Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Adalardaki magduriyeti yaratanları herkes biliyor .Hırsız ev sahibini bastırır misali olmuş fikirtepe .

kirasını ödeyemeyen fakir mütahhit inşaat yapmasın zaten :)

3031 ve 3032 ye tebligat yazılacağı doğrumu. emlak vergilerimiz ödenmeden ön talep alınmadan kiralar güncellenmeden teminat yatırılmadan sorun dahada büyümezmi sn çevre bakanlığına duyurayım istedim saygilarımla

emlak vergilerimiz yatırılmadan,ön talepler alınmadan,teminat gösterilmeden,kiralar güncellenmeden,kimin kaçıncı ve hangi yönde oturacağı belli olmadan ,kiptaşın tahliye tebligatı hiç bir anlam taşımaz bilgilerinize

Zorlamı imza attın ozata ?

ERKAN İNŞAAT ANNE VE BABALARININ RUHU İÇİN KİTAP DAĞITIYOR.ALLAH RAZI OLSUN. CEYLAN İNŞAATTA GEÇMİŞİNE LANET OKUTUYOR.

Deniz arkadaş herkes kendi çadırını kendi açsın .Bizim çadırımız orda var .

önce magduriyet yaratıyorlar .sonra kurtarıcı roluna giriyorlar .

bizleri bu çantacılarla muhatap edenleri bildiğin gibi yap ALLAH ım

imzalamasaydınız.

bizi bilerek ve isteyerek mağdur edenleri KAHHAR sıfatın ile KAHREYLE yarabbi.3031 3032

Vartas ikinci adaninda dosyasini acin yada grkin bizimlede roportaj yapin kaderimize terk edildik

Nazan öncel Kiptaş ve ceylan inşaat için söylemiş şarkısını GÖRÜNTÜ VAR RENK YOK TANTANA VAR iŞŞŞŞ YOOOK HEP AYNİ NAKARAT BU YAZ OLACAK

O firmayı buraya getiren ozatın kardesi ve amcasının oglu

senin getirdiğin ne yaptı bu zat
Beğen (0) Beğenmedim! (0)
Bize de beddualar atılıyordu imza atmadık diye ne oldu daha başlanılacak 3 sene oldu

Şu yada bu cemaat ile irtibatlı ilgi saklı sermayeler yine devlete yük olmaya devam ediyor.

kentsel dönüşüm için sözleşme yaptık fakat henüz inşaat başlamadı.iş kiptaşa devredildi .bizlerde imar barışı için e devletten müracaat edecekmiyiz.

fikirtepeli arkadaş babacan ve başaran magduru olarak çadır aç .

Adama firma kira vermiyor sesini çıkarmıyor sessiz kalıyor .insanlar hala birbirlerini suçluyor .kendi düşen aglamaz .

sn reis şu fikırtepelileride bir duy ALLAH rızası için

Sayın Raci ŞAŞMAZ. Düşmez kalkmaz Allah. Allah korkun varsa yıktığın ve yıkmadığın adalarda sesin çıksın. Ha yok diyorsan Allahın tüm gazabı ve laneti üzerinize olsun.

Başaran ve babacan inşaat dosyasınıda açın bence 8nci ticari adayı kitlediler ne yapmaya çalışıyorlar gitsinler yapacak bir firma gelsın bu adaya yeter ada halkı mağdur kaç yıldır

Ceylan ins. Ve Kiptas la gorusurseniz daha sağlıklı bir dosya olur...flkirtepe haber...%58 e balıklama atlayanlar..hatta 60 isteyenler sürece katlanacaklar...

3031 3032 ada sakinleri erkan insaat daireleri halka açık harika bir proje gezebilir görebilirsiniz.. yazıklar olsun neler kacirmisiz..

kuveytli ortağın koronayamı yakalandı muammer bey

ankayıda bi dosyasını açın kimbilir neler var

Herkese demirciogulları imzalamıyor diye soylediniz zcx yazacagina adıni yaz delikanli

HUU Admin Güral inşaatın imzalarının %100 de %100 biteli iki yıl oldu ama ne sende nede Güral inşaatta tık yok....

SVR ticari adada bölüşüm metrekaresi yollamış 100 metrekare arsaya 150 metre kare yapılı alan düşüyor, bildiğin dolandırıcılık.

sayın admin, teslim edilen ve teslime hazırlanan firmaların alt yapı ve ulaşım çalışmaları başladı mı acaba? söz aldığınız haberi de bulamadım sitede

Tam 7 yil oldu bekliyoz Mandarin resident sadece 1 kule yapti bizim adayi 7 yildir bekletiyo..bu konuyu masaya yatirirmisiniz
Ben bu fikirtepenin insanından hiç bir şekilde bir şey anlamadım .İnsanlar dürüst ve samimi degil ..Temsilci firmayı suçluyor firma temsilciyi suçluyoar .Vatandaş desen ayrı biri .Mahkemeye gitmez ancak magdurum deyip durur ..