Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Şu anda şu saatte eşkıya dizisine bir göz attım. Raci bey dizisinde yetim hakkından bahsediyor. Ya bu kişiliğe dur diyecek bir devlet mekanizması yokmu. Fikirtepe de söndürdüğün ocaklardan yükselen feryat seni de yakacak söndürmeye gelmeyen itfaiyenin başını da yakacak. YA HAYYUM YA KAYYUM. Vesselaaammmm.

haklı bile olsanız devletim hakssız duruma düşmeyin iflas edenlerin yerini bi anönce yatırın
efa koyuncu :
Bizim mahallede 10 tane eve bakanlık oturtamazsın karot örnek alıp çürük dedi adamların kolarını kırdı ama evleri boşaltmadı ailleler millet vatandaş hala orada yaşıyor bu binalar çökerse kim suçlu