Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Fikirtepe' liler çok iyi niyetli yeniliğe açık temiz kalpli insanlar. çok kısa sürede teminatsiz imzalarıni verdiler ne yazikki belediye ve Bakanlık fikirtepeli yi korumadi

Dedikleriniz doğru ama fikirtepedeki insanlar fakirleştirild,iler nasıl hak hukuk arasın insanları tehdit ile imza attırdılar hakkını arayan insanları vatandaşa kötülediler düşman gösterdiler. Ban babaoğlu denen müdürün yüzünden imza attım. Başaran firmasının sözleşmesi imza atılacak sözleşme değil bir iş yapmadan tapularımıza şerh koydurmuş temsilciler firma adına çalışır görüyuorum. Böyle anlaşma mı olur. Yetkikilere sesleniyorum SEÇİM DAVASINA BİZİ SATNMAYIN, SEÇİMDE BİZ BİZİ SATANLARI SATAÇAĞIZ.

Dedikleriniz doğru ama fikirtepedeki insanlar fakirleştirild,iler nasıl hak hukuk arasın insanları tehdit ile imza attırdılar hakkını arayan insanları vatandaşa kötülediler düşman gösterdiler. Ban babaoğlu denen müdürün yüzünden imza attım. Başaran firmasının sözleşmesi imza atılacak sözleşme değil bir iş yapmadan tapularımıza şerh koydurmuş temsilciler firma adına çalışır görüyuorum. Böyle anlaşma mı olur. Yetkikilere sesleniyorum SEÇİM DAVASINA BİZİ SATNMAYIN, SEÇİMDE BİZ BİZİ SATANLARI SATAÇAĞIZ.

Dedikleriniz doğru ama fikirtepedeki insanlar fakirleştirild,iler nasıl hak hukuk arasın insanları tehdit ile imza attırdılar hakkını arayan insanları vatandaşa kötülediler düşman gösterdiler. Ban babaoğlu denen müdürün yüzünden imza attım. Başaran firmasının sözleşmesi imza atılacak sözleşme değil bir iş yapmadan tapularımıza şerh koydurmuş temsilciler firma adına çalışır görüyuorum. Böyle anlaşma mı olur. Yetkikilere sesleniyorum SEÇİM DAVASINA BİZİ SATNMAYIN, SEÇİMDE BİZ BİZİ SATANLARI SATAÇAĞIZ.

Dedikleriniz doğru ama fikirtepedeki insanlar fakirleştirild,iler nasıl hak hukuk arasın insanları tehdit ile imza attırdılar hakkını arayan insanları vatandaşa kötülediler düşman gösterdiler. Ban babaoğlu denen müdürün yüzünden imza attım. Başaran firmasının sözleşmesi imza atılacak sözleşme değil bir iş yapmadan tapularımıza şerh koydurmuş temsilciler firma adına çalışır görüyuorum. Böyle anlaşma mı olur. Yetkikilere sesleniyorum SEÇİM DAVASINA BİZİ SATNMAYIN, SEÇİMDE BİZ BİZİ SATANLARI SATAÇAĞIZ.

Dedikleriniz doğru ama fikirtepedeki insanlar fakirleştirild,iler nasıl hak hukuk arasın insanları tehdit ile imza attırdılar hakkını arayan insanları vatandaşa kötülediler düşman gösterdiler. Ban babaoğlu denen müdürün yüzünden imza attım. Başaran firmasının sözleşmesi imza atılacak sözleşme değil bir iş yapmadan tapularımıza şerh koydurmuş temsilciler firma adına çalışır görüyuorum. Böyle anlaşma mı olur. Yetkikilere sesleniyorum SEÇİM DAVASINA BİZİ SATNMAYIN, SEÇİMDE BİZ BİZİ SATANLARI SATAÇAĞIZ.

Dedikleriniz doğru ama fikirtepedeki insanlar fakirleştirild,iler nasıl hak hukuk arasın insanları tehdit ile imza attırdılar hakkını arayan insanları vatandaşa kötülediler düşman gösterdiler. Ban babaoğlu denen müdürün yüzünden imza attım. Başaran firmasının sözleşmesi imza atılacak sözleşme değil bir iş yapmadan tapularımıza şerh koydurmuş temsilciler firma adına çalışır görüyuorum. Böyle anlaşma mı olur. Yetkikilere sesleniyorum SEÇİM DAVASINA BİZİ SATNMAYIN, SEÇİMDE BİZ BİZİ SATANLARI SATAÇAĞIZ.

Dedikleriniz doğru ama fikirtepedeki insanlar fakirleştirild,iler nasıl hak hukuk arasın insanları tehdit ile imza attırdılar hakkını arayan insanları vatandaşa kötülediler düşman gösterdiler. Ban babaoğlu denen müdürün yüzünden imza attım. Başaran firmasının sözleşmesi imza atılacak sözleşme değil bir iş yapmadan tapularımıza şerh koydurmuş temsilciler firma adına çalışır görüyuorum. Böyle anlaşma mı olur. Yetkikilere sesleniyorum SEÇİM DAVASINA BİZİ SATNMAYIN, SEÇİMDE BİZ BİZİ SATANLARI SATAÇAĞIZ.

Dedikleriniz doğru ama fikirtepedeki insanlar fakirleştirild,iler nasıl hak hukuk arasın insanları tehdit ile imza attırdılar hakkını arayan insanları vatandaşa kötülediler düşman gösterdiler. Ban babaoğlu denen müdürün yüzünden imza attım. Başaran firmasının sözleşmesi imza atılacak sözleşme değil bir iş yapmadan tapularımıza şerh koydurmuş temsilciler firma adına çalışır görüyuorum. Böyle anlaşma mı olur. Yetkikilere sesleniyorum SEÇİM DAVASINA BİZİ SATNMAYIN, SEÇİMDE BİZ BİZİ SATANLARI SATAÇAĞIZ.

Hagi nin fikirtepede ne işi var acaba merak ettim yurt dışındaki 1 milyar avroluk şirketle mi alakali acaba

mrb.,
devletteki yetkilierin , hangi konuda vatandaşın tarafında olduğunu gördünüz ki bugüne kadar?
müteahhit ya dasermayenin yanında olup her iki taraf ta kazanacakken, bizim hakkımızı koruyacaklarını düşünmek
hayalcilik ve apltallıktır.
yasayı koymuş, "anlaşmazsan arsanı haraç mezat satarım diyor".
bir yetkili ya da hukukçu şunun cevabını verebilr mi lütfen.,
kentsel dönüşüm yönetmeliğinde, bir arsadaki anlaşmaya yanaşmayanlarla ilgili "2/3 imzayı geçen firmayla anlaşmazsan
kamulaştırırım diyor". ada bazında 1/3 ten az imza toplayan firmaya imza atanların başına neler geleceğine dair bir madde göremedim.
fakat ortalıkta temsilciler ve firmadaki yetkilierin bazıları, bir adanın 2/3 ünde imza topayan firma ile anlaşılmazsa "kamulaşmaya gidirilir " diye bir madde olduğunu ya da böyle anlam çıktığını söylüyorlar.
biri bizi net olarak aydınlatsın.

mrb.
dönüşüm kanunun 6. maddesinin 1. fıkrasının tan ortalarında, "yapı adası bazında uygulama yapılmasına , paydaşların hisselerine göre 2/3 çoğunlukla karar verilir " diyor. fakat paragrafın başında ve bu ifadeye kadar gelen cümlelerden anlaşılıyor ki, "üzerindeki ev yıkılmış olan arsalar" ı kastediyor ve ada bazındaki çoğunluk hissesi ile karar verilir diyor.
anlaşılmaz bir durum. ada bazında 2/3 oranı uygunaır mı uygulanmaz mı?
yooo şart deyil evlerin üstüne yaparsınız!!!!