Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Sözcü gazetesi emsal 2.0 yazmış doğrumu bu?

Emekleriniz cok yasin başkanım hakikaten ne söylesek az dır ordan oraya koşturup ne şiş yansın ne de kebap ben bu bağlamda sizi taktir eder basarilarinizin devamını canı gönülden kutluyorum iyiki varsınız sayın yasin bektaş fikenter başkanı

Yasin bey,verdiğiniz uğraş ve öz veri için çok teşekkür ederim. İyi varsınız. Sizi takip'e başladığımdan beri detaylı bilgi sahibi olabildik, daha önceleri her kafadan bir ses çıkıyordu. Tekrar emeğinize sağlık hakkınızı helal edin. Allah kolaylıklar versin. Selamlarımla

bu konu önemli dediğiniz gibi .Çıkmadan evvel vatandaşa yazılı güvence vermeleri gerekir.Yoksa ben devletim yaparım işi olmaz .Söz uçar yazı kalır.

Yasin bey,verdiğiniz uğraş ve öz veri için çok teşekkür ederim. İyiki varsınız. Sizi takip'e başladığımdan beri detaylı bilgi sahibi olabildik, daha önceleri her kafadan bir ses çıkıyordu. Tekrar emeğinize sağlık hakkınızı helal edin. Allah kolaylıklar versin. Selamlarımla

Verdiğiniz bilgiler için sizlere çok teşekkür ediyoruz. Nerelere başvurulacaksa bir dilekçe örneği paylaşırmısınız. Teşekkürler.
Yasin bey paylaştığınız soğuk çok manidar olmuş gibi ne dersin