İmar Barışı'nda süre 6 ay uzatıldı, taksit beklemede

Haber'e Git

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
yalçın 8 yıl önce

çşb imar barışı bahane paralar şahane, yahu bizim yerimiz imarlı iskanlıydı da ne oldu? adam imza atmazsan kamulaşır dedi biz de yedik. olan 6 yılımıza oldu. şikayetler etsen de mahkemeye git. zaten mahkeme 2 3 yıl sürüyor. yani hasana hasana ne kaldı hasana.

Haber'e Git