Bakan Özhaseki Mimar ve Mühendisler Grubuyla bir araya geldi

Haber'e Git

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
fikirtepeli 8 yıl önce

Fikirtepe kentsel dönüşümde pilot bölge olduğuna göre bakanlık fikirtepedeki sorunları çözmeden ülkenin diğer illerinde veya ilçelerinde kentsel dönüşüme girişmesin bence fikirtepenin bitmesi demek bakanlığın bu işte ciddi olduğunun ispatı demektir.

Avatar
MEHMET 8 yıl önce

Neden bu kadar söz verip sözünde durmuyorlar anlayan varmı biz fikirtepeliler bekliyoruz :) seçimlerimi bu defa uyanık olalım seçimler yaklaştığında bizi yine kandırmaya calisacaklar uyanık olalım sevgili fikirtepeliler...gün ola harman ola

Avatar
Fikirtepeli 8 yıl önce

Rant varken milleti düşünen kim. Seçim geldi ya. Mart kedisi bunlar

Avatar
FİKİRTEPE 42. Ada 8 yıl önce

Sayın Cumhurbaşkanım BİZE SÖZ VERİLELİ 7 YIL OLDU !!#kentseldonusum #FİKİRTEPE yumurtacı abdibey cad #Taşyapı adası 7 yıldır çözüm bekliyor%98imza atıldı! İmza Atmayanlar yüzündn mağduruz! FİRMA YAPMIYOR ! KİRA VERMİYOR!!!@mehmetozhaseki @emrullahturanli @TC_Basbakan @BA_Yildirim

Haber'e Git