Haldız İnşaat da boşaltım tamam, yıkım ne zaman ?

Haber'e Git

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
yorumcu 4 ada 11 yıl önce

Ne hatırası ne anısı. Evlerimiz eski. Miyadı doldu. Taşınalım da arkama. Dönük bakma. Yeni çevre. Yeni bina daha iyi. 2015 teyiz. Artık böyle merkezi. Yerde böyle mehruk. Gece kondular. Olmaz.

Avatar
doktor 11 yıl önce

Ewet ama yinede insan uzuluyor

Avatar
Erdemler 11 yıl önce

Borovo Yasin hep böyle devam et tşk çünkü buralar hepimizin buraları beraber pazarlayacağız

Avatar
Mega 11 yıl önce

Hayırlı olsun

Avatar
4.ada maduru 11 yıl önce

Keleşoğluna bir ihtar zaman geldi bu neya 4 yıl

Haber'e Git