Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

FİKİRTEPELİYİ BİTİRDİNİZ ZATEN

Fikirtepede bakanlara yalakalık yapıldıgı sürece fikirtepe bitmez

Kulun razı olmadıgına Allah razı olmaz yerimizden yurdumuzdan ettiler

6SENEDİR FİKİRTEPEYİ BU DURUMA GETİRENLERE ALLAH RAZI OLSUN DİYENLERİ ALLAHA HAVALE EDİYORUZ

Allah razı olsun inşAllah böyle devam ederde bütün Ada'larda hakkaniyetli sonuçlar alınır ve menfaatçi kişi ve firmalar avcunu yalar işler bir an önce başlar..

Allah b... versin. Cebinizi çok dolduracaksınız diye bezleri yerimizden Ettiniz.

Ben

bir anönce bir 3 sene kesin bekli
ycez ondan somrası Allah kerim

Ben rumuz kullanmam gerekte yok hırsızlık yolsuzluk milletin malını çantacılara peşkeş çekmedim ismimi saklayayım sayın bakana iletin yorumumu şimdi okula başlayan çocuklar doğmamıştır biz imza attığımızda ya bu işi bitirsinler yada yerlerimizi geri versinler bunların yaptıklarını Esad yapmadı o canını alıyor kurtarıyor milleti aynen iletin
SAYIN BAKANIM BU KUTLU YOLDA BAŞARILAR DLİYORUM