Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Düzeltme
Korkutarak sözleşmeler imzalatmayan olacaktı kusura bakmayın

Sayın 4.ada sakinleri bu yaz da tahliye ve yıkım olmayagı şirket tarafindan nedeni kamulaştırma yasasınin işleme koyulmayışı ee bu durumda vermeye 3 parsel 4 yildır vermedigine göre bu yazda kalır diyorlAr

keleşoğlu inşaat kaç kişinin ahını aldı kurban keserek basladıgı bu yolda herkezzin bedduasınıda aldı kotu dualarınıda bundan sonra yapamayacagıda kesın ... yazık oldu gül gibi kadıköye en yaklın olan 4 adanın ınsanlarına
temsılcılerde bıle bıle bızlerı kandırmaya dewam etsın bu yazdıklarıma cevap vermeyı dusunen varsa kesın bırsey bılıyorsa yazsın
görelım hep bılrıkte

E kardeşim suç bizde peki neden dur kardeşim 4 yil bizi kandırdın senden iş çıkmaz seni mahkemeye veriyoruz sözleşmeler iptal edecegiz diye herkez yaziyor çiziyor. Sma faliyet yok ondan sonra 4 yil oldu sen bizu kandırdin havasındayız. varmisın şirketi protestoya buradan yazışalım ve şirket önünde protesto edelim

Tebrikler .

Sözleşmelerde her hisse sahibi kendine düşen katlardan bağımsız bölüm isteme hakkına sahiptir derken firma kendi kafasına göre dairelerin taksimini yapmış insanlara dayatmaya çalışıyor maaşını ödediğimiz dernek yöneticileride buna çanak tutuyor

Yasin Bey, yüzde kaç oranla anlaşıldığı ve kaç m2 arsaya kaç m2 brüt daire çıktığına dair bilginiz varsa örnek verirseniz insanların kafasında hesaplamalar netleşebilir. Bu tarz bir örnek rica ediyoruz.

Yasin bey herhangi bir örnek hakkında bilginiz yok mudur?

Anlaşılan oran % 60 vatandaşa ait olacak şekilde. Bir örnek verecek olursak. 45 metre yeri olan vatandaşa 4. Ve 6. Katta 68 ve 69 m2 satılabilir brüt m2 li 2 adet 1 + 1 daire verilmiştir. Tabi burada yapılan şerefiylendirmeden dolayı. Katlar ve yönler hakkında net bir şey söyleyemeyiz.

Teşekkürler.
Tebrikler iş yapan yatırımcılara
Bu firmayı takip ediyorum arsa sahipleriy olan işlerini anlaşarak uzlaşarak cantacılar gibi devlete gidelim kamulaştırma yapalım yada en azından kortarak sözleşmeler imzalayan ve başarı olan firma allah yollarını açık etsin