Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Fikirtepeye mutlaka geleceğim????eee seçim var diye.Sonra bir daha hiç gelmeyeceğim????
Artık bu palavraları fikirtepe de az kalan fikirtepeli yemiyor.
Ne akp ne chp ne diğerleri????
Bırak BŞB başkanlarını muhtarlar bile seçimden seçime kapı çalıyor.
Herkes kendi çıkarları doğrultusunda hareket ediyor yalanmı?
Fİkirtepeyi düşünenler fikirtepeyi çoktaaan terki diyar etti

hangi yüzle gelecek yada geldi chpnin arka kapısı mimarlar odası değilmi bize bu hale sokan

BIKTIK USANDIK ARTIK SECIM LERDE VEROLEN VAADLERDEN SIYASET YAPMAK ICIN KULLANILMAKTAN ÇÖZUM URWTIN ÇOZUM GERCI COKTA UMRUNUZDAMI FIKIRTWPE HALKI SARAYINIZDA KOSKUNUZDE YALINIZDA VILLANIZDA KEYFINIZ GELIRINIZ YWRINDE YA SOKAKTAKI HALK ME DURUMDA ACABA??ALLAHA HAVALE EDIYORUZ CUNKU BASKA BIR GUCUMUZ YOK BUNCA GECEN SENELWRIN CEKILEN CILELERIN HESABINI ALLAHA HAVALE EDIYORUZ
Sevgili YASİN BU FOTOGRAFA KIMBILIR KAC KEZ BAKTIM.VE BUNLARI YAZMA GEREGI DUYDUM....FIKIRTEPEYE MUTLAKA GELECEGIM....FIKIRTEPE SANKI UZAYDA..ELIN OGLU MACOGLU DUN GELDI TUNCELIDEN HER HAFTA CUMA PAZARINDA GORUYORUM..BEN NE IMAMOGLU NE DE KURUM U BIR KEZ CUMA PAZARINDA GORMEDIM..NE BAKANI NE DE BELEDIYE BASKANINI..DEMIRELIN BIR SOZU VAR BELEDIYE BASKANLARINA SIZ HALKIN ICINE GIRMEZSENIZ GELIR SIZI FATSALILAR YONETIR DIYE.
...SAYGILAR..