Vartaş ikinci adasıyla ilgili daha fazla görüntü için buraya tıklayınız ...
Metruk ve eski binalar tüm Fikirtepe genelinde olduğu gibi Vartaş İkinci adasında da tehlike saçmaya devam ediyor.
Konuyla ilgili olarak 13 Nisan 2016 tarihinde yaptığımız haberimiz için buraya tıklayınız ...
Vartaş ikinci adası Foto Galerisi için buraya tıklayınız...
Vartaş ikinci adasıyla ilgili yeni gelişmeleri ve firma açıklamalarını FİKİRTEPEHABER.com farkıyla yayınlamaya devam edeceğiz.
Vartaş ikinci adasında metruk binalar ve can tehlikesi oluşturan bina çatlaklarına ilişkin FİKİRTEPEHABER.com olarak yaptığımız ''Fikirtepe fay hattı değil, şantiye çatlağı ...'' başlıklı 11 Mart 2016 tarihinde yaptığımız haberimizi okumak için buraya tıklayınız ...
ajansFİKİRTEPE/www.FİKİRTEPEHABER.com
kızıl cephe 58 10 Yıl Önce
Bu ne acele böyle ,bunların burunları iyi koku alır imza bitmeden boşalttıklarına göre .
Ali 10 Yıl Önce
Taş yapi adayı boşalttı insanlar ilk kiradan sonra birdaha para almadılar evinizi boşaltmayin
Berkay 10 Yıl Önce
Bence evinizi boşaltmayın.! 1.adada 1 imza için 3-4 sene beklediğine göre, 2. Adanın tüm imzalarının atılması için bi 10 sene bekler herhalde. %100 imza almadan boşaltmak akıl karı değil.! Geri kalan kısım imza atmazsa ne olcak ? Ciddi mağduriyetler doğacaktır.!!
metin 10 Yıl Önce
Arkadaşlar torba yasadan haberiniz yokmu
metin 10 Yıl Önce
Arkadaş bu firma size ne yaptı kiranımı vermedi ihtiyacınızı karşılamadı adam haciz ödemiş banka kredisi ni kapatmış şimdi hainlik yapıyorsun Allah şahidim temsilci değilim adamları aradığında her türlü yardımcı oluyorlar
4.ada 10 Yıl Önce
4.ada keleşoglu adasının 100/100 imzası bırakın söylentiyi boşaltımın adı geçmiyor
kızıl cephe 58 10 Yıl Önce
Berkay arkadaş doru söylüyor .tamamla imzayı boşaltma ondan sonra olsun .
KIZIL CEPHE 58 10 Yıl Önce
TORBA YASAYA MADDE OLARAK KONULSUN 100 DE 100 İMZA BİTMEDEN FİRMALAR BOŞALTMA TEBLİGATI GÖNDEREMEZ.
kızıl cephe 58 10 Yıl Önce
Torba yasadan haberimiz var zorla malımızı elimizden alacaklarmış .
Ozminyum 10 Yıl Önce
Biz tam ikinci adanin baslangicinda oturuyoruz.inanin kepce her vurdugunda evimiz bariz bir sekilde sallaniyor.tozu pisligi saymiyorum bile fakat bu belirsizlik bizleride tedirgin ediyor tamam evi bosaltacagiz ama ne zaman bitecek hic bilinmiyor,evlerde gercekten iturulacak gibi cok sagliklida degil iki ucu b..lu degnek
Ozminyum 10 Yıl Önce
Biz tam ikinci adanin baslangicinda oturuyoruz.inanin kepce her vurdugunda evimiz bariz bir sekilde sallaniyor.tozu pisligi saymiyorum bile fakat bu belirsizlik bizleride tedirgin ediyor tamam evi bosaltacagiz ama ne zaman bitecek hic bilinmiyor,evlerde gercekten iturulacak gibi cok sagliklida degil iki ucu b..lu degnek
fatih 10 Yıl Önce
arkadaşlar bir bildikleri olmasa boşaltmazlar adamlar parayı çayırdan toplamıyor
Ozminyum 10 Yıl Önce
Biz tam ikinci adanin baslangicinda oturuyoruz.inanin kepce her vurdugunda evimiz bariz bir sekilde sallaniyor.tozu pisligi saymiyorum bile fakat bu belirsizlik bizleride tedirgin ediyor tamam evi bosaltacagiz ama ne zaman bitecek hic bilinmiyor,evlerde gercekten iturulacak gibi cok sagliklida degil iki ucu b..lu degnek
kızıl cephe 58 10 Yıl Önce
Ey ahali duyduk duymadık demeyin ,torba yasaya göre fikirtepede imza atmayanların yeri yan komşunuz ,hatta 3 sokak ilerdeki 20 metre yeri olana 100 metre yeriniz imza atmadıgınızdan dolayı ada içersi açık artırmayla degerli olan yeriniz degersiz bir fiatla d .........siz kişiye satılacakmış .İlerde yeriniz yok pahasına gitmemesi için bizden size uyarıdır .Şayet imza atmak için destek isterseniz bizler size yardımcı olacagız .Yanlız bizim istedigimiz şekilde bizim yazdıgımız sözleşmeye imza atmak şartıyla .Çünkü çogunluk bunu istiyor .Aslında çogunluk degilde birileri bunu istiyor .Bizden söylemesi gerisi size kalmış .Malesef gözler kör kulaklar duymaz olmuş .
Murat 10 Yıl Önce
Ikinci adada iptaller başladı. Iptaller artınca bu yola mecbur kaldı firma. Birinci adada yaptığı gibi yapıp rahat edecek. Birinci adanın hali ortada.
berkay 10 Yıl Önce
Şimdide afişleri kaldırmışlar ya bunlar milletle alaymı ediyorlar dalgamı geçiyorlar ben anlamadım. Bu adamlar nasıl inşaat yapacaklar wAllahi merak ediyorum. Ben hayatımda bu kadar saçma sapan bir firma görmedim.!
Emre 10 Yıl Önce
Bu vartaş ne ayak yaa en son bu adada imza atmayanlar toplantı yapmıştı vartaş yetkilileride gelmişti sözleşmedeki maddeleri oturup konuşalım sözleşmedeki maddeleri görüşelim demişti ne oldu sonuç ??
Emre 10 Yıl Önce
Önce vartaş sözleşmedeki maddeleri düzeltsin yeni sözleşme yapsın hak sahipleri ikna olsun 100% imzaları alsında sonra afiş assın tebligat göndersin halka ancak böyle yaparsa inşaat yapar bizim adamızda kaldıki inşaat yapmak istese bir firma zaten bu şekilde yapmak zorundadır vartaş ....
Ozminyum 10 Yıl Önce
Anlayan varmi afisleri neden kaldirmislar
metin 10 Yıl Önce
Afişler geçici kaldırıldı boşaltım tarihi temmuz 30 veya eylül 30 olabilir ona karar verilecek bayramlar nedeni ile
Duble Uyanık 10 Yıl Önce
GÜZEL TAKTİK BÖL, PARÇALA, SAT. TIPKI 1.ADA DA OLDUĞU GİBİ GÖNDER MİLLETİ KİMSE KALMASIN MİLLET KİRALARIN DERDİNE GEÇİM DÉRDİNE DÜŞSÜN İRTİBAT KALMASIN MEYDAN 3_5 ÇAKALA KALSIN. 1. ADADA 3 YILDIR MADEN ARADIN BURADA DA 5 YIL DOĞAL GAZ ARARARSIN ARTIK
Berkay 10 Yıl Önce
Ya metin bey saçma sapan konuşmayın tam karar vermeden neden afişler asılıyor ? Çocuk oyuncağımı bu ? Ya şu kafanızı kaldırın bi bakın sağınızdaki solunuzdaki adalara adamlar neler yapıyorlar nasıl çalışıyorlar. Bir çok adada inşaatlar bitti neredeyse. Bu firmanın kendinden başka kimse umrunda değil.!!
4.adal 10 Yıl Önce
Hani imar panı iptaldi iptal olunan yere yıkım inşaat izni nasıl alacak
kızıl cephe 58 10 Yıl Önce
fikirtepede yıkım için izin almana gerek yok yeri boşalt kepçeyi sok yık kimse bir şey demiyor yeterki fikirtepe yıkılsın diyorlar .
bahattin 10 Yıl Önce
yavvvv hiç gülesim yoktu bu vartaşa...peki ne değişti şimdi boşaltım yayınlıyo ki hiç bir resmiyeti olmayan bir durum.sözleşmede yazmıyomu yüzde yüz tevhid olmazsa bu sözleşme yürürlüğe girmez diyeeee neyin kafasını yaşıyorlar.ben size söyleyeyimmi neyin kafasını yaşadıklarını adanın ellerinden gidiceğini anladıkları için böle bişey yapıyorlar ve benim fikirtepe halkım 5 senedir hala böle firmaları böle dalavere işleri anlamıyor.en basit çıktın .eeee iflas etti.neyin var firmanın garantisi yapmayın akıllı olun Allah akıl vermiş fikir vermiş mantıklı düşünün.sadece oyalama bu bir 5 sene daha oyalandırıcak.emin olun bu ada yüzde yüz imzalansaydı bile 4 sene 1. ada gibi mağdur olacaktık görün bunları .yanıbaşında örnek duruyo...bekleme sebebide arsaların firmaların aldığından daha değerli olması sene geçtikçe b u kadar basit.....
bahattin 10 Yıl Önce
metin arkadaşım bence yanlışssın .sorun sadece kira ödemesimi sence denizde gidiyosun damladan bahsediyosun.hem kira ödemesinde garanti verebiliyomusun ödeyecek diye.sözleşme yaptınmı yapmadınmı bilmiyorum ama yapanlarda 1 kuruş teminat yok.adam iflas etti sonra napıcaksın .lütfen bir kelime derken insanları düşünelim.sonrasını da düşünelim .diyelim ödedi takır takır 3-5 sene eeeee senin zararların ne olucak .sen 4 sene evvel inşaata başlasaydın ve şu anda inşaat bitmiş olucaktı .daireni kirayı verdiğini düşün .sence onun sana vereceği kirayla yapılacak daire kiraların arasındaki fark senin mağduriyetini karşılıyomu.bunu da geçtim.şu anda insanların elindeki sözleşmeyle 5 sene evvelkli kira bedelleri yazıyo.neden noterde adam akıllı düzgün bir fiyat verip değiştirmiyosun szöleşmeyi.değiştirirmi sence ?değiştirmez .sözleşmenin rezilliğinden bahsetmiyorum bile sana .inan bu dediklerim buz dağının görünen kısımları .o sebeple bir kelime konuşurken insanların günahına gireceğini unutma...
Ali 10 Yıl Önce
Vartas Ca......dir. Ca..... ne yapar insanlar sozlesmeleri iptale basladi hemen yikim yapip konturolu eline gecirir. YIKTIRMAYIN.
bahattin 10 Yıl Önce
EMRE kardeşim ben sana söleyeyim ne oldu o toplantıdan sonra.daha sözünde bile durmayan insanlarla uğraşıyoruz kaldı ki evi boşaltmadan bahsediyorlar.müteahhit pazar 2 de toplantı yapalım dedi ve toplantıya gelmedi olan bu kardeşim...anla nasıl birileri olduğu.valllaaa tek dicem çıkanlar yanarlar
vartaşzede 10 Yıl Önce
sayın admin vartaşın yüzde 85 ine imza attırdığını söylüyorsun o yüzde73,5 şu anda imza atmayan 6227 m imza atmayan var bu bir ikincisi afişler imza atan arkadaşlar tarafından kaldırıldı niye dersen yerlerimiz belli olmadan terk etmiyeceğiz diyorlar ada temsilcisi malum şahıs ve bir arkadaşımız firmaya gidip yerleri boşaltmayacaklarını beyan ettiler tabi firmada net bir şey söylememekle beraber kem küm edip durmuş .bir sözümde metin isimli arkadaşa sanki firma sahibi ağzıyla konuşmayı bırak bu adadaki imza atmayan arkadaşlar imza atmış arkadaşların garantisidir yok torba yasaymış yok kanunmuş bu yasalar hep mütahitleririmi koruyor o zaman bizde suriyyeye,mi gidelim ne yapalım firma istediğimiz hiçbir garantiyi karşılamıyor sağda solda aramızda üç dört madde kaldı deyip yalan söylüyor imza atmayan arkadaşlar sözleşmelerini imza atan arkadaşlarla firmaya gönderdi elliden fazla maddenin üzerini çizip geri göndermişler bunlarinki tabiri caizse köpeksiz köyde değneksiz gezmek gibi birşey
bahattin 10 Yıl Önce
yüzde 85 mi:))))))))))))hayali birileri var herhalde imzalattığı.
kızıl cephe 58 10 Yıl Önce
Bakanlık tarafından yeni uygulama yönetmeligi hazırlanıyor .Çıksın bakalım yönetmeligin içerigi nasıl .Bu yasayla her zaman kentsel dönüşüme girmeden evvel son çıkış vardır .
fatih 10 Yıl Önce
Arkadaş Allah bütün bilmişleri bu adaya nasip etmiş herkes avukat emlakçı yapı denetimci olmuş mütahit bir alem imza atanlar bir alem atmayalım bir alem hep beraber sürünmeye devam
Erhan 10 Yıl Önce
Fatih arkadaş doğru söylemiş. Yüzde 73 diyen imzaları mı saydı nerden biliyon. Bakanlığın açıkladığı yüzde 83 zorunıza gitmesin:) gerçi siz bakanlığa da inanmazsınız tek gerçek sizsiniz ya:)
fatih 10 Yıl Önce
Erhan arkadaşım son durum nedir bilgin varmı neye karar verildi
vartaşzede 10 Yıl Önce
erhan arkadaşımıza ithafen elimizde yüzde 73,5 olduğuna dair belge olup olmadığını sormuşsun evet elimizde kimin kaç metreye imza atıp atmadığının belgesi var inanmıyorsan gelirsin imza atmayanların toplantısına seninde kaç metre yerin var kaç metresi imza atmış kaç metresi imzalamamış sana bilgi veririz işkembeden konuşmayı bırak bilip bilmeden klavye şovalyeliği yapma sonra rezil olmakta var
Fatih 10 Yıl Önce
Artık birlik beraberlik bozuldu mevzu yüzde 80 yüzde 70 değil bu saatten sonra imza atmayan imza atmaz. imza atan fest edemez. Hepimize geçmiş olsun.
Vartaşzede 10 Yıl Önce
Saygı değer ada sakinleri; başkan diye seçtiğiniz şahıs, hatırlıyormusunuz diyordu ki "adaya öyle biri firma getireceğim ki herkes şaşıracak" evett öyle biri firma getirdi ki çık şaşırdık. Kendisinin çantacı dediği firmayı getirdi. Bazı arkadaşların bilmediği şeyler var. Eko Grup, Vartaş imza atmadan önce geldi ve başkana dedi ki "Hüseyin Rahmi Ekşioğlu sizin sözleşmenizin tamamını %55 ile kabul etti." Başkan da "ben tükürdüğümü yalamam" dedi ve bizi Vartaş sözleşmesine göre Vartaş pazarladı. Acaba aralarında çıkar ilişkisi mi var? Halimizi görüyoruz 1. adaya 5 senedir hiç birşey yapamadı 2.adaya nasıl yapacak? Bu gidişle biz 5 değil bir 25 sene daha bekleriz. Sözleşmeye göre millete nasıl çık tebligatı gönderecek? Bu oyalama taktiğiyle başka hiç birşey değildir. Saygılarımla MEÇHUL..
Vartaşzede 10 Yıl Önce
Saygı değer ada sakinleri; başkan diye seçtiğiniz şahıs, hatırlıyormusunuz diyordu ki "adaya öyle biri firma getireceğim ki herkes şaşıracak" evett öyle biri firma getirdi ki çık şaşırdık. Kendisinin çantacı dediği firmayı getirdi. Bazı arkadaşların bilmediği şeyler var. Eko Grup, Vartaş imza atmadan önce geldi ve başkana dedi ki "Hüseyin Rahmi Ekşioğlu sizin sözleşmenizin tamamını %55 ile kabul etti." Başkan da "ben tükürdüğümü yalamam" dedi ve bizi Vartaş sözleşmesine göre Vartaş pazarladı. Acaba aralarında çıkar ilişkisi mi var? Halimizi görüyoruz 1. adaya 5 senedir hiç birşey yapamadı 2.adaya nasıl yapacak? Bu gidişle biz 5 değil bir 25 sene daha bekleriz. Sözleşmeye göre millete nasıl çık tebligatı gönderecek? Bu oyalama taktiğiyle başka hiç birşey değildir. Saygılarımla MEÇHUL..
hakan 10 Yıl Önce
vartaşın bombası patladı , sen 5 adada imza toplayıp %100 imza alıp boşalttığın adalarda hiç bir şey yapamamışın , imzası tamamalanmamış addaya boşalt yıkalım diyorsun çok enteresan bir tavır . Pana , Teknik Yapı gökdelen dikti Vartaş sa Elezığspora sonsor oldu , bu adamların niyetini anlayın defedin gitsinler.
hakan 10 Yıl Önce
Vartaşın işi ada temsilcisi olacak şahısların önüne iki kemik atmak imza toplayıp adayı inşaat firmasına pazarlamak , bu adamlar komisyoncu inşaatçı değil .
Erhan 10 Yıl Önce
Sevgili vartaşzede nick'li ismini bile yazmayan arkadaş, klavye şövalyeliği nedir biliyor musun, dur ben sana anlatayım. Sadece ekran arkasında özgüveni olan, insanların yüzüne söyleyemeyeceği iddaları klavyeden sallayıp duran, aslında gerçekte olamadığı kişiliğini ancak klavyeden yansıtan ve birşeyler bildiğini idda eden kişidir. Gördüğün gibi benim bir iddiam yok, şudur budur şunu biliriö bunu biliriö demiyorum. Çünkü özgüvenim tam çok şükür. Ya sen? İddia da bulunan, buralarda şunu biliyorum bunu biliyorum diye iddia edip kanıtlamayan atan tutan sen görünüyosun. Madem bişiler biliyosun atıp tutacağına ispatlasana. Neymiş ben gelecekmişim de belgeleri gösterecekmiş, fikirtepehaber gayet açık bir platform. Yollarsın site yetkililerine belgelerini haber yapar burada gösterirler. Ayrıca zaten senin bu bilgileri bildiğini iddia etmen, benim veya 3. Kişilerin sözleşmelerini, imza atıp atmadıklarını bilmen senin zaten bu konuda yalın birisi olmadığını belli eder. hee ayrıca bu bilgilere sahip olduğunı iddia etmen sadece bu konuda yalın bir vatandaş olmadığını, taraflı ve bir çıkara hizmet ettiğini ve bu amaçla burada yorum yaptığını gösterir başka bir işe yaramaz. Boşa övünme yani kardeş, sonuçta belli adam da...
vartaşzede 10 Yıl Önce
erhan kardeşim beni merak etmişsin ve tabiri caizse işkembeden salladığımı söylemişsin bizi bilen biliyor tanımak istiyorsan gelirsin imza vermeyenlerin toplantısına orada tanışırız ve şunuda ilave edeyim bu ikinci ada satılacak mütahit tarafından bu yazıyı sakla günü geldiğinde lazım olur şunuda kenara kaydet bizi sen bilmiyorsun ama mütahit kim olduğumuzu biliyor ilk toplantıda görüşmek üzere .ilk toplantı 15 mayıs 2016 pazar gel tanışalım