Bakanlıktan umudunu kesen Fikirtepeli kendi göbeğini kendi kesiyor..

Haber'e Git

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
FİKİREYLEM 8 yıl önce

E5 İ TRAFİĞE KAPATALIM TÜM FİKİRTEPELİLER OLARAK BAK AKŞAM NASIL HABER KANALLARI FİKİRTEPEYİ HABER YAPAR BURDAN YAZMAKLA OLMAZ PROTESTO VE EYLEM ŞART.

Avatar
Racisıra bizde 8 yıl önce

Artık insanlar harekete geçmesi ve hak mücadelesinde kendi yolunu çizmesi gerekli geç kalınmış bir hareket belki ama hayılara vesile olur inşAllah hem raciden hemde racinin yalakalı insanlardan kurtulmak İçin çok iyi bir yöntem kendi ayakları üstünde durabilme ve kendi göbeğini kesmek için çok doğru bir adım düşünen arkadaşlar zeki insanlarmış tebrik ederim

Avatar
FİKİRTEPE ÇADIR KENT . 8 yıl önce

Olur veya olmaz en azından mücadele veriliyor .Evde yan gelip yatmıyorlar millete ne olursa bizede o olur demiyorlar

Avatar
Fikirtepeli 8 yıl önce

Raci Şaşmaz çaycısı ile koca sirketi 1 yıldır yönetiyor, bakanlık da destek verecegini söylüyor, biz niye burayi yapamayalım beyler, yapamayız edemeyiz gibi laflar ancak insanları çaresizliğe sürükler Raci’ye mahkum eder

Avatar
Ahmoo 8 yıl önce

Ben desdekliyorum şirket ortada yok hesap soran yok devlet verdiği sözü yerine getirmedi devlet çadır ⛺️ kente gelip arkanızdayız korkmayın burası artık devlet koruması altında dedi veli böke Mücahit Demirtaş önümüzdeki hafta kiralarınızı yatırıcaz dediler ve aylar geçti üstünden insanlar napsın ev sahibiyken kiracı olmuş haklılar kimse seslerini duymamazlık tan geliyorsa onlarda alır kendileri yapar helal olsun sonuna kadar destekliyorum

Avatar
Pana Pana 8 yıl önce

Mualifler yol alsınlar burda onlara yer yok siz oturun orduğunuz yerde bu güne kadar nasıl izlediyseniz bundan sonra da oturun izleyin

Avatar
Hasan 8 yıl önce

Haksızlığın karşısında susan dilsiz şeytandır desdekliyorum bu mücadelede yanınızdayız bende gelip imzalıcam

Avatar
PANA mağdurları 8 yıl önce

Şimdiye kadar bir gün sesini çıkarma yanlar sadece yorum yapmadısını bilen kişiler bizlerde sizleri gormüyoruz biz doğru yolda devam

Avatar
ADEMOĞLU 8 yıl önce

evinizde oturun kiramı ödeyemiyorum borç içindeyim diye kendi kendinize söyleyin bir şey yapmayın yapanada köstek olun kim ne yapıyorsa kendine yapar

Avatar
adem 8 yıl önce

herkes evinde otursun kiramı ödeyemiyorum borcum var desin desin dursun sanki adamların umurunda bir şey yapmıyorsanız yapanların önünden çekilin kardeşiimm

Avatar
Pana mağduru 8 yıl önce

Bizi bu Filimcilerin Ellerinden Kurtarın. Devlet bize sahip çıksın.

Avatar
Delikanlı 8 yıl önce

Yapamazsın edemezsin diyen arkadaşlar, ne yapmak lazım onu da yazsınlar, anca muhalefet, bir şey yapana hemen şucu bucu, kursatci-racici, Akp li CHP li, arsa sahibi, ev alan, yeter kardeşim ne yapalım kendimizi mi keselim

Avatar
Şakir 8 yıl önce

Allah yolunuzu açık etsin inşAllah emeğinizi karşılığını alırsınız sizinliyiz

Avatar
Zirve 8 yıl önce

Buyuk sehir beldiyesi ve bakanlığın önüne çadır kurulmalı seçimlerde geliyor tam zamanı

Avatar
fikirtelim 8 yıl önce

birlik zamanı hep beraber ç.ş.b yürüyelim mandıra cad buluşalım cumartesiiii

Avatar
Ferhat 8 yıl önce

Bravo arkadaşlar destekliyorum sizi burada böyle birşey yapsalar devlet dışarı çıkamaz hale getirir ama bizim ülkemizde hukuk yavaş işliyor en yakın zamanda bende imza vermek için geleceğim.

Avatar
Nevin 8 yıl önce

Bu kararımızın altına imza atanlardan biriyim. Benim burada sadece yaşayabileceğim kiraya mahkum etmeyecek bir dairem olacaktı. İkinci bir dairem yok yani. Benim gibi barınma hakkı elinden alınan birçok insan var bu adada. Biz giden evlerimizin peşinden mücadeleye başladığımızdan beri yanımızda bize destek vermek istediklerini söyleyen farklı siyasi gruplara bile asla prim vermektir. Sadece devletimize güvendik. Onların bizim yanımızda durmalarını bekledik halada umudumuzu yitirmedik. Bu kadar çaresizliğin içinde hukuki hakşarımızın dışına çıkmadan bize verilen sözleri unutmadan elimizden geleni yapıyoruz ve yapıcağız. Çünkü bizim başka evimiz yok.

Avatar
Ali 8 yıl önce

Tebirkler! durmak yok, yola devam siz fikirtepenin grurusunuz.

Avatar
FİKİRTEPE ÇADIR KENT . 8 yıl önce

Bence amatörce yapılacak bir işlem .Hukuki altyapısı yok dayanaksız ve temelsiz bir adım

Avatar
FİKİRTEPE ÇADIR KENT . 8 yıl önce

Sözleşme fesh edilecek sözleşme feshi o kadar kolay degil hadi edildi tekrar ifrazmı istenilecek bu imkansız ada tevhit edilmiş .

Avatar
FİKİRTEPE ÇADIR KENT . 8 yıl önce

Devir temlik yapanların işi çok zor .çünkü daire alanlar bu yerden hak iddaa edecekler

Avatar
fikirtepe magduru 8 yıl önce

Yolları açık olsun .Hukuksal olarak meşakatli bir yol .Bakandan çözüm talebi isteniyor çözüm talebine cevap verilmiyor .Çogu ada sakinleri tamamen duyarsız diğer fikirtepedeki ada sakinleri gibi .Adamlar daha ne yapsın çözüm olarak bu yolu bulmuşlar .Kolay gelsin diyelim .En azından bir şeyler yapmaya çalışıyorlar .

Avatar
RACİZEDE 8 yıl önce

SONUNA KADAR DESTEKLİYORUZ BUGÜN GELİP İMZA ATACAĞIM.

Avatar
Raci şaştı 8 yıl önce

İnşAllah emekleriniz boş çıkmaz Allah yar ve yardımcınız olsun yoldaşlar

Avatar
Başaran magduru 8 yıl önce

Necla benim kiramı öde benim vekalet ilişkisine dayalı temsilcim sensin .Magdurum .

Avatar
MAGDUR FİKİRTEPELİ 8 yıl önce

Bakın arkadaşlar eğri oturalım doğru konuşalım .İyi veya kötü ortada bir hukuken geçerli olan bir sözleşme var .Bu sözleşmenin öncelikle fesih edilmesi lazım .Sözleşme feshininde şartları vardır .1-Karşılıklı fesih .2 -Mahkeme kararıyla fesih .Burda en kolay şekilde fesih şekli firma ile anlaşarak karşılıklı sözleşmeleri fesih etmek .Şayet firma karşılıklı fesihe yanaşmıyorsa bu sefer mahkeme kararıyla tek taraflı olarak sözleşmeyi fesih etmek .Çünkü her arsa maliki şirketleşmeden önce firma ile halen hukuken geçerli olan bir sözleşmesi var .Şirkete senin ortak olarak elinde verebilecegin bir arsan hukuken yok ki .Nasıl kendi yerini sen yapabiliyorsun bunu benim mantıgım almıyor .Sözleşme ile firma senin elini kolunu zinçirle bağlamış zaten senin o zincirlerden kurtulman gerekiyor .Kimse yanlış anlamasın fikirtepeye giren yüklenicilerin istisnaler hariç çoğu aç gözlü bu fakir halkın malına göz diken haramzadelerdir .içimizdeki satılmış işbirlikçiler eliyle ve yasa destegiyle.DEVAMI ALT

Avatar
MAGDUR FİKİRTEPELİ 8 yıl önce

Yasa desteğiyle bizleri 60 yıllık yerimizde hak sahibiyken hem yerimizden yurdumuzdan ettiler hemde bizleri mülksüzleştirdiler ve bizleri zaten fakirdik tamamen sokaga attılar .Hukuksal mücadele tabiki devam etmeli bunun yanında etkili bir eylem yapılmalıki yasalarda hep yükleniciler lehine değil birazda arsa malikler lehine yapılmalıdır .Fakir halk üzerinde uygulamaya çalışılan kentsel dönüşüm saldırılarına karşı bu yasanın arsa sahibi olan bizlerin lehine düzenleme afet yasasının içersine konması için gerekmektedir bu yapılmadığı sürece diğer yapılacak işlemler netice getirmeyecektir .Her fert yerine sahip çıkması için duyarsız olmaması gerekmektedir .Benim bir fikirtepe kentsel dönüşüm magduru olarak görüşüm ve öngörüm budur .

Avatar
FİKİRTEPE ÇADIR KENT . 8 yıl önce

Sözleşme imzalanmadan evvel böyle bir uygulamaya gidilse olurdu bu aşamadan sonra bu işlem tutmaz .hukuksal nedenleri çok o yüzden tutmaz diyorum .Tapularda 10 yıllık şerhler var .

Avatar
Alper 8 yıl önce

Hak yemeyin, adalet istiyoruz. Davamızı sonuna kadar yürüteceğiz. Kendimize ait olanı istiyoruz.!

Avatar
Engin 8 yıl önce

Mutlu inşaat dahil bu insanları bu hale getırenlerın Allah belasını versin

Avatar
Asuman 8 yıl önce

fikirtepenin derneği ve muhtarı sizde olmasanız

Avatar
MAĞDUR BAŞARAN. 8 yıl önce

Başaran adası arsa sahipleri kafasını kuma soktu çıkarmıyor .Firma ve bir tek firma yandaşı yanlız sözde arsa temsilcisi necla ile birlikte köpeğin kediyle oynadığı gibi firma yandaşı ve temsilci bozuntusu necla köpegin kediyle oynadığı gibi arsa sahibiyle oynuyor .ARSA SAHİPLERİNİNDE SESİ ÇIKMIYOR .

Avatar
Dream 8 yıl önce

Adam inşaat mühendisi değil ama zehir gibi kafası çalışıyor destekleyen çok bu işin üstesinden gelir artı 100 bin tl kiran varsa git derdini şirkete anlat imza atarken onlara mı sordun Şakir efendi Şakir’e çay ☕️ yoook

Avatar
Ali 8 yıl önce

ÇADIRKENT rumuzlu arkadaş devir temlik yapılsada tapu alsalarda fark etmez onların bizden alabileceği hiçbirşey yok bizde ruhsat yokki

Avatar
Özkan 8 yıl önce

Bizi bu duruma düşürenler Allaha havale ediyorum Allah bildiği gibi yapsın

Avatar
Hizir 8 yıl önce

Devlet kendi arsasını dönüştürmek isteyene kredi imkanı sağlıyor çok uygun geç ödemeli arsa sahiplerine ada sahabileri birleşip bu krediden alırsa büyük bir miktar yapar 2 daire alacağına 4 alır mutahite çakala çıkama gerek kalmaz kendi yerini kendin yap zor değil bir proje cizdir ruhsatini al bitti

Avatar
NK 8 yıl önce

Devlet halkının yanında olsa hiç bir mazaret olmadan inşaatlara başlamayan firmaların sözleşmelerini fesh eder ve ceza olarakta tek kuruş vermez..Ama nerde bizde böyle devlet

Avatar
Erhan 8 yıl önce

Devletimiz hiçbirşey yapmaz şu zamanda .çünkü para yok ve daha elinde olan protokol yaptığı adaları bitiremedi .bakanlıkda Allah'a emanet ağzından fikirtepe kelimesibi duymadık .bırakın çözümü ilgilenmiyor bile .mahkemede sözleşme feshi olmadan hiç kimse bişey yapamaz .toplu olarak mahkemeye gidilirse süreç daha azalabilir.sözleşme fesih olursa hiç değilse satılabilir yerler .satılabilir diyorum çünkü hiçbir müteahhit bu zamanda fikirtepeye girmez .sadece devlet yapabilir oda malûmunuz !!!

Avatar
aaa 8 yıl önce

millete selim oğlunu met ettin günaha girdin.şimdide şeytanlıkmı yaptırıyon malum firmanın mağdurlarına

Avatar
hınzır 8 yıl önce

Kel mahmut haklı parasını verirse devlet kendide yapar sözleşmeler fesh edilmeden hiç bir adım atılamaz

Avatar
NEYZEN 8 yıl önce

DÜN SANA E5 DEN BAKTIM SOKAKLARINDA MERTLİK KARDEŞLİK KOMŞULUK KOKAN FİKİRTEPE NEWYORK VARİ IŞIKLARIN ALMIŞ GÖTÜRMÜŞ BÜTÜN BUNLARI. BİRDE MANDIRADAN BAKAYIM DEDİM SANA. BİRDE NE GÖREYİM CAN ÇEKİŞEN PERİŞAN BİR HALDESİN. KİMLER GETİRDİ SENİ BU HALLERE BİLMEM AMA BİLDİĞİM TEK ŞEY. SEN İÇİNDE BİR O KADAR DA KAHPE BARINDIRIYORMUŞSUN.

Avatar
fikirtepeli 8 yıl önce

bunlar ülke olarak iyi günlerimiz. dolar 12 tl ye doğru gidince eski fikirtepe evinde oturanlar evleri yapılanlardan daha huzurlu olacak gibi. yüksek aidatlar hayalet binalar oturum az olduğundan ısınma payları yüksek gelecek. önümüz çok kötü Allah yardımcımız olsun.

Avatar
BAŞARAN 8 yıl önce

Fikirtepede çşb .istanbul il müdürlüğü tarafından 7099 sayılı kanuna dayanılarak usulsuzca mülkiyet hakkı ihlal edilerek yükleniciler lehine kat irtifakı tesis edilmektedir .

Avatar
Dream zede 8 yıl önce

Ya siz ne saçmaliyorsunuz kim karar almış ne karari almış orda bir şuursuz toplam iş 20 kişiyi yanına 20 kisiylemi karar almiş bu ada 20 kişiden mi oluşuyor...yasin bey sizde bir haber yaparken bi bakın çevrenize... ben bu pana yapi yi vermişim mahkemeye sozlesmemin fesh olmasını bekliyorum.fesh edip iyi bir mutahite komisyoncu şerefsizler araya girmeden ver cem.. benim orda 200 m2 yerim var bu olaylardan haberim yok benim 200m2 babasinin mali mi saniyorda benim topram hakkimda karar alıyor.... bizi dolandıran k.u nun oyunları bunlarda biz buna gelmeyiz...20 kişilik gurup kursun şirketini... o adaya k.u giremezz...10m2 yeri olan adam karar mi alıyor...sabir diyerek ağızda dış kalmadi şansını zorlama suursuz

Avatar
şenol 8 yıl önce

Millet kirasını ödeyemiyor bile birde devletemi borçlanacak kredi çekip hiç mantıklı gelmedi bana bu sözleşme fesh davası bitmeden çivi bile çaktırmazlar Allah yardımcısı olsun bu ada sakinlerinin kıçı ayrı başı ayrı oynayan insanların eline kalmışlar

Avatar
eski komşularım 8 yıl önce

Sözleşmeleri en son imzalayan gurup toplu halde gidip tapuya arsaları üzerine şerh koydurdular.peki neden diger guruptaki komşularına haber vermeden yaptılar bu işlemleri şimdi bizim arsalar üzerinde haciz ipotek yok diye hava atıyorlar ama durum öyle değil tapu tek şuanda şirket bizleri esir aldıgı gibi onlarıda esir aldı ilk baştan tüm komşularını uyarıp hepsi şerh koysaydı tapularına bu durumda olunmazdı çok bilmişlik bazen başada bela olabiliyor ada temizlenmeden kimse bişey yapamaz

Avatar
Dream 8 yıl önce

Peki bu şirketi kim kurmuş 100.000lira kira alacagim var kimden talep edecem bunu ayakta fotoda ayakta duran vatandastanmi talep etcem.birakin boş işler dream adası evine sahip çıkamadı bide şimdi kendimi yapacak oraya 3 cadiri zor koydular rezidans mi yapacak. Rezidans yapmak mangal da palamut yapmaya benzemez bi amele bir kumcu bir şoförle bu iş yürümez. Adam ilkokul mezunu karar alıyor..sanirsin in saat mühendisi

Avatar
Planli oyun 8 yıl önce

Ve saygıdeğer . K. Düğmeye bastı ve projesi için ilk adimi attı. parasız kaldıkça fikirtepe adalarina saldıran .k. kesin bu hafta cumayida aklar camide kilar .

Avatar
Birol 8 yıl önce

Diyelimki devlet izin verdi %30luk kısımı kapsar temliklilerin yeri oraya kaç katlı bina dikebilirler.binanın masrafını nereden alacaklar.%70lik kısım dan ayrı hareket edip arsa üzerindeki hacizler kalkmadan ve tapu iptal davası sonuçlanmadan bunların olması zor şerefli bir şirket olsa zaten çoktan iptal etmişti ama şereften uzaklar

Avatar
adalı 8 yıl önce

Boş hikaye adamlar daha kendi kiralarını ödeyemiyor hangi vasıfla hangi parayla şirketleşip bina yapacakalr kim verir para boş hayeller kurup oyalanmasinlar başkabbir şirket kurup yola devema etsinler

Avatar
Kel bayram 8 yıl önce

Arkadaşlar biz dream adası halkı olarak paramız yok kıtkanagat geçiniyoruz haliyle aramızda para toplayıp rezidans yapamayız. Oldu ki bu şirketi kurduk parayı nerden bulacağız dyecekelerki devlet düşük faizli kredi versin inşaat i yapalım daireleri satalim sonrasinda borcumuzu ödeyelim devlete
... bu fikri size sunan zatimuhterem bu konuyu müsteşar mücahit beye de söyledi.devlet kredi versin mustesarim biz yapalim satalim borcumuzu ödeyelim... müsteşar beyin o zatimuhterem e verdiği cvp şöyleydi.madem parayı devlet veriyor siz niye yapasiniz parayı verdikten sonra devlet yapar..aynen buydu. Devletin toki si kiptasi emlak konutu bi dünya inşaat yapan birimi var sen adama bunu teklif ediyorsun...

Haber'e Git