Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Mutlu yaşayacak bir yer buldunuz mu

Camilerle ilgili bır sürü hatıralarımız var bizioraya bağlayan değerlerimiz yeniden yapılacak olması güzel daha sağlam daha güzel olur gözcubaba camide yıkıldı yeniden yapıldı sağlam olanlara bakım yapılsın geçmişten kalan tek hatıra yıllar sonra gelip baktığında o camileri görmek bizim için çok önemli Çocukluğumuzun geçtiği camiler Teravih namazları sokaklara taşan teraviler biz bunları gördük yaşadık ve yasatmamiz lazım camileri onlar bizim şahitimiz olacak

Yapacağı birşey yoktur gendin evmize de sayhip çıkarmadık

Buradaki ibadetler anılar bayramlar geçmişimiz korunamazmıdı kime zararı vardı yazık oldu

Insanlar oluyor cami yikilmis cok mu

Fikirtepe de yıkımlar başlamadığı zamanlarda,mahallemize ara sıra uğrayan akıllı bir deli vardı.
Bir gün sabah işe giderken onu bir köşede bir şeyler mırıldanırken gördüm.
Tekerleme gibi bir şeyler mırıldanıyordu,ne söylediğini gerçekten merak etmiştim.
Biraz yaklaşınca dudaklarının arasından dökülen şu cümleleri duydum.
Fikirtepe yıkılıyor
Fikirtepe yıkılacak
Benim gibi delileri
Akıllılar rahmetle anacak
O günden sonra o akıllı deliyi bir daha hiç görmedim.
Yaşıyorsa Allah uzun ömürler versin,eğer öldüyse Allah onu delilerin cennetine kabul etsin

İNŞAALLAH RESİMLERDE KALAN BU CAMİNİN YERİNE YENİSİ YAPILIR BİRİLERİDE CAMİNİN ARSASINDAN KENDİNE RANT ÇIKARIRSA ŞAŞMAYIN

Halile katılıyorum. Kime zararı vardı ki bu caminin. Yazık. Yerine 3 tane yapılmalı en az

100 - 200 m ileride prestij caddesinin başlangıcına daha büyüğü ve görkemlisi inşaa edilecek prestij caddesi başlangıcında meydanda olacak.

Herkez de bi rezidans sevdası vardı imza atmayan komsularin üstüne 40 yıllık komsulari yürüdü at imzanida kurtulalım burdan dedi.. şimdi mutlu musun fikirtepe halkı he gitti evler cocuklumuz gitti genç limiz gitti... o müstakil samimi evleri çok ararsınız çok...rant uğruna harcandik tapulu evimizde oturtmadilar bizi zengine peskeh çekti ler...simdi pana yapı denen nagmussuzlarinin keyfini bekliyoruz adamlar ne kira veriyor ne inşaat ta başladı dream adası oldu viran adası

şu ankaya nedemeli yaptım yapacam aha yapıyorum dedi çoçuk gibi kandrdı bizleri yapamıyosan çık git belamısın

HER KİM Kİ. FİKİRTEPE İÇİN TAŞ ÜSTÜNE TAŞ KOYA ALLAH ONUN YOLUNU RAST GETİRE. HER KİM Kİ. FİKİRTEPELİNIN GÖZÜNE YAŞ ÜSTÜNE YAŞ KOYA ALLAH ONUN YOLUNA DİKEN DÖŞEYE.

güral yapıdan korktuğunuz içinmi ? yoksa nuri güral tarafından satın alındığınız için mi? haber yapmıyorsunuz ??

Arkadaşlar residance dediniz durdunuz Allah n size residance

Evet şahsuvaroğlu Cami Cemaat-ı da çok inançlı sağlam Müçahidleri vardı Yıkılışı beni duygulandırdı Allah’a şükrediyorum ki onlarça binlerçe Camimiz var Bütün İbadet hanelere Saygımız var Ama burdaki Çamimiz garibanın El emeğeği göz nuru çoktu saygılarımla
Sevgili admin Güral inşaat hakkında neden haber yapmıyorsun gerçekten merak uyandırıyor ada halkında.İmzaların %100 alan bir inşaat firması neden hala işe başlamıyor bu konuda bir araştırma yapmanızı ve haber yapmanızı bekliyor ada halkı tşk eder iyi çalışmlar dilerim