Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

ee bu firmalar hiç teminatsızmı alıyolar bu arsaları..tuhaf değilmi

Ben coşkunlar sok.oturuyorum .görüşmelerimiz hep SRP yapıyla oldu .yüzde 98'e ulaştıklarını söylüyorlar.doğrumu?bizim adada emiroğlu-çağdaş yapıyla anlaşan duymadım .ne tür bir aldatmacanın içerisindeyiz.arsamı topluyorlar .bizede baskıyla imza attırmaya çalışıyorlar.teminatımız yok ileride sorun yaşadığımızda muhatap bulamamaktan korkuyorum .beni aydınlatırsanız sevinirim

Biz daha çok bekleriz bunlar 2firma bi köprüde keçi misali bekliyorlar olan kime biz mülk sahiplerine biz birleşip bi karar alsak bunlarì birbirine kırdırsaydìk biz değil onlar düşunecekti tam 4 senedir bunlarìn pisliğini bekliyoruz tabiki TEMSİLCİLER de bunlara dahil.
bu nasıl oluyor hem srp imza topluyor hem de çağdaş yapı