Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

ruhsat alan şirketler işe başlasın bina satmak kolay değil bakın suriye savaşı çıkarsa bina satışı tamamen durur

benim evimim değeri belli ve çok pahalı çevre ve şehirçilik bakanlığı parası varsa gelsin gönül rızasıyla satın alsın
deprem deyip insanları korkuttular sanki allah yaşayacak ve ölecek olanları bilmiyor