Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Bence. Û yapılmış bir haberin doğrulaması. Keleşoğlu icralık olduğunu kabul etmiş zaten ve icrayı kaldırdığına dair belge göndermiş

Fikirtepe Habere teşekkürler. Sayesinde firmalar'ın iç yüzünü öğreniyoruz.

Îcrayı kaldırdığı söyleniyor demek ki önceki haber doğruymuş ! Aydın bey yalan nedir ? Siz firma çalışanımısınız !?

Aydın bey keleşoğlu eba 4.ada ve sizle oyun oynuyor suze soruyorum yıkımlar ne zaman baslıyo diye cevap veremezsiniz çünkü sizde bilmiyorsunuz o yüzden sizle oyun oynuyor keleşoğlu ve ekibi size baska bize başka oynuyor

Tahliye Tebligatları mart'a gönderilicekmiş.... varmı duyuma cevap

Sayın fikirtepe li sen ilk önce kimliğini açıkla sonra sen 4.adadamısın ben4.adadayım yerim yurdum var evet adanın temsilcisiyim ve çalışanım ilk önce gel dinle ğiiybet etme işine bak

lütfen ilgili birisi veya duyan birisi cevap yazabilri mi?
mart dönemi için tahliyeden bahsediyolar bu doğru mu keleşoğlu eba ile ilgili net birsey bilen varsa yazarsa sevinirim
iyi günler

Mart tahliye bütün firmaların kullandığı oylama takdigidir! sebeb seçim var Mart ayı geldimi diyecekler seçim bitsin 4 senedir aynı hikaye biz bu filmi seyrettik. Ciddi firma olan şimdiden yazıları gönderir herkez bilir ne olacağını zaten taşınma ev bulma 3 ay 6 ay sürer.

bu belgede tamm inşaat yazıyo ne alaka keleşoğlueba

Sayn aydın bey 4.ada çalışanı oldugunuzu söylüyorsunuz peki size fikirtepe haber arcılıgla soruyorum 4.ada tahliyeleri için zaman verebilirmisiniz net oalarak cevap verebilirmisiniz

Keleşoğlu temsilcilerinden. Yıkım tebligatı için cevap yok galiba şirket çalışanıydınızya

4.ada isimli ark. keleşğlu eba şirketinin yapısı ve adı değişti.ortaklar ayrıldı.

merhaba keleşoğlunun 4. ada ile ilgili son durumu nedir ne zaman başlıyor inşaatlar.tahliyeler ne zaman acaba ?
şimdiden yardımlarınız için teşşkur ederım saygılarımla

ne tahliyesi ortaklar ayrılmış denio ozaman sözleşme tırt

Neden bu sorularla cevap verilmiyor

Arkadaşlar keleşoğlu tasarım a. Ş adı altındaki firma oyalamaktan başka birşey yapmıyor 2016 da tam kira 2017 de sözleşme gereği 3 aylık deniliyor bununda söyleyen asıl adı Ertuğrul olup ama fikirtepe projesinde ali ismini kullanan şahıs birde şöyle bir sözü var ama herkese 3 ay sana 6 aylık yatıracağım vede bu 6 aylıktan sonrada 6 aylık daha yatırırım der vede namus sözü diyede söz veriyor yapamayınca ben çalışan elamanım der fakat diğer adadaki maliklerle görüşmemde de 1 yıllık kirayı bile alan var neyse bunlar çok önemli değil ama asıl önemli olan konu normalde 1392/5 ada ile ilgili sözleşme yapıp daha sonrada bize dedikleri metrobüsün oradaki parselle takas edelim otel projesi bende 5 imza olduğu için 33 bin de ücret ödediler fakat daha daha sonra yok hesaplar kitaplar şirket zordurumda vs proje değişmiş kimin haberi var kimsenin ardından tabi 2017 Ağustos ayında ben bir arkadaşıma yer sattım o zaman satış yasağı yoktu taki o dönemde öğrendim ki alıcak arkadaş bizimle tekrardan sözleşme yapması lazım neden proje değişti haaa bu arada alan arkadaş asla asla bizim takas yaptığımız yerden verilmiyor tapi ali ( Ertuğrul Polat) ben ve benim gibi satmak isteyenlere de beni arasın ben hallederim diyor yani yıkama yağlama o biçim en sonunda bende mahkemeye verdim inşAllah hayırlısı olur bu arada temsil aydın abi seni iyi tanıyorum fakat bu firmanın Allah bir dediğine inan unutma hani atalarımız ne demiş söz uçar yazı kalır ama bunların yazısının gizemini biz bilemediğimiz için hep keser onlara çalışıyor bu firma için kimseyle tartışmanın istemem yinede senin fikir ve kararlarına saygı duyarım
Merhaba yalan yanlış haber yapanlara Keleşoğlu nun cevabı ve belgeleri