Fikirtepe Haber

İdris Güllüce: Herkesin Ev Sahibi Olmasını istiyoruz

EMLAK

Çevre ve Şehircilik Bakanı İdris Güllüce, kentsel dönüşüm hakkında açıklamalarda bulunarak herkesin ev sahibi olmasını istediklerini söyledi. Fikirtepe Haber

Burdur'da kentsel dönüşüm konusunda açıklamalarda bulunan Çevre ve Şehircilik Bakanı İdris Güllüce, "Herkesin ev sahibi olmasını arzularız. Önümüzdeki yıllarda bu sayıyı katlamak istiyoruz" dedi.

Eski tip şehirler yerine yeni, güzel, yaşanabilir, bahçesi, bisiklet yolu, çocukların oyun alanları, spor alanları olan şehirler kurulması gerektiğini vurgulayan Bakan Güllüce, şöyle devam etti: "Biz kimsenin evinde gözü olan, evini yıkıp, onu evsiz bırakmak gibi bir kötülüğü aklımızın ucundan geçirmeyiz, geçirenlerin de gözüne çivi oluruz. Hiç kimsenin malında mülkünde bizim gözümüz olamaz. Tam aksine fakirin, garibanın nasıl ev sahibi olacağını düşünürüz. Ona nasıl yardımcı olabileceğimizin derdi vardır bizde."

TOKİ aracılığıyla 600 binin üzerinde konut yapıldığını ve İnsanlara çok ucuz krediler verdiklerini ifade eden Bakan Güllüce, "Biz ev sahibi olmayı çok önemseyen bir milletiz. Eve 'yuva' demişizdir aynı zamanda. Herkesin ev sahibi olmasını arzularız. Önümüzdeki yıllarda bu sayıyı katlamak istiyoruz" dedi. Emlak Haberleri 
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!

Yorumlar (1)

melike 12 Yıl Önce

milletin evini yıkmadan yeni konut alanlarında kendileri toki ile daire üretip satsınlar ucuza satsınlar bizim evimize göz koymasınlar öyleyse

Sıradaki Haber
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.