Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.
Üye Girişi Üye Ol
tşkler kalssın bizler orayfirma alssını kira almak için vermiyoz dahada kötüye gitmeyelim firma alssın tşkler
Yasin bey imza at(a)mayanlarla ilgili sözleşme ve kira ile ilgili gelişme varmıdır ?
tşkler kalssın bizler orayfirma alssını kira almak için vermiyoz dahada kötüye gitmeyelim firma alssın tşkler