Bakanlık Fikirtepe'de Cami yıktı, yapmadı!!

Haber'e Git

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Mehmet 5 yıl önce

Size Güzel bir hABER..FIKIRTEPEDE DUMANKAYA ADASINDA BOSALTMA BASLAMIS KIRALARDA YATMAYA BASLAMIS..1071 ADASININ YANINDA KADIKOY BELEDIYESIPARK VE YESIL DONATI BASKETBOL SAHASI YAPIMINA BASLADI..ERKAN INSAAT B
ELEDIYEYE AIT ALANI NEDEN BOSALTMAZ YA DA KADOY BELEDIYE SI O BOS ALANA NEDEN EL ATMAZ.

Avatar
MEHMET 5 yıl önce

Cami alani mahkemelik tapusu yilmaz KARABUDAK adina cikti hakki olan vatandasta arsa payi icin mahkemeye basvurdu eski kadikoy belediye baskani zamaninda kadikoy bekediyesi kendi uzerine gecirmisti vatandasta hakkini aramak icin mahkemeye bas vurdu 114 metre arsa tapusu cikiyor geri kalan yerde cami var camiyede kadikoy belediyesi cesitli oyunlarla uzerine 8 10 tane haciz koydursu vatandas arsa sini veriyor cami yapilsin neden diyanet degilde kadikoy belediyesi?daha sonra babalarinin olumuyle camiye verdigi yerin tapusunu vermedigi ortaya cikiyor vatandasin haberi yok cevredeki emlakci kisvesindeki hirsiz tipler tarafindan aranarak yerinizi biz halledelim diyerek arsa sahibinin haberi oluyor arsa sahibide hakki olan arsayi almak icin mahkemeye basvuruyor zaten projede ibadet alani farkli yerde yapilacagi icin hakki olan arsayi mahkeme vasitasiyla talep ediyor

Avatar
Cemal Özgen 5 yıl önce

Fikirtepe’nin her yeri cami zaten. Cami yapmanın da bir planlaması olması gerekmez mi? Fikirtepe’nin ortasına büyük tek bir cami yaparsın dindarlar biraz yürür gider namazını orada kılar. Kimse cami olmasın demez ama mevcutta olduğu gibi her köşe başına cami yapmanın da bir anlamı yok. Her köşe başında okul, kreş nasıl yoksa cami de aynı şekilde dengeli yapılmalıdır.

Avatar
Hüseyin yumakli 5 yıl önce

Aslında işin sonuna gelindi devletimiz sahip çıktı amadedimya purosudur gereği gecikiyor cami neden yapılmadı sürüşü 11 ortak gözüküyormuş hibe edilen camiye kadı koy belediyespor el koymuş ihmaisesine geçirmeye çalışıyormuş sonrada mahkemelik peki nasil yapılsın her mahkemelik yere yapmaya çalışsan 11 hak sahiplerin hakkı ne olacak bunu devletimiz el atmalı hazineye devretmeli sonrada cami cemaatine devredilmeli hak sahiplerine boyle çözülür devletimiz hec bi yükün altında kal.az ortada ac çakallar var onlarla vakit gecti bire bir yaşadık bende toprak sahibiyim ne günler gördük elbet birgün adalet tescil edecek eminin

Haber'e Git