Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Helal olsun

ÇALIŞAN YAPIYOR, ÇALIŞMAYAN BAHENELERLE YAN GELİP YATIYOR

Duzgun Calisanin Allah işini kolAy kılsin

Basarilar pana

Adamların kazancı bol olsun sözlerini tuttular bizim hakaret lerin en büyüklerini hak eden torbaci v....s ta yanlizca Show yapsın giz boyamak icin

Amin

HAYIRLI UĞURLU OLUR İNŞALLAH.ALLAH MUAFFAK ETSİN

tebrikler.48 adada ortağınız olanları da çözümü kavusturun.Beş yıl dolmak üzere sözleşme yapalı. çok mağduruz. Sebep olanları Allah'a havale ediyorum.
Ellerine sağlık. Yolları açık olsun. Adamlar cayır cayır iş yapıyorlar. Bu gidişle de tüm Fikirtepe yi yapacaklar