Fikirtepede Yıkım Mahkeme Kararı ile duruduruldu ..!

Haber'e Git

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Ali 11 yıl önce

Fikirtepe, senin dediğin sayfayi okudum!,ne anladın? dersen

Fikirtepe haber birilerini rahatsız etmiş!, kim bunlar?
Hakli Imza atmiyan vatandaşlar mi ? HAYIR
imza atıp keşke atmasaydim diyenlermi? HaYIR

Kim ?
Firma!, temsilciler,yalakalar!

Bırakın onlarda rahatsız olsun!

Doğru yolda oldugunuz cantaci firma ciglik attigindan anlaşılır.

Avatar
Ali 11 yıl önce

MasaAllah daha geçen hafta, adamın oturduğu ev kafasına yıkacaklari zaman
Haram! dusunmiyenler Helal, Haram ogrenmeye başladılar. Çok şükür

Karaborsacilik, temel ihtiyaç malzeme yiyeceklerde olur! Tek firmanın elinde ise rekabet yok ise!

Arsa temel ihtiyaç değil!, hatta insaata engel bile değil!, kazanç amaçlı isteniyor...
Fiyat 50 milyon ile 120 milyon arası, beğenmeyen almasın fiyat;BU!

Avatar
yumurtacı abdibey cad 11 yıl önce

fikirtepeli tapuyu almış sorunsuz ada svr vartaş adasında temeli atılmamaış ruhsatı alınmamaış harfiyatı alınmamaış bu adada sen buna çalışmamamı diyorsun. çalışma teknik yapıda baysaşta tapuyu alınca onbeşgünde ruhsatı alıp işlere başlayacağız diye demeç veren barata deyilmi. ve mahalle temsilcilerinden tık yok. vartaşlomıllılarçalışma nuhoğlunda taş çıkmasına rağmen teknik yapı nasıl çaloşıyor.......... tapuyu alalı birsene oldu neden ruhsatı almak istemiyor......................kamulaştırma olmadı diyorlar diyorlar yukardaki yerde çalışamıyoruz diyorlar svr vartaş adasında sorun yok çalışmada yokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk.

Avatar
Ali 11 yıl önce

Yumurtacı Abdi bey, Vartas sizin adada tapuya ser koyup tapulari kendi uzerine alip ipotek ile kredi almış diye yazıldı Doğrumudur?
Bu alınan kredi ile kiralari ödediği dogrumudur?

Avatar
fikirtepe 11 yıl önce

vartaş ticari adaya laf söyleyenler şu an orada çalışma var.gidin bir bakın bkalım.en öndede sen git yasin bey.kafile başı olarak

Avatar
Ali 11 yıl önce

Bakara suresi
"Musa    milletine:    "Allah,    muhakkak    bir    inek boğazlamanızı   buyuruyor"   demişti.    "Bizi   alaya   mı alıyorsun?" dediklerinde de, "Cahillerden olmaktan Allaha sığınırım" dedi.

Uzun sorulardan sonra tek bir bu özelliklere uyan inek bulunuyor

"Bu inek yetim ve fakir bir gencinmiş, genç, ölmüş babasına ve hayatta olan annesine çok çok saygıhymış.

İneği kendilerine satması için pazarlık yapmışlar, genç gittikçe fiyatı yükseltmiş, yüz dinar, ikiyüz dinar, dörtyüz dinar, sekizyüz dinar vermişler, razı olmamış ve teraziye koyup ağırlığınca altın vermelerini istemiş, böyle başka bir inek bulamadıkları için gencin istediklerini kabul etmek zorunda kalmışlar ve istediğini vermişler, o da anne babasına itaatkar olduğu için en büyük zenginlerden olmuştur."

Husamettin bey saygılı bir insan pazarcilik yapıyor belki Allah (cc) onların zengin olmasi için bir imkan verdi Mubarek olsun HELAL'dir afiyetle yiyin!
Adamın evini yıkmaya Bando ile gidenlere ders olsun!

Avatar
fikirtepe 11 yıl önce

Ali efendi,yerini mütahite vermeyenlerin yapacakları villa projeni detaylı anlatsan da bugün de biraz gülsek

Avatar
Nihayet 11 yıl önce

Fikirtepe deki projeler, bir bütün olduğu zaman değerli olacaktır.
Büyük projelerin arasında, müstakil tek tük evler olduğunda, planlanan raiç değerine kimse ulaşamaz. 3 yıl sonraki 8000TL/m2 beklentisi felan hayal olur..

O yüzden konu basit, VARTAS gitse baskasi gelse daha iyi bir teklif getirmeyeceği açık, BAna göre biraz daha giderse VARTAS batıp gidecek; yanında da bütün Fikirtepeyi götürecek...

Bu kadar insanı organize edip,borçlanıp bu işi yapmak kolay olsaydı, mütahite gerek kalmaz, devlet kooperatif kurup yaptırırdı. Gelirdi TOKI, depremi gerekçe gösterir yapar çıkardı. Bu olmadığına göre müteahit firmanın çok kazanması kimseyi germeyecek, dünyanın düzeni bu..

Gidin Şerifali ye bakın, bir sürü projenin kıyısında köşesinde tek müstakil evler var; yeni sitelerin alakasız yerlerinde bulunyorlar, bariz vermemişler. Ama ne kazandılar, hiçbirşey....

Kimse kusura bakmasın, bu saatten sonra imza atmayanların savunacak birşeyleri yok...

Avatar
KRAL 11 yıl önce

Yüce Türk Adaletine güveniyoruz. Danıştayda yakında çıkacak olan kararda Mülkiyet Hakkını koruyu nitelikte olacaktır buna kimsenin şüphesi olmasın. Daha önce söylediğimiz gibi sabredin mutlu son yakın.

Avatar
gerçekler 11 yıl önce

FİDEM VE ERCUMET ORUÇ KAMULA§TİRMAYİ BİZ GETİRDİK DİYE YAYGARALAR KOPARTİYORDUN DAHA DUR MAHKEME SONUÇLANSİN FİİLİ OLARAK FİDEM FESİH OLMUŞTUR ARTİK O GUVENDİGİNİZ YALAKALİGİNİ YAPTİGİNİZ MUTAHİTLER SİZE BAŞKA İŞ BULUR AMA ŞU GERÇEK FİDEMİN FİKİRTEPEDE YERİ YOK

Avatar
Didem 11 yıl önce

Mütahit Lee şimdi Verdiğiniz rüşvetlerde Boşa gitti

Avatar
feyibil 11 yıl önce

Merhaba saygıdeğer Fikirtepe halkı
Eger bir kişi bu kadar insanın kaderi ile oynuyor ve birileri de buna çanak tutuyor ise bu işte bir art niyet aranmalıdır. Bir adanın 100/96 si imza atıyor da yüzde 4 ü atmıyor ise bunlar bunlar iyi niyetli değildir örnek bizim ada ticari kısım ! Bu gün mahkeme ideolojik bir karar vermesi de hakca bir karar verseydi çok güzel şeyler olacaktı neyse aslında çok yazmak istediğim şeyler var da sonraya birakalim.

Avatar
ali 11 yıl önce

İşte bu adalet uzlaşın anlaşın zorla olmaaaaaazzz adamların evi malı canı bunun üzerinde oyun olmaz dikkat edilmeli

Avatar
feyibil 11 yıl önce

Merhaba saygıdeğer Fikirtepe halkı
Eger bir kişi bu kadar insanın kaderi ile oynuyor ve birileri de buna çanak tutuyor ise bu işte bir art niyet aranmalıdır. Bir adanın 100/96 si imza atıyor da yüzde 4 ü atmıyor ise bunlar bunlar iyi niyetli değildir örnek bizim ada ticari kısım ! Bu gün mahkeme ideolojik bir karar vermesi de hakca bir karar verseydi çok güzel şeyler olacaktı neyse aslında çok yazmak istediğim şeyler var da sonraya birakalim.

Avatar
Ali 11 yıl önce

Hayırlı olsun! Olmasi gereken olmuş.

Avatar
4.ada 11 yıl önce

Fikirtepe haber ajansı aydınlatıcı yayınlarınızı tebrik ediyoruz. fikirtepe hakkında haberleri artık sizden takip ediyorum

Avatar
Fikirtepe sakini 11 yıl önce

DEGERLI FIKIRTEPELI KOMSULARIM lutfen sağlikli düsunelim.Bir adayi dusunun 80 veys 90 kisi oturuyor konusuyor anlasiyor bu isin hayirli olacagina inaniyor ve bir firmaya yerlerini veriyor ve umutla bekliyor fakat bir komsumuz bu 90 komsusundan daha akilli ve ileriyi goruyor......malesef diger komsular perisan evinden tasinmis kissini odeyemiyor Allah Aşkina biraz ileriyi görelim artik biraz karimizi zararimizi gorelim 57 adadan 27 adz bosaldi bir kidi yuxunden bir ada kilitlenitmi bu kiside haki ssyilirmi Sizin takdirinize birakiyorum saygilar kiymetli komşularim

Avatar
adalet 11 yıl önce

yanlış hesap bağdattan döndü. hayırlı olsun.

Avatar
kral.. 11 yıl önce

Niyetleri iyi olmayanlar hesabini Allaha verecektir...Bir kişi yuzunden diger komşularinin magdur olmasi hoş bir şey değil....Komşu hakki...Bir komşusunun razi olmamasi ne demek bunu herkes çok iyi bilir..

Avatar
seyfo 11 yıl önce

Daha bitmiş birey yok iptal olsaydı anayasa mahkemesi kısmi iptal değil tüm kanunu iptal ederdi bu ih sonun başlangicıdır bunu görmek imkansızdır

Avatar
fikirtepe 11 yıl önce

şahsi çıkarları için fikirtepeyi kitlemeye çalışan, öngürüsüz şahıslar elbet bu millet er geç neyin ne olduğu anlayacak

Avatar
Hakikat 11 yıl önce

Değerli Komşular , şuna dikkat çekmek isterim ki, imza atmayan komşumuz, inşaatın başlamamasına yani bu kadar kişinin mağdur olmasına sebep değildir. Burada , bu kadar insanı mağdur eden esasında müteahittir. Müteahit gerçekten istese Kademeli imar ile 3,60 emsal ile pekala projeye başlayabilir. Kimsede bir şey diyemez. Ancak 4 emsal ile daha fazla yer alacakken, 3,6 emsal ile daha az yer alacak olan bizler , bu sebepten ötürü komşumuzu komşuluk Hakkımızı helal etmemekle tehdit ediyoruz. Ve komşumuzun Gönül rızası olmadığı halde ,evinin yıkılması için dua ediyoruz. Peki ne için, Müteahhit ve bizler daha fazla pay alabilmek için. Şimdi elinizi vicdanınıza koyun, burada asıl aç gözlü kim? Olurda komşumuzun evi , kendi Rızası dışında yıkılırsa, esas onun komşuluk haklarını helal etmemesinden korkarım...

Avatar
Ali 11 yıl önce

Yana, (firmadan) alindinmi? , komşusunu satan Yalaka az kalır terbiyem izin vermiyor! Fikirtepe 'nin bu hale gelmesine vesile olanlar komsulariniz 'dan af dilenin!

Avatar
yumurtacı abdibey cad 11 yıl önce

svr vartaş adasında businist yapıda hiç bir sorun olmadığı halde imzalar bitmiş yıkımlar olmuş çivi çakmayan vartaş neden ruhsat alıp çalışmıyor yapmıyor. yok vatandaş kitliyor diyor. sorunsuz adada neden başlamıyor. .teknik yapı gibi katlar çıkmış olacaktı........vartaş mahalle temsilcileri svr vartaş temsilcileri sesiniz çıkmıyor......... neredsiniz...............................

Avatar
erhan 11 yıl önce

Fikirtepe haber ne kadar mutlu oldun ....99 kisi imza atip bir kisi atmiyorsa onun malininda mulkununde taaa

Avatar
fikirtepe 11 yıl önce

Arkadaşım gidip baksana vartaş businistta çalışma var mı yok mu.klavye başında atıp tutuyorsun.çalışma var şu an.fikirtepehaber madem objektifsiniz gidip çalışmayı görüntülesenize..Hakikat rumuzlu kardeş..arkadaşım olay sadece meskenin metrekaresi değil.orayı bütün olarak düşün.altyapısını ibb yapacak.yollar feniküler sistem felan. Sil baştan yani..şimdi bi tarafta plazalar olacak dibinde yerini vermeyen ne idüğü belirsiz gecekondu olacak öyle mi.sonra da dibinde gecekondu olan plazayı adam yabancıya satmaya çalışacak..arkadaş sadece fikirtepenin altı taş değilmiş, bazı kafalarda hakkatten taşmış.

Avatar
Uçan kuş 11 yıl önce

adalet yerini buldu

Avatar
HÜRRİYET AZAK 11 yıl önce

mehmet aydin hesabina çok sevi̇ndi̇m, i̇nşallah her şey gönlünden geçti̇ği̇ gi̇bi̇ gerçekleşi̇r, mehmet aydin'a kaba kuvvet uygulayan müteahhi̇te de ders olmuştur umarim,

Avatar
Hakikat 11 yıl önce

Fikirtepe rumuzlu komşum, konu gerçekten altyapı , finiküler vs meselesi mi? Eğer ki bir kişi yerini müteahite vermek yerine 600 m2 yerini kendi yine müstakil yapmak istese, buna da mı karşı çıkacaktınız? Siz merak etmeyin devlet yine istese altyapısını da buna göre yapar , üst yapısını da buna göre yapar. Lütfen sinirlenmeyin. Yeter ki önce kendimize karşı dürüst olalım. Insanlar Kademeli imar ile kendileri de birleşip evlerini yapabilirler. Devlet buna uygun yine alt yapısını da üst yapısını da yapar. Zaten kanunlar bu Yüzden var. Bu Hakkı devlet vermiş. Isteyen herkes kendi yerini yenileyebilir. Burada Amerika'yı keşfetmek değil. Insanların can güvenliğini tehlikeye atan yapılaşmadan kurtulmak. Devletin öncelikli gayesi vatandaşın can güvenliğini sağlamak. Lütfen önce kendimize dürüst olalım. Saygılarımla

Avatar
Mehmet İstanbullu 11 yıl önce

birkaç yerde fikir tepedeki inşaat konusunu eleştiren yazı gördüm. i̇nşaat firmaları kötüleniyor, eski hali süperdi rezidans oldu filan deniyordu. i̇yi de 50 bin lira etmeyecek evlerine 700-800 bin değer biçen fikir tepeliler. ben olsam onay alınmadan hiç girmezdim, muhteşem fikirtepelerinde gül gibi otursalardı. gelin bizim mahalleye. yıllardır fikirtepeyle uğraşıp duruyorlar köşeyi dönme hayalindeki insanlar yüzünden. i̇nşaat firmaları babasını oğlu sanki hayrına yapacaklar koca binaları. i̇nsanlar önayak olmuş böyle toplu bir imkan sağlamış kolaylık yapacağına çirfkeflik yapıyorlar. 1.000.000 isteyen mi dersin, ben 2-3 daire isterim diyen mi dersin.

Avatar
başaran 1 11 yıl önce

yasin bey siz fikirtepenin yıkılıp yapılmasını istemiyor musunuz bağlanıp kalmasını mı istiyorsunuz

Avatar
yusuf 11 yıl önce

Cogu adada ınsaat calışmaları başladı.fıkırtepede yer yerınden oynuyor artık.
bır fırma dınamıt bıle patlatmaya başladı. her kazıklama yaplısında bınalar yerınden oynuyor.
cogu evlerın kirişleri bu sallantılarda catlamaya başladı bıle.
Cok degıl ılk depremde bu oturdugumuz evler bıze ve cocuklarımıza mezar olur.
bunun hesabını bu evlerını rant ıcın vermeyenlermı verecek. Allahınızdan bulun..

Avatar
yusuf 11 yıl önce

yusuf sen hangı taraftasın cok merak edıyorum. bu donusum olsunmu ıstıyorsun yada olmasınmı. ımza atmayan rantcıları koruyorsun bırde utanmadan. sen ne içiyon bırader aksamlarııı

Avatar
Ali 11 yıl önce

Temsilci yalakalari koroya baslamis!
Ne oldu aldiginiz paralari gerimi istediler?

Avatar
FİKİRTEPENİN SESİ 11 yıl önce

fikirtepe habere haktan yana yayin yaptiği i̇çi̇n teşekkürler. hukuk herkese lazim :) bi̇r gün gelecek bugün i̇mza atmiş ama neye i̇mza attiğini bi̇lmeyen i̇nsanlar da hukuk hukuk i̇nleyecek ..! :)

Avatar
fikirtepe 11 yıl önce

Başaran 1 rumuzlu kardeşim fikirtepe yıkılıp sorunsuz yükselseydi şu ana kadar, yasin bey e ihtiyaç kalmazdı anlatabildim mi.ve de kendisi maalesef negatif enerji yayıyor bu site sayesinde.1 2 sene önce mimarın tekiyle bir röportajı vardı arşivden bulup tekrar izlemek lazım.mimar diyordu ki, ben bilmem kaç senelik deneyimli mimarım fikirtepe kesinlikle olmaz millet kandırılıyor.ne oldu? İnşaatlar yükselmeye başladı mı? Hani bu işlerden çok anlıyordun.şimdi o mimarla yapılan ropörtajı koysanısa tekrar yayına hadi bakalım..arkadaşlar tüm engellemelere karşı fikirtepe kör topal ilerleyecek.sadece bazı aç gözlüler yüzünden çoğu kimse dayanamayacak perişan olucak.olumsuzluklardan beslenenlerin yanına da bazı şeyler kar kalacak.

Avatar
Ali 11 yıl önce

Sorun depremse; 5 senedir beklemeye gerek yoktu 2.07 kadikoy imari bu işleri çözerdi!
Sizin yapmaya calistiginiz Fikirtepeli 'yi gonder,arsasini al, zengine sat, firmalar zengin olsun!
Planı iyi yaptınız'da, plan yapanların en hayırlısı Allah (cc)dir.
Sizin kurduğunuz tuzaklara sizi düşüren Allah (c.c) dir.

Avatar
Ali 11 yıl önce

Ey yalakalar, yaptığınız islere bir bakın!... fikirtepeyi,cantacilara, yetersiz, aç gözlü firmalara üç Tl için peşkeş çektiniz sattiniz,şimdi bari dürüst olun tevbe edin, milleti yaniltmayin.umulurki afedilenlerden olursunuz.

Avatar
haktanyana 11 yıl önce

ali sen ne biçim birisin yorumunun başında kufur sonunda ayet yazıyorsun. milleti aşağılamaktan kendine bakmıyorsun biraz terbiyeli yaz yazacaksan yada sus adam sansınlar. bunca kişinin çalınan zamanı ne olacak peki. o imza vermeyen bu 4 yıllık çalınan zamanımızın hesabını kime verecek dersin. bence sen sayın aydina git söyle bir an önce yanlışından dönsün umulurki affedilenlerden olursunuz.

Avatar
ASUMAN 11 yıl önce

ya bu arada fi̇rmalardan neden hi̇ç ses çikmiyor ? hep elemanlari mi konuşacak !!? vatandaşi bi̇rbi̇ri̇ne kirdirmaktan başka bi̇r i̇ş yaptiklari yok !!!

Avatar
Ali 11 yıl önce

Yalaka (dalkavuk):Kendisine çıkar sağlayacak olanlara aşırı bir saygı ve hayranlık göstererek yaranmak isteyen kimse, şaklaban, huluskâr, yağcı, yalaka, yağdanlık, yalpak, kemik yalayıcı: "Bunları yaparken hiçbir zaman kendini dalkavuk vaziyetine düşürmez." -R. N. Güntekin. 2. tar. Saraylarda devlet büyüklerini nükteli sözlerle eğlendiren kimse.

Avatar
Ali 11 yıl önce

Ey kemik yalayicilar (yalakalar),
Mülkiyet hakkına saygıyı size öğreteceğiz.

Avatar
Ali 11 yıl önce

Asuman firma bukadar yağdanlık varken niye konussunki?....
bunlar kraldan çok KRALCI dalkavuk komşusunu satan yalakalardir.Simdi maaşlar kesilecek diye korkuyorlar!

Avatar
Ali 11 yıl önce

Öldün'mu hesap gununde soru nekadar kazandın? Kesinlikle değil!
Sorulacak soru
Nasıl kazandın?, nasıl harcadın?

temsilcilerin aldığı para helalmi?
Firmayi savunuyor, komşuyu satıyor
Vay halinize!

Avatar
Ali 11 yıl önce

Husamettin Aydın, Siz ve babanız dimdik durun Din-i Ser-i Kanun sizden yana kimse yerinizi rizaniz olarak ALAMAZ

Satmak isterseniz, üst sınır yok!
Firma ve hissedarlarin sizin imzanizi almak ile yapacakları kazanç 80 milyon ile 120 milyon arasıdır
Rizaniz isterse anlaşmakicin hepsini (120 miyon) isterseniz Ser-i olarak HELALDIR.

bunun aksini ispat edecekler buyrun edin bizde ogrenelim

Husamettin bey size ve ailenize çok çektirilen bu firma ve temsilcilerden
120 milyona kadar meblağ isteyebilirsiniz ve elinizi öpüp helallik alarak siz imzanizi gönlünü varsa verirsiniz.istemesseniz vermesiniz kimse alamaz.yapsinlar 3.60 ile yeriniz onlara mani değil.

Bana da Dua edin özellikle babanız Mehmet amca

Muhakkak ALLAH(c.c) EN DOĞUSUNU BILIR

Avatar
Hakan YILMAZ 11 yıl önce

Arkadaşlar bundan böyle si̇te i̇çi̇ yorumlar facebook üzerinden ve/veya facebook hesaplari i̇le site üzerinden yapilacaktir. '' www.facebook.com/fikirtepehaberleri ''

Hakan YILMAZ / ajansFİKİRTEPE

Avatar
Ünsal 11 yıl önce

Niyetler daha doğrusu kötü niyetler resmen belirtiliyor. Daha birşey dememize gerek kalmadı çok şükür ki kendi ağızlarıyla kendilerini anlattılar.

Avatar
lale 11 yıl önce

rakamı çok değilmi?

Avatar
Ali 11 yıl önce

Lale, Benim yazdığım, Islam hukukuna göre boyle durumda,hukuki olarak üst rakamın olmadığıdir!
Degildir diyen,Aksini Islam hukuku olarak ispat (delil) eden buyursun bizde ogrenelim.

Dünyanın bütün paralarını getirseler riza olmadan yine satmiyabilir kimse zorla ALAMAZ.

Bu hukuki durum AIHM icinde geçerlidir.

Muhakkak ALLAH (cc) en doğrusunu bilir

Avatar
Ünsal 11 yıl önce

Ben kar ediyim herkes zarar etsin, millet 1 kazanırken ben 100 kazanayım deyip dinimiz arkasına sığınmak olmaz. Dinde yeri yok.

Avatar
Ali 11 yıl önce

Husamettin bey, Üst rakam yok tabi firmanın kabul edeceği rakam 50 miyon TL dir benim naciz tavsiyem
Bunu da sizin elinizi öpüp memnun olduklarını basına tv,bildirmeleri şartı ile kabul edebilirsiniz!,

tabi istemezseniz 3.60 la yapsınlar sizin yeriniz engel değil

Not. Niyetinizi bu parayı alınca bir kismi ile, memlekete bir cami veya okul yaptırmak olarak yaparsanız insaAllah Kolay olur.

Avatar
lale 11 yıl önce

biraz firsatcilik gibi olmuyormu?

Avatar
Ali 11 yıl önce

Tabiki firsatcilik!
Firmanın eline fırsat geçtimi ne yaptı?
Önce gazetelere reklam yaptı 80cm 27 bin istiyor 257 m çocuklarına daire istiyor diye sonra KAMULASTIRMA yapıp adamın oturduğu evi başına yıkmak istediler!....
Haramdır kanunsuzdur dinlemediler ...komşuları fidem ne yaptı?...
Bando takımıyla destek oldu

Allah (cc) firmanin kurduğu tuzağa firmayi düşürdü SubhanAllah

Avatar
Ünsal 11 yıl önce

Kötüyle kötü ol fırsatçıyla fırsatçı ol sonra din de hak de hukuk de. Bence 1 milyar tl istesin katmerli fırsatçı olsun. Daha önce bı dırsatçılık değildir adam teminat istiyor diyen arkadaşların gerçek yüzleri görülüyor. Allah elbet haklının yanında olur bekleyip göreceğiz.

Avatar
Ünsal 11 yıl önce

Arkadaşlar ayrıca bu dava tapu tescil davası değildi. Kamulaştırma davasıda değil. Sadece bu kişinin yıkım kararına karşı açtığı davadır ki çok normal olarak tapu devri olmadan yıkım olmamalı sonuçta kişiler fırsatçıda olsa adamın başına evi yıkmak kanunsuz olur. Bu normal kararda bile fırsatçılar hemen dökülüp gerçek yüzlerini gösterdiler çok şükür. Esas karar sonucunda yine konuşuruz inşallah.

Avatar
Vartaş 1. Ada 11 yıl önce

Ey millet ! Ali münafığının (yazdıklarına göre münafıklığı kesinleşti) söylediklerini iyice okuyun ve gerçek fırsatçı aç gözlüleri görün!!

Avatar
Vartaş 1. Ada 11 yıl önce

Bak Ali, müslüman olarak seni uyarıyorum şu rezil fikirlerini dinimiz ile bağdaştırma! Allah aşkına, kadirden beter davranma.

Avatar
Ballı 11 yıl önce

Devlet böyle olacağını bilmiyormuydu ben daha yeni okudum mülkiyet hakkı ve Kamulaştırma abi çim tam 27 sayfa anladım ki kimse ahim e göre Kamulaştırma yapamaz yani bize geçmiş olsun imza atmayanlara helal olsun haklarını adam gibi savundukları için

Avatar
Ünsal 11 yıl önce

Okuduğun yeri bizede gösterir misin ballı? Keza benim okuduğum yer tam tersini gösteriyor ve Avrupa da kamulaştırma çok yaygın.

Avatar
lale 11 yıl önce

Tabi Husamettin bey ve Ailesi tehdit almış diye duydum evlerini de yıkmaya çalıştılar
Dediğiniz gibi Din olarak sakıncası yoksa Avrupa kanunlarına görede imza zorla alamiyorlarsa Husamettin bey alabileceği en yüksek rakamı alacaktır.

Firma bu kişilerle zamanli olarak anlaşmalı iş çağrından çıktı,
Yani adamın evini yıkmaya çalışmak ne demek kizip hiç imza vermiyeblir Insan

Avatar
Ali 11 yıl önce

Münafıklık iki anlamda kullanılmaktadır.

Birincisi; inançla alakalıdır. Küfrünü gizleyip, inandığını söyleyen veya inanmış gibi davranış sergileyen kimse bu anlamdaki münafıktır. Münafık dendiğinde ilk akla gelen de budur.

İkincisi; amelî münafıklıktır. Bu çeşit münafıklık daha çok iki yüzlülük yapmak, farklı yerlerde farklı davranış sergilemekle kendini gösterir.

Hadiste "Sözünü yiyen, yalan söyleyen ve emanette hıyanet edenlerin münafıklıklarını" bu amelî anlamda değerlendirmek icap eder.

Avatar
Ballı 11 yıl önce

İnternet'e yazınca çıkıyor mülkiyet Hakkı ve Kamulaştırma

Avatar
Ünsal 11 yıl önce

Internette bir sürü çıkıyor hiç birinde de kamulaştırma yapılamaz göremedim. Site adı verirsen hepimiz aydınlanalım yada yanlış anladığın yer varsa biz izah etmeye çalışalım.

Avatar
Ali 11 yıl önce

Müslüman müslümana kafir derse hükmü nedir? 

Rasulullah (s.a.v.): “Herhangi bir kimse, din kardeşine “Ey kafir!” derse, bu tekfir sebebiyle ikisinden biri muhakkak küfre döner. Eğer o kimse dediği gibi ise ne ala. Aksi takdirde sözü kendi aleyhine döner.” buyurdular. (Müslim 1/319) 

Avatar
Ali 11 yıl önce

Vartas 1. Söylediğin şey çok ağırdır hemen tevbe et!
Benim yazdıklarım Ayet ve Hadis I serif ler ile yazilarak delilli olarak yazılmıştır varsa karşı delili yaz yoksa bir Müslümana o şekilde hitab sana zarar verir!.
Dünya kanunlarında aynı hassasiyet var! Mülkiyet hakkı konusu daha evvel Alman imparator ile degirmenci arasında geçen ve mahkemeye taşınan konuyu yazmıştım değirmenci kazandı!

Avatar
Ali 11 yıl önce

Ballı bey, sizin adada son durum nedir? En son yikim durunca firma temsilcileri ne dedi? Sizin onlara verdiginiz günlerde azalıyor 20 günmu kaldı?

Avatar
lale 11 yıl önce

Imza atmiyanlari bir adada toplasalar olmazmı?

Avatar
Ballı 11 yıl önce

Anayasa.gov. Com 27 gün

Avatar
Ali 11 yıl önce

Lale, butun fikirtepenin imza atmiyanlar hepsi bir adada değilde imza atmiyan herkez kendi adasinda uygun bir yere taşınabilir villa tipi evler olabilir adanın görüntüsüne zarar vermezler bunu firma kabul etse oran kaybıda olmaz firma projesini o şekilde çizer kazan kazan modeli olur
bizim ada icin biz kabul ederiz.

Avatar
Ünsal 11 yıl önce

Bende gider davamı açarım neden kişilerin yeri başka yere taşınıyor, aynı hak neden bana verilmiyor diye yüzlerce kişi davasını açar. Merak etmeyim art niyetli kişiler olduğu sürece bu süreç ilerlemez.

Avatar
Vartaş 1. Ada 11 yıl önce

Ben kafir demedim,münafık dedim. Seni samimi bulan var mıdır acaba? Ayrıca imza atmayanlara bir yerde villa yapılması falan filan oo.... Gerçekçi ol , laf olsun diye konuşma. Bu dediğinde ihtimal var mı?

Avatar
Ünsal 11 yıl önce

Yüce Allah, Kufân-ı Kerîm'de ticaret ve alışveriş hakkında şöyle buyurmaktadır: "Allah satışı mubah ribayı haram kılmıştır".

Riba: Verilen borç para veya mal karşılığında kâr isteyip zarara ortak olmamak suretiyle hâsıl olan haram kazanç.

Avatar
Ünsal 11 yıl önce

İmza atanlarada hem daire hem yazlık versinler bence. Müstakil ve havuzlu olsun.

Avatar
Ali 11 yıl önce

Vartas 1, bence olur siz oran kaybetmezsiniz firma para kaybetmez bizde müstakil düzenli evimizi kaybetmeyiz. Sizin adadaki arkadasa bu teklif edilirse kabul edebilir

Avatar
Fatih sener 11 yıl önce

Unsal kardesim sen aliye cevap verme bir yandan insanlara kemik yalatiyor bir yandan Allahtan bahsediyor kul hakkindan bahsediyor 50 milyon iste diyor

Avatar
Ali 11 yıl önce

Bakara
275 - Riba yiyenler tıpkı şeytan çarpmış kimseler gibi çarpılmış olarak kalkarlar. Onların bu hali, "Alışveriş (ticaret) de riba gibidir" demelerindendir. (Oysaki) Allah, alışverişi (ticareti) helal, ribayı haram kılmıştır. Bundan sonra kime Rabbinden bir öğüt gelir de (bu haramdan) vazgeçerse geçmişte olan kendisinindir ve işi Allah'a kalmıştır (Allah dilerse onu affeder.) Kim tekrar (bu harama) dönerse işte bunlar cehennem ashabıdır, orada devamlı kalıcıdırlar.

Burada yapılan ticarettir Helaldir faiz haramdır, ticarete benziyor gibi olsada.

Avatar
Ünsal 11 yıl önce

Ballı bey okudum yazıyı ama ben buradan kamulaştırma yapılamaz yorumunu çıkaramadım. Tabi yoruma açık fakat özünde müşkiyet hakkı kutsaldır, kamulaştırma dışında bu hak devlet yarafından korunur diyor. Kamulaştırma kamu yararı olurs yapılır diyor. Aihm kamu yararı terimini de ülke hakimlerine bırakıyor fazla karışmıyor. Dava hakimi mağdur olan insanları, %99 anlaşma oranını, deprem riskini, çıkar peşinde olmalarını, semtin yaşanacak halde olmamasını vb. Gibi sebeplerle kamu yararı vardır derse bu iş bitmiştir demek.

Avatar
Ali 11 yıl önce

Benim yazdıklarım desteklidir!
Siz daha bir kaç gün evvel bir dans etmediğiniz kalmışti Husamettin beyin evi yıkılacak diye!.....

Avatar
Ünsal 11 yıl önce

Yazdığımın aynısını yazmışsınız. Bir malın bedelinden fazla tutar elde etmeye başlayıp ticari faaliyette bulunmuyorsan yani kar/zarara ortak olmuyorsan bu Ribadır ve haramdır. Birebir aynı durum söz konusu

Avatar
Ali 11 yıl önce

Aynı değil adamın arsası 1 TL veya 100 milyona satabilir bu ticarettir Helaldir.

Avatar
Ünsal 11 yıl önce

Allah haram yedirtmesin, günah peşinde koşturma hevesine düşmemizi engellesin arkadaşlar. İşin özü bu, haksız çıkar peşinde olup haram yiyeceğime varsın batsın burası önemli değil. Bizim yorumlarımız teferruat doğrusunu ve herkesin gönlünü niyetini Rabbim bilir ve doğrunun elbet yanında olur arkadaşlar.

Avatar
Ünsal 11 yıl önce

ticarette kar zarar vardır. Kar zarara ortak olmayıp 120 milyona kadar müteahhit kar edebilir bu bedel kadar istenebilir demek ne kadar haram ne kadar günah bir zihniyettir.

Avatar
Ali 11 yıl önce

Amin! Cumleten;inandık, iman ettik!

Avatar
Ali 11 yıl önce

Firma istenilen rakamı vermek zorunda değil? Firmanın kazanç sagliyorsa verir yoksa düşük oranla yapar
adamın evini yıkamaz; riza olmadan almazsin. Bu kesin Haram
Adam 200 miyonTL isteyebilir Helaldir.
Muhakkak ALLAH ( c.c ) EN DOĞUSUNU BILIR

Avatar
Ünsal 11 yıl önce

İkiside haramdır işin doğrusu bu. Kimse fırsatçılık yapamaz. bu konularda en önemlisi niyet ve onuda biz bilemeyiz. Adam yıktırmak istemiyorum düzenim bozulmasın diyorsa laf edemeyiz, teminat istiyorum derse laf edemeyiz. Ama 1'e 10 isterse onu da Allah bilir.

Avatar
haktanyana 11 yıl önce

Ali denem mahlul birak dinimi kullanmayi dinimiz islamda firsatcilik yani karaborsacilik buyuk gunahtir bu guzel dini kendi cikarlarin icin oraya buraya cekmeee. ayrica firsatcilik yani karaborsacilik kanunlarimiz geregince de yasak ve cezasi var. sen m.emin ayfinin nesi oluyorsun? Yada seni kim calistiriyor ve maad veriyor sen onu acikla bakalim. yazilan her yoruma saat kac olursa hemen cevap yaziyorsun . anlasilan senin meslegin bu olmud yada cikarin daha buyuk bu iste m. emin aydinin ogullarindan olmayasin sakin

Avatar
Ali 11 yıl önce

Yana (firmadan), benim yazdıklarım destekli kanıtlıdır!; senin gibi firma yağdanlıklari anlamak istemez,

Adamın evi yıkılmak isterken havaya ucuyordunuz...komşumuz şimdi biraz arsasina para kazansin benim görüşüm en az 50 milyonTl alması lazım
Husamettin bey, daha aşağıya verme gücenirim!.
Bu asıl aile ile; kalu bela 'da tanışmış olabiliriz!

Avatar
Ali 11 yıl önce

Bu imza atanlarin en çok kızdigi konu kimse(firma,temsilciler) kendilerini adam yerine koymuyor(koyun gibi imza attıklarından)
Husamettin bey, 50 milyon TL alabilir bunlarda trene bakar gibi baksın :))) verdiğiniz imza ile arsada gitt!, güç gitti! teminat bile istemediniz ama kira aliyorsunuz.:)) geri almazlarsa!
Tabi geri almazlarsa

Avatar
Ünsal 11 yıl önce

Allah imza atmayıp haram çıkar peşinde koşmaktansa öyle yapanların koyun diye suçlamasını nasip etmiş çok şükür.

Avatar
Ünsal 11 yıl önce

Haktanyana kardeş güzel tespitlerde bulunmuşsunuz bravo.

Avatar
hasan ulucak 11 yıl önce

Katip nazmilerde yüzde doksan dokuz imzalar tamam dört imza var istekleri çok fazla karşılamak mümkün değil bizlerle düzeninde versek gözleri doymaz biri yan komşum diğeri karnım ne dilim duman kayadan cevap bekliyorum sagilar

Avatar
Ünsal 11 yıl önce

Hasan bey maalesef bunlar sadece bu dünyaya hizmet eden haramzede fırsatçılar. Birde bunların reklamını yapan savunan haramzedeler var. Neyse bu reklam yapmaya milleti gaza getirip kendi yatırımcısını getirmeye çalışanlara inansınlar da ellerindeki bulgurdan olmayı öğrensinler.

Avatar
Ünsal 11 yıl önce

Düne kadar adam teminat istiyor fazla çıkar peşinde değil diyenler, 0.80 m2 yere kimse o fiyat istemez firma yalan söylüyor diyenler bugün 120 milyon istesin şunu bunu istesin diyor!

Avatar
Ali 11 yıl önce

Imza atanlar,
firma size bilgi verdimi?, Toplantı yaptimi?, Planları açıkladımi?, Telefon actiginizda cevap verdimi?
Cevap Hayir!
Niye çünkü hak baştan alınır
Teminat istediniz mi?
Proje görmek istediniz mi?
Başlama bitirme zamanı yazdırdinizmi?
Bina aidatı nekadar sorunuzmu?
Binanız yeni ise fark istedinizmi?

Yoksa Koyun gibi 5 bin Tl alıp sözleşmeyi okumadan imza attığınız için sizi adam yerine koymuyorlar.

Cozum toplanin Notere gidin Protesto çekip bu soruların cevabını alın.

Avatar
Ali 11 yıl önce

Dune kadar, komsular haksız olarak adamın oturduğu evin başına yıkılmasını alkislamiyorlardi!,
siz komsular bu yikim yanlış deseydiniz.......
Kendinizi o vatandaşın yerine koyun...

Avatar
Ünsal 11 yıl önce

Arkadaşlar sahibinden.com da imzası atılmamış arsalar 10.000 tlden satılırlen fiyat 50.000 tl diyen, müteahhitten 120 milyon tl isteyebilirsiniz hakkınızdır diye abartan, düne kadar firma yalan söylüyor kimse 0.80 m2 yerine o kadar para istemez derken bugün istemeli diyen bir yorumcunun amacı net bir şekilde insanları kendi çıkarı doğrultusunda gaza getirmektir. Bu sebeple herkesi bu tarz gaza getirmelere karşı dikkatli olmasını öneririm.

Avatar
Ünsal 11 yıl önce

Acıyasyona gelip kimse kimseyi başkasının yerine koymak durumunda değil. Kimsenin evi bedavaya alınmıyor. Buyursun anlaşsın birlikte komlu olalım şartlar aynı. Derdi teminatsa ben katılmasamda laf etmem ama fırsatçılıksa karşısındayım. Hani yeni evi olana fark verilmesini adil olunması gerektiğini savunanlar nerede?? arkadaşın evi ada içindeki en değersiz evlerdendi konum ve yapı itibariyle ne oldu benim evim daha yeniydi onun fazla alması mı adalet? Sizde isteseydiniz demesin kimse bunun sonu yok kısır döngüye sokacak şekilde yanıt yazmayalım.

Avatar
Ali 11 yıl önce

Bu arkadaş, röportajında istediğinin teminat olduğunu soylemisdi! Firma hemen bu isi cozsun, gurur yapmasın, adamın evine gidip hayırlısı ile anlaşmalarıni isterim ve dilerim..

Avatar
Ali 11 yıl önce

Omer beyin kendi giderse bu iş insaAllah çözülür.

Avatar
Ünsal 11 yıl önce

İnşallah, temennimiz gönül kırılmadan hayırlısıyla adaletli bir şekilde bir an önce çözülmesi.

Avatar
Vartaş 1. Ada 11 yıl önce

Bu kadar astronomik fiyatları yazıyorsun ki ilerde bu fiyatların biraz azını istediğinizde millet garipsemesin ve hak sansın. Büyük ihtimal ya hüsamettinsin ya da ailesindensin "Ali"

Avatar
Ali 11 yıl önce

Vartas 1, benim yazdıklarım
Ser-i Hükümler mulkiyet hakki Islam kanunu ne diyor? Nasıl karar vermiş?
Ve,
Avrupa Mahkemeleri ne karar verir ?veya vermis!

Husamettin beyi ve Ailesini tanımıyorum
Husamettin bey, roportajda teminat istemisdi
Vartas firmasından
Ömer bey gurur, kibir yapmiyacak gidecek bu işi çözecek! Bu insanlar Anadolu insanı evine geleni kovmazlar
Bence hayırlısı ile çözülür insaAllah insaat yapılır

ben, Vartas hakkında yanilmis olmayı canı gönülden isterim. Bizler komşuyuz!
siz iyi olursaniz bizde iyi oluruz!.

Avatar
Ali 11 yıl önce

Fikirtepe, gülumsemek, iyidir, kahkaha atarak gülme kalbi öldürür!

Villa yazarken, müstakil ev dusuncesi ile yazdım!, tabiki firmalar biz bunları daha gösterişli yapalım, kulelerin yanında güzel görünsün! diyebilirler!

Imza vermiyenlerin bazıları örnek: ben
Kulede oturmak istemiyorum ve komsularimizda oran:4.00 almaları için benim yerim adanın uygun bir köşesine taşınmasına razıyım böylelikle kazan,kazan,kazan olur firma mutlu, komsular mutlu tabiki bende mutlu olurum yapılacak ev mimari olarak güzel olursa Kule fiyatlarına katkı sağlar!
Muhakkak ALLAH ( c.c ) EN DOĞUSUNU BILIR

Misafir Avatar
salih abi 11 yıl önce @Ali

kardeşim sizlerde birleşip arsaları ipotek edip büyük kredi çekip beş katlı evler yapsaydınız ve bu evlerin fazla olacak dairelerini satsaydınız klrediyi ödeseydiniz olmamıydı herşeyi zengin firmalardan beklemeseydiniz. Zaten çoğu kişi orada oturamaz gelenler zaten sizleri istemezki öyle evlerde oturanlar.

Beğenmedim! (0)
Avatar
4.ada 11 yıl önce

Bugün 4.ada imzalar atalıcaktı vsr gelişmeden haberi olan komşulsr

Avatar
oğuz 11 yıl önce

4.ada rumuzlu arkadaşım 4.adada ne imzası atılacakmış

Haber'e Git