Bakan Özhaseki İstanbulda ''Fikirtepe Kimse Mağdur Olmadan Bİ-TE-CEK !''

Haber'e Git

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
NEYZEN 10 yıl önce

SAYIN BAKANIM BU KUTLU YOLDA BAŞARILAR DLİYORUM

Avatar
KIZIL CEPHE 58 10 yıl önce

FİKİRTEPELİYİ BİTİRDİNİZ ZATEN

Avatar
KIZIL CEPHE 58 10 yıl önce

Fikirtepede bakanlara yalakalık yapıldıgı sürece fikirtepe bitmez

Avatar
KIZIL CEPHE 58 10 yıl önce

Kulun razı olmadıgına Allah razı olmaz yerimizden yurdumuzdan ettiler

Avatar
KIZIL CEPHE 58 10 yıl önce

6SENEDİR FİKİRTEPEYİ BU DURUMA GETİRENLERE ALLAH RAZI OLSUN DİYENLERİ ALLAHA HAVALE EDİYORUZ

Avatar
D adası 10 yıl önce

Allah razı olsun inşAllah böyle devam ederde bütün Ada'larda hakkaniyetli sonuçlar alınır ve menfaatçi kişi ve firmalar avcunu yalar işler bir an önce başlar..

Avatar
Siri 10 yıl önce

Allah b... versin. Cebinizi çok dolduracaksınız diye bezleri yerimizden Ettiniz.

Avatar
Hüseyin Öymen 10 yıl önce

Ben

Avatar
fikirtelim 10 yıl önce

bir anönce bir 3 sene kesin bekli
ycez ondan somrası Allah kerim

Avatar
YAŞAR ÜNAL 9 yıl önce

Ben rumuz kullanmam gerekte yok hırsızlık yolsuzluk milletin malını çantacılara peşkeş çekmedim ismimi saklayayım sayın bakana iletin yorumumu şimdi okula başlayan çocuklar doğmamıştır biz imza attığımızda ya bu işi bitirsinler yada yerlerimizi geri versinler bunların yaptıklarını Esad yapmadı o canını alıyor kurtarıyor milleti aynen iletin

Haber'e Git