÖRE YAĞMUR.
Erhan69yildiz@hotmail.com telefonumdan... 8 Yıl Önce
Söz vermeyin lütfen icrat yapın işi bilen iş yapabilen mutahit lere kolay lık gösterin başlasınlar
Yusuf 8 Yıl Önce
Teker teker çağıracakmış da ilave süre verip bekleyip filan... sürmeye devam milletin ağzına kaşık balı, millet koyun zaten sesi çıkmıyor, siz de bu oyuna kaçıncı defadır alet oluyorsunuz, ayıptır.
yusuf 8 Yıl Önce
Eyyy Halkım Kandırıldık.Aldatıldık.Doğmamış çocuklarımız oldu.Daha neyi bekliyorsunuz...Bekleyin bekleyin...daha çok çocuklar olacak..Onlarda büyüyecek..Hesap soracak elbet..birgün
sedat 8 Yıl Önce
bu taşyapının hangi yeri ile ilgili
Ali...kiptas pazartesi ceylan... 8 Yıl Önce
SANDIKTA GORUSURUZ...
Enver oktay 8 Yıl Önce
Tas yapida ne yapacaklar col merak ediyoruz.2/3 den cok fazla imzaya rahmen bildigim kadariyla 5 kisi direniyor ve mahkeme reysen tevhid yapilamayacagina karar vermisken ne yapacak velo bey merakla bekliyorum. Bu is bence iyi hazirlanmis bir khk ile cozulur yoksa mahkemelerden donuyor bu isler. Ama cok buyuk zararda tas yapi magdurlari.
Dream kurnazi 8 Yıl Önce
Arkadaşlar bakanlık firmaları çağırmaya başladı. Örnek dream adası pana yapi ve bakanlik yetkilileri toplantı yapicak toplantı ya 3 kadar temsilcide girecek.sizden ricam bu temsilcilere dikkat etmeniz o toplantıdan kararlar alincak hırsız temsilciler girerse firmaya hizmet etmeye devam eder. Bizim adada komisyon sözleşmesi olan belgeli hırsız temsilciler çıktı.... kesinlik le bu hırsız ları o toplantiya girmeye engel olun... emlakçı gibi bizi pazarlayip kendi adına komisyon sözleşmesi yapan adi 'ler çekin artık bu adadan elinizi milletin başı bizim başimiz belaya girmeden defol.hirsiz her aldığın tek bir kuruş yedi göbek sülalenden çıksın.. .. Bizim yapmamız gereken ada sakinleri 3 tane güvenilir temsilci seçip onları toplantiya sokmak.... yok sa gene söylüyorum hirsiz temsilci girerse gene yanarizzz
Aytekin 8 Yıl Önce
Aynen dream kurnazi isimli arkadaş doğru söylüyor 10 m2 yeri olan hırsız temsilciler var 10m2 ye hiçbir daire alamayacağı için komşuna değilde firmaya hizmet ediyor maaş la firmaya çalışıp adına komisyon sözleşmesi yapıyor 100er 300er bin dolarlık çünkü kaybetcek birseyi yok 10 m2 yeri var gitse ne kalsa ne... bu şerefsizler girmesin toplantiya komisyon sözleşmeleri ortalarda belgeli olarak dolaşan bazı hırsız dream adası temsilcileri girmesin toplantiya
MEHMET 8 Yıl Önce
AKP ye neden oy vereyim 7 senedir mağdur ediyorlar keleşoğlu ve eminevim in oyları Ak-parti ye yeter reis
ASPİRİN 8 Yıl Önce
FİKİRTEPENIN SÖZDE STK'LARI ALDINIZ ASPİRİNİ GELDİNİZ.HELAL OLSUN SİZE BE. PANANIN YIKTIĞI YIKMADIĞI ADALARI SORDUNUZMU?. PANAYA NEDEN DOKUNULMUYOR SORDUNUZMU? ALT YAPI ÜST YAPI SORDUNUZMU?İSYAN NOKTASINA GELMİŞ FİKİRTEPELİNİN RUH HALİNİ SORDUNUZMU?NE OLDU BU YOPLU YÜRÜYÜŞ EYLEM TAKVİMİ. ALDINIZ NARKOZU GELDİNİZ. HAYIRLI OLSUN.
Bahtsız 8 Yıl Önce
Bakanlik firmalarla konusacakmis ne konusacak bu saatten sonra fikirtepe kiptasin elinden öper.gecmis olsun arkadaslar.olay buraya kadar gelmesi uzaylilar tarafindan olmadi.eeee o zaman
Hizir 8 Yıl Önce
Tek sözleşme tek ihale şerhleri kaldırmak istedikten sonra kolay yapana ver yapsın bitsin bu rezillik
Mehmet 8 Yıl Önce
Bu mandra cad.babacan holding hakkında ne yapacağız?temsilcilerimiz koyun gibi hiç şikayet varmi acaba?şayet şikayet yoksa şikayet edebilirmiyiz?daha ne kadar BEKLİYECEĞIZ?babacan holding reklamlarını görünce insanlara bi umut gelmişti şimdi ofis te kapatıldı acaba fikirtepe de inşaat yapacakmi yapmayacaksa çevre şehircilik bakanlığı konuya el atsin girsin kiptaş nedir bi kardeşim nasıl bir sinemaya denk geldik İMDAAAATTTTT YARDIM EDIN
Pana 8 Yıl Önce
Kim bu dream adasini teknik yapıdan alıp bir gecede selimoglu panaya verdiyse kim bu panayı övüp komşuların o cantcilara imza atmasini sagladiysa Allah onun hem bi bu dünyada hem öbür dünyada hem kendisinden hemde çoluk çocuğun 'dan çıkarsın adı ş.... kürşat denen adamı aklar camiye getiriyordunuz cuma çıkışı imza toplamak için ...millet şimdi kirasını veremiyor evsiz hastasına ilaç çocuğuna mama asker ogluna para gonderemiyor yüce rabbim o kildiniz namazlar sizi carpsin ölene kadar sürünün ulan namussuzlar sizin yüzünüzde n evsiz akrabasinda sığınti gibi yaşayan yaşlilarimiz var ... daha size ne deyim nasıl anlatayim şerefsiz adam evli kiracı sizin yüzünüzden hanimini işe yolluyor gecinemiyor...cocuk yapamıyor evlat isterken karı koca calişmazsak aciz kiraciyiz diyor...daha sayayım mı insanları kandırıp imzalattiniz pana yapi ya ... aldıniz hizmet maaşı ve komisyon kim aldıysa sürünsün ölmesin sürünsün
Dream hirsizlar 8 Yıl Önce
Ben artık hiçbir çözüme inanmiyorum bakanlıkta çözüm değil 2 yıldır anka da bakanlıkta ne yapmışlar hiç birşey biz dolandirildik kandirildik. Pana yapi dream magduruyum yapmamız gereken mahkemeye cikip sözleşmemizi fesih etmek tek çare 2011 yılından beri imzalar atılmaya başladi fikirtepede çözüm 7 senede olmadiysa dahada olmaz biz tapumuzu kurtaralim bu eskiyalardan tapumuz üstümüze geçsin... kentsel dönüşüm oldu rantsal dönüşüm bıraksınlar fikirtepeliyi fikirtepeliye...bakanlik 7 yıldır kovamadi hırsız mütahitleri pana yapi insanları aç bıraktı aç.kimse görmedi bizi sesimizi duyan yokkk seçim malzemesi bunlarda hep gelişme var gibi gösteriliyoruz nerde gelişme cebime paramı girdi kira param mi verildi inşaat çukurda temel yok bir temel atan mi oldu yokk yokk yokk hiç bi bir gelişme. Ağzımıza bali süren bile yok seçim öncesi seçim sonrası yüzümüze bakan hiç kimse olmaz .... 1000lerce kişi mağdur aç evsiz bırakılmış tapuları üzerine geçirmiş mutahit bir 100lerce suç duyurusu şikayet var adamın hakkında bir tane devlet yetkilisi alıp konuşmuyor bu adamla bir kere polis almiyor evinden gözaltına bile daha napsin bu adam bize kafamizami siksin ozmanmi alınacak yeter valla yeter adam dizi setinde dizi çekiyor hâlâ utansın adalet
yavuz 8 Yıl Önce
fikirtepe haber olarak başaran hakkında yazı yazamıyormusunuz. adam kiramızı ödemiyor. tamam bizde üzüldük cenazesine ama kiramızı ödesin.
Allah verdi 8 Yıl Önce
Yıllardır insanları somurdünüz devlet panayapı ile başa çıkamıyor sa Bu memleketin hiçbir sorunu başa çıkamaz demektir Kim bu adamlar ya devletin üstünde mi devletten daha mı yetkililer devlet ne için bu insanlara bir şey yapamıyor bakkaldan 1 ekmek çalan çocuk hapse giriyorsa u insanların elini kolunu sallayıp dolaşması gerçekten çok ilginç İnsanın aklı almıyor Arkadaşlar bu dikkat edin muhalefet partilerine de iktidara de hiç seçim propagandaları da Fikirtepe ile ilgili bir şey duyuyor musunuz Mağdur olan halka ağızlarını alıyorlar mı hayır şimdi soruyorum Bu halka kim destek olacak Allah'tan başka destek olacak hiç kimseyi göremiyorum yazıklar olsun bunların hiçbiri bizim oyumuzu hak etmiyor Onun için hiç kimseye de oy vermeyeceğim onları Allah'a havale ediyorum bize yaptıkları burunlarından gelsin buralardan kiminle bulanıyorsa kim Prima aldıysa Kim bu işleri bukana yapıya vermek için Menfaat sağladı ise Allah hepsinin belasını versin
Allah verdi 8 Yıl Önce
Yıllardır insanları somurdünüz devlet panayapı ile başa çıkamıyor sa Bu memleketin hiçbir sorunu başa çıkamaz demektir Kim bu adamlar ya devletin üstünde mi devletten daha mı yetkililer devlet ne için bu insanlara bir şey yapamıyor bakkaldan 1 ekmek çalan çocuk hapse giriyorsa u insanların elini kolunu sallayıp dolaşması gerçekten çok ilginç İnsanın aklı almıyor Arkadaşlar bu dikkat edin muhalefet partilerine de iktidara de hiç seçim propagandaları da Fikirtepe ile ilgili bir şey duyuyor musunuz Mağdur olan halka ağızlarını alıyorlar mı hayır şimdi soruyorum Bu halka kim destek olacak Allah'tan başka destek olacak hiç kimseyi göremiyorum yazıklar olsun bunların hiçbiri bizim oyumuzu hak etmiyor Onun için hiç kimseye de oy vermeyeceğim onları Allah'a havale ediyorum bize yaptıkları burunlarından gelsin buralardan kiminle bulanıyorsa kim Prima aldıysa Kim bu işleri bukana yapıya vermek için Menfaat sağladı ise Allah hepsinin belasını versin
Ali cınar 8 Yıl Önce
Arkadaşlar herkese selam şimdi arkadaşların yorumlarına bakıyorum herkes Grup temsilcilerinden söz ediyor Bu grup temsilcilerinden sözü diyorsunuz da kardeşim Kim bu grup temsilcileri kimler bizi kandırdı kimi aldattı hangi grubun hangi temsilcisinden bahsediyorsunuz bunların isimlerini verin kardeşim biz ona göre yolumuzu çizelim Bunlar madem bu kadar 200 bin dolarla 300 bin dolar aldılar getirsinler milletin o zaman kiralarını ödesin ler ne yaptılar da bu paraları aldılar
Mahmut basarslan 8 Yıl Önce
Cc yapiya imza atalı tam yetmiş ay oldu eylül ikibin onucde baslayacakti ikibin onsekiz oldu hala hiçbir gelişme yok ne temsilci nede mutahit var isimiz Allaha kaldı mutahit görüşmek için bile randevu vermiyo surekli oyaliyor tek çare mahkeme hakkını aramayan panazadelere döner bizimde sonumuz oyle gibi