Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

büyük ada 10 bin kişi var bakalım kurum bey ne yapacak bizler re emsalimizi almasın okdr firmaya verilssin

Başaran inşaatı durdur du , kiralarıda vermiyorsun arkadaş yapamıyorum de git yeri ÇŞB teslim et. beddua alma.

Başaran bu bayramı da bize kara geçirtiyorsun ya, senin her günün bizimkinden daha beter olsun.

Vartaş diye yazmayın lütfen .neden reklam yapıyorsunuz .duyanda firma kendisi yapıyor zannediyor.Bu firmayı adaya getirenlerin 2 yakası bşir araya gelmesin şu mübarek günde

Babacan her yerde peoje yapiyor fikirtepeyede galiba biz imza atmayanlarin yuzunden baslamak istemiyor bize ceza veriyor aklinca guvence teminat istemek suçmu? Neticede malimi verecem hic guvence yok kira paralari hak mahrumiyeti adi altinda garantisi yok? Neden zorlami vermeliyiz yerimizi acaba?
Başaran firması parayı faize yatırmış olmalı ki tık yok. madem yapamıyorsun 2. ada ile neden imza atıyorsun. ada sakinleri bence devletle anlaşsın.