Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.
Üye Girişi Üye Ol
keleşoğlu ve temsilciler hiç dürüs davranmazsınız neden 25 in de toplantıyı atıyorsunuz çünkü 25 inde bakan toplantısı var bizede birşeyler çıkarmı düşüncesi var sonra piyasa kurulu bahesi
Sayın fikirtepe haberimiz keleşoğlu 4.ada için paylaşım yapacağını söylüyor takibini sizden rica ederiz saygılar. ayın 25 de.
keleşoğlu ve temsilciler hiç dürüs davranmazsınız neden 25 in de toplantıyı atıyorsunuz çünkü 25 inde bakan toplantısı var bizede birşeyler çıkarmı düşüncesi var sonra piyasa kurulu bahesi