Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Birincisini halletiniz de sanki ikincisine başlıyacaklarmış bakalım anyalyada ne mağdurlar çıkacak kimlerin başı yanacak

Fikirtepe kentsel dönüşümü hallettiniz sıra Antalya'ya geldi fikirtepeyi rantcilara yedirdiniz milleti evinden koyunden ettiniz millet kirasını ödeyemediği için çadırlarda yaşıyor sıra Antalya'ya peşkeş çekmeye geldi. Bence murat kurum direk poşet işine girsin o konuda daha iyi hemen kanunu çıkartıyor kentsel dönüşüm isini yakaya parçaya sardirdi

Amman antalya biz yanıyoruz sen yan ma antalya
SAKIN ANTALYALILAR İNANMAYIN BUNLARA DİRENİN KAMULAŞTIRIRIZ DİYİPTE SİZİ KORKUTURLAR İNANMAYIN CIKMAYIN İMZALAMAYIN TEMİNAT ALMADAN