Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Yapmayı beceremediklerini anladılar en iyi yapmaya başlıyorlar YIKMAK...
Bu hükümet için kaçak normal fark etmiyor ki al Fikirtepe gözlerine soka soka mütahitler ne hale soktu bunlarda gık yok

elli kere buradan yazı yazdım. ya okuyan yok yada kimsenin umurunda değiliz. bende karar aldım başaran inşaat yerimizi yapmıyor. kiralarımızı alamıyoruz. bakan bey buna ya çare olur yada bundan sonra size oy yok. buradan da bir daha yazı yazmayacağım. işte bu kafanın yüzünden ist pinakyonun elinde hadi siz bizi seyrettiniz bizde şimdi sizi seyredeceğiz.

Başaran inş. müdür levent yapamıyoruz kirada veremeyiz diyor bunu bir zahmet resmi açıklasında bizi bu hallere düşüren çşb gidelim.

Fikirtepede istimlak yani kamulaştırma yapılmadı .Çünkü anayasa mahkemesi kamulaştırmayı iptal etti .Bunun arkasına kimse sığınmasın .
Beğen (3) Beğenmedim! (0)
Evet XYZ ÇŞB istanbul Müdürüne sorduk. İmza atmazsanız malınız istimlak olunur dedi.
Beğen (1) Beğenmedim! (1)

Çıkıp ekranlardaki gibi kesin kararlılığını normal hayatta da uygulasan keşke Fikirtepe için de çok vaatde bulunuyordun ama hala bir kipirdama yok yazık yazık

T.C.macaristanla bir suru anlaşma imzalanıyor oto yol.alışveriş nerkezleri konut iş mekezleri yapmak için anlaşıyor reisimiz taş yapı firmasına şahsi olarak kefil ve T.C.hükümeti olarak her türlü güvence veriliyor 9 seneden belli fikirtepe kentsel dönüşümde binlerce insan magdur hükümetimiz ve bakanlık fikirtepeye duyarsız kalıyor fikirtepe için neden kaynak aktarılmıyor reis sevdalısı birisi olaraktan hükümet fikirtepeye ne zaman el atacak

Kardeşim hala egonuzu tatmin etme peşindesiniz bu iş yapmayan mütahitler fikirtepe halkı tarafından organize olarak toplu şekilde hareket etme zamanı lütfen daha neyi bekliyorsunuz yasa da çıkmışken bizim harekete geçmemiz gerekiyor 20 şerli 30 zarlı gruplar zaten var fikirtepe nin çevreyolu tarafında hayat başladı binalar ful dolu ilerleyen zamanlarda daha iyi olacak bundan sonra yapılanlar şimdikiler den dahada iyi olacak güçlü olup iş yapmayan mütahitleri süreci hızlandırmak adına mahkemelere verilebilir tazminat davaları açılabilir niye bunları yapmıyoruz her zorluğun ardından bir kolaylık mutlaka vardır kaymağı yiyen yiyor biten adalarda herkesin keyfi gıcır bizede zahmetli tarafı kaldı kim bilebilir diki böyle olacağını mahkemeler vatandaşın yanında fesih hakkıda var ne yapalım başımıza geldi çekecez yoksa şuan da mercedes e biniyor olabilirdik yatlar katlar hayel oldu ama genede umudumuz var mücadele edecek dürüst insanlar ortaya çıksın

İmza atmazsan arsana resen el koryarız yazısın moskova İl Müdürü göndermedi milllet. Xyz


Bunlara yazacak kelime bulamıyorum Allaha havale ediyorum

hem imar affı yap hem kaçak yapı nerde diye ara:)ağlarım gülünecek halimize vallla. ayıptır dalgamı geçiyorlar insanların aklı ile

Tamam kaçak yapı peşinde olmanız çok güzel 8 yıldır inşaatını tamamlamayan başaran hüseyine çıt yok mu?

bakan bey çıksın başaran yapıda tık yok bizde yapamıyoruz. adam tam bir mafya desin bizde ümidimizi keselim.

Biz bir ceviz ağacıyız gülhane parkında. Ne bakan nede reis bunun farkında.Farkını göster Fikirtepe. Bu interlandda film çeviren filmci bızuntuları kazandığınız paranın aldığınız bedduanın altında ezileceksiniz

Biz bir ceviz ağacıyız gülhane parkında. Ne bakan nede reis bunun farkında.Farkını göster Fikirtepe. Bu interlandda film çeviren filmci bozutntuları kazandığınız paranın aldığınız bedduanın altında ezileceksiniz

Hep aynı şaşa hep aynı kuru gürültü ışklı platformlar. Fikirtepeye kör bakan kör olsun. Kötürüm olsun.

Fikirtepeyi Kerbela yaptınız. inşaAllah yezidlik yapan firmalar cezasını çekerler.
İmar affına barıış diyen bir zihniyet Fikirtepeyi mahveden insanlarımızı görmezden gelen bir zihniyet. Fikirtepede Bir çivi bile çakmayan müteahitlere gıkı bile çıkmahan bir zihniyet. Bu kadar mağduriyetin elbet bir duyanı vardır. Bizler inancımızı yitirmedik sığındığımız bizim Allahımız.