Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

sayın bakanım batmış ama hala çekilmiyosa ya ne olacak

anka iller bankasıylada anlaşamadı kimsede anlaşmaz neolacak

Hangi projede ortaklık sağlandı. Açıklar mısınız lütfen

Halkı dolandıranı halkın parası ile kurtarmak niye. Defolup gitsinler

Remzi kardeşim bu fikirtepe bitmeden yrni saharaya sira gelmez en az 5 sene ünalan sirada kayışdagı içerenköy

Yeni sahra hakkında bilgi almak istiyorum durumu nedir yeni sahra nin

VARTAŞ

Taş yapi2. Adadan ne haber

İlbank, Kiptaş masalı daha ne kadar deva ettirilecek. Batmış firmaya devletin parasını peşkeş çekmek ayıp günah değil mi?

5 sene olmuş hala vartaş bir arpa boyu yol almadı kurtarın bizi bu vartaş iletinde
hiçbir zaman inşaat yapmaya niyeti olmayan sadece komisyonculuk amacı ile fikirtepe'ye musallat olmuş v... kurtarılıyor , insanları senelerce oyalayan bu firmanın def edilmesi gerekir