Maritaş Adasından çekilen Sevgili Yapı Fikirtepe'den çekiliyor mu?

Haber'e Git

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
reis 11 yıl önce

maritaş dayen sinanlı yapı adasında neler oluyor.tebligatlar çekildi.ortalık karıştı.şimdide tebligatlar yanlış çekilmiş düzelteceğiz diyorlar.sanki çocuk oyuncağı.hakkımızda hayırlısı olsun.

Avatar
Doğrucu Davut 11 yıl önce

tebligat gelmeye başladı imza atmayan yada avanta bekleyenlerin paçası tutuşmuş görünüyor :) haziran 15 boşaltıyoruz. birileri ağlamaya devam etsin reşit sinanlı toplantı da verdiği sözünü tuttu..

Avatar
Cemal SeN 11 yıl önce

Zaten Cantacı Kımbılır Marıtastan ne Avanta aldı,

Avatar
4.ada 11 yıl önce

Haklısınız ali bey millet 4 agaca ülkeyi yakıp yıkıyor bizler sefalet fuhu* gö'menler uyuştrucu mubtelalrı ile dolu olan mahallemizde rahat edemiyoruz

Avatar
omer faruk dogan 11 yıl önce

Mehmet senin ve 2 arkadasinin yedikleri ergec sana karin agrisi yapacak

Avatar
Mehmet 11 yıl önce

Vaktiyle bir kere mahalleye gelip "yahu siz bu adamın nesine güvenip iş yapacaksınız?" Dediğimiz de satış ofisinin orda ki sokakta kalkıp "ya yok. Şöyle yapacak böyle yapacak" denilip durdu. Benim tek derdim ne fikirtepe, ne de oradaki inşaat.

Olursa kar ederim. Olmazsa da yoluma devam ederim.

Ben hala diyorum "bu adam boşaltsa bile kim yapacak?" Burayı reşit Sinanlı nasıl yapacak? Kaç tane inşAat yapmış.

Herif muz satıyordu altı üstü.

Siz orada yaşayanlar istediniz, bizde gelip imza attık. Buna binayen baktığında bizimde kiracilarimiz yıkılacak diye çıktı. Zarar ettik. Sen senin gibiler ya da o bi halttan anlamayan temsilcilere laf ettik mi?

Bir daha bilip bilmeden atıp tutma Ömer Faruk Doğan.

Avatar
AÇIK MERT KORKUSUZ 11 yıl önce

reşi̇t si̇nanli adamizdan defol ofi̇si̇nde tabelan yok ortak dedi̇n dubai̇ yalan oldu .bi̇ndi̇ği̇n araçlarin hepsi̇nde 10 dan fazla rehi̇n haci̇z var .oh ne ala.

Avatar
reis 11 yıl önce

maritaş ve dayeni savunan temsilciler siz firmanın değil maliklerin temsilcisisiniz söyleyin ne çıkarınız var haram zıkkım olsun.

Avatar
reis 11 yıl önce

maritaş firmasının sahibi reşit bir söz verdin arkasında dur dayım gelecek ortak olarak dedin hani nerede hep yalan hep yalan dolan.bravooo sizede bu yakışır.

Avatar
özdemir 11 yıl önce

mithat yenigün abimiz nerdesin.reşit sinanlı ortağım benim diyor senin haberin yok.nasıl iş

Avatar
ozan ozan 11 yıl önce

fikirtepelilere sesleniyorum bir lik olun malınıza sayıp çıkın yoksa haliniz duman

Avatar
mağdur halk 11 yıl önce

maritaşın sunumunu yapan mimar sanki film ajansından ücretli tutulmuş gibiydi.reşit bey hasta idim ertelendi bu sefer kesin yapacağım dedi 15 güne evlere tebligat gelecek dedi 17 gün oluyor gelen giden yok.fikirtepeye ofis yapıyorsun ve mantıken ofise başlamadan önce tabelanı asarsın tabelan yok.acaba tabelada başka bir isimmi yazacak merak konusu

Avatar
mağdur halk 11 yıl önce

maritaşın sunumunu yapan mimar sanki film ajansından ücretli tutulmuş gibiydi.reşit bey hasta idim ertelendi bu sefer kesin yapacağım dedi 15 güne evlere tebligat gelecek dedi 17 gün oluyor gelen giden yok.fikirtepeye ofis yapıyorsun ve mantıken ofise başlamadan önce tabelanı asarsın tabelan yok.acaba tabelada başka bir isimmi yazacak merak konusu

Avatar
reis 11 yıl önce

maritaş dayen sinanlı yapı adasında neler oluyor.tebligatlar çekildi.ortalık karıştı.şimdide tebligatlar yanlış çekilmiş düzelteceğiz diyorlar.sanki çocuk oyuncağı.hakkımızda hayırlısı olsun.

Avatar
vatandaş 11 yıl önce

milletin özel malını zorla almaya kalkmak helal olmaz eger alırsanız allaha hesap verirsiniz şirket bir batarsa artık malını zorla aldığınız size çok gülsün

Avatar
SAKİN 11 yıl önce

aga herkez sag adam orda burosunda adam sana ona oburune msj atmiyo topluyo konuşuyo sende oyle yap bürosu var gi̇t söyle özdemi̇r kardeş

Avatar
SAKİN 11 yıl önce

herkezi̇n hakinda hayirlisi i̇yi̇ düşüneli̇m i̇yi̇ olsun enerji̇ mi̇sali̇ sabir sabir fi̇ki̇rtepe burasi fi̇ki̇rleri̇n cakiştigi tepe ayik olun aggggga

Avatar
özü sözü bir 11 yıl önce

can doslarım sevgili komşularım aile doslarım nerede eski fikir tepe beraber ve dik dürüs mahale hani nerede tamam bir hatadır yapmış olabilirler ama yanlışlıktanda döne bilir bu mahale temsil cileri gelin birlik beraberlik olalım eskisi gibi bu hesabı beraber soralım ki sen mahle temsilcisi önde ben arkamda sen gelki bileyim sende bir ip..... olmadıgını aga sorarlar vAllaha soralar ilaha sorarlar demedi deme mah temsilcileri bu imzayı sizlerin oyununa gelipte atık imzayı o yalan soyleyip ismini cismini saklı tutup acıklamadınız firmayı ozaman imzalar atılanakadar

Avatar
Mehmet 11 yıl önce

valla sevgiliyi gerçekten tebrik ediyorum, tam şart kurnazlığı her adadan üç beş yer al. sonra bir de ortak ol :) ne güzel iş =)

Avatar
Mehmet @Cemal SeN 11 yıl önce

işte sanırım maritaş o avanta yolunu böylelikle kapattı. sadece kat karşılığı verecek. bakanlığı devreye sokmasıda bundan.

Avatar
hamza 11 yıl önce

güzel bir haber.umarım biran evvelde tahliyelerde başlar.

Avatar
Mehmet @hamza 11 yıl önce

ada sakiniyim. mart ayında tahlilyelere başlayacağız, kış kıyamette kimseyi sokağa atmayalım diyorlar. tabii belli olmaz daha önce de beş defa farklı zamanlarda yapacağız dediler. (genel toplantı mesajı geldi bu arada, ben bunu yüz yüze duydum. toplantıda başka şeyler söyler o kısmını bilemem. yanıltmış olmayayım.)

Avatar
hamza 11 yıl önce

mehmet kardeş valla biran evvel bişey yapmaları lazım kazan kaynıyor sanırım.toplantı ne zamanmış bellimi.

Avatar
4.ada 11 yıl önce

Hep ayni hikaye martta tahliye agız birligi etmiş gibi bizim keleşoğlu 3 yıldan beri mart nisa diyor ma bal yapmıyor

Avatar
Mehmet @hamza 11 yıl önce

yok tarihi sonra duyuracağız dediler. bana "maritaş" adıyla sms geliyor böyle şeyler. açıkcası detaylarını oradaki beyaz bina (satış ofisi dedikleri)ya gidip sormak lazim. ben katılamayacağım ve mahallededen de şu anda uzakta olduğum için tam detay veremiyorum ne yazik ki.

Avatar
omer faruk dogan 11 yıl önce

Maritasin kefili dayen iflas ertelemede matitasin turkiyede yaptigi ir adet insaat bile yok maritasin parasi yok zavlallilar maritasin insaat yapipta o teminatsiz sozlesmelerle daire alabilleceginize inaniyorsunuz safligin boylesi

Avatar
Ali 11 yıl önce

kis ayinda mart nisan sonra yaz sonra ramazandan sonra sonra secimden sonra bu boyle gidiyor .

Avatar
Ali 11 yıl önce

halk sokaga dokulmedikden sonra cozum olmaz aglamiyana ekmek yok hak yok bizim memlekette

Avatar
ERSAT MÜŞAVİRLİK 11 yıl önce

sevgi̇li̇ yapi ve mari̇tas i tebri̇k edi̇yorum ornek davranislarindan dolayi ... tum adalara ornek olmasini temenni̇ ederi̇m ...

Avatar
Mehmet @omer faruk dogan 11 yıl önce

arada böyle çıkıp, millete "zavallılar" diyen tipleri seviyorum. yeni bir müteahhit buldunuz sanırım ona geçsin istiyorsunuz, buyrun o zaman çağırın :)

firmaya gıcık olabilirsiniz ki yorumda da belirttim daha öncede çıkacaksınız diyip durdu da. insanlara zavallı deme hakkınız nereden geliyor onu çözemedim.

Avatar
Mehmet 11 yıl önce

Ömer Faruk, ne diyorsun sen Allah aşkına? Ben ayda bir defa bile uğramıyorum fikirtepeye.

Yanlış anlama da; ilk bu firma gelirken şakşak yapıp durdunuz. Orada yaşamıyoruz kimseye sebep olmayalım Komşular bizden dolayı sorun yaşamasın diye imza attık.
Yok yediklerin karın ağrısı olacakmış. Bilmem ne. Maritaş babamın oğlu değil. Yorumları okursan bu firmaya güvenmediğim de Açıkça belli.

Daha iki üç yıl önce Kapımızı Çalan, imza atmaya gelin diye Çağıran siz değil miydiniz! Şimdi kalkmış bana ahkam kesmeye çalışıyorsun.

Varsa elinde müteaahit getir. Ben Taşınma parası falan da almıyorum hem. Ondan bana verecekleri parayı da sen al :)

Avatar
AÇIK MERT KORKUSUZ 11 yıl önce

mari̇taş dayen yavru si̇nanli yapi ne olcak si̇zi̇n hali̇ni̇z .si̇ze devlet ruhsat veri̇r mi̇ saniyorsunuz.i̇nşallah beter olursunuz.

Avatar
özdemir 11 yıl önce

maritaşa imza atan arkadaşlar geçenki yemekte dayım ortak olacak dedi inandınız keşke olsa.sizin ortağınız sinanlı yapı oğlunun yeni şirkrtidir.geçmiş olsun

Avatar
özdemir 11 yıl önce

maritaşa imza atan arkadaşlar geçenki yemekte dayım ortak olacak dedi inandınız keşke olsa.sizin ortağınız sinanlı yapı oğlunun yeni şirkrtidir.geçmiş olsun

Avatar
özdemir 11 yıl önce

maritaşın yemeğine katılan arkadaşlar proje sunum çok kötüydü öyle sunum olmaz.mithat yenigün ortağım diyor hani nerede

Avatar
özdemir 11 yıl önce

maritaş dayen sevgili kumpasına sinanlı yapı en son yenigün inşaat katıldı son katılan bizi kurtarır gerisi yalan bilesiniz

Avatar
ozan ozan 11 yıl önce

sevgili çekilmedi bu bir tuzak yalan söyleniyor

Avatar
ozan ozan 11 yıl önce

yakında yaptığı bo.... ortaya çıkacak

Avatar
ozan ozan 11 yıl önce

maritaş bu adayı yapmıyacak satacak

Avatar
ozan ozan 11 yıl önce

yakında yaptığı bo... ortaya çıkacak bekleyin görün

Avatar
ozan ozan 11 yıl önce

yakında fikirtepeden çok mütait satıp devr edip kaçacak

Avatar
ozan ozan 11 yıl önce

zaten çığu komsuyoncu arsaları toplayıp satıyorlar

Avatar
ozan ozan 11 yıl önce

arsa sayıpleri bieysel menfahat peşinde mütitinde işine geliyor

Avatar
ozan ozan 11 yıl önce

fidem denen dernekde mütitlerin yanında sakın güvenmeyin

Avatar
ozan ozan 11 yıl önce

bir an önce bakanlık bu işe el atmalı yazık olur bu vatandaşa

Avatar
ozan ozan 11 yıl önce

fikirtepede kurnaz çok birlik beraberlik yok buda mütite yarıyor

Avatar
mağdur halk 11 yıl önce

maritaşın sunumunu yapan mimar sanki film ajansından ücretli tutulmuş gibiydi.reşit bey hasta idim ertelendi bu sefer kesin yapacağım dedi 15 güne evlere tebligat gelecek dedi 17 gün oluyor gelen giden yok.fikirtepeye ofis yapıyorsun ve mantıken ofise başlamadan önce tabelanı asarsın tabelan yok.acaba tabelada başka bir isimmi yazacak merak konusu

Avatar
mağdur halk 11 yıl önce

maritaşın sunumunu yapan mimar sanki film ajansından ücretli tutulmuş gibiydi.reşit bey hasta idim ertelendi bu sefer kesin yapacağım dedi 15 güne evlere tebligat gelecek dedi 17 gün oluyor gelen giden yok.fikirtepeye ofis yapıyorsun ve mantıken ofise başlamadan önce tabelanı asarsın tabelan yok.acaba tabelada başka bir isimmi yazacak merak konusu

Avatar
bilader yakındır hesap gunu 11 yıl önce

sorarlar madama mı adamamı ama sorarlar uyuyan aslanları kaldırdınız yazıklar olsun mah temsil cileri size ve hepinize bu gariban mahale sakinin den ne isdediniz aga la sizde gülmeyin

Avatar
ilahi adalet teceli edecek 11 yıl önce

mahale sakinleri bütün suc bizi beş kuruşa satanlarda ip,,,,k yoksa falan veya filan deyil beş kuruşa satan dunbuk lerde lan sat satta iyi bir firma iyi bir paraya şe,,,,f ,,,s firma kendi donuna don alacak şekli yok donu yukarı cekecek adam yok şimdi bizim mah temsilcileri size söyluyorum işiniz yok kolay gele size şimdi bir bak kendine ayna ne halde ,,,,,,,,,

Haber'e Git