çşb imar barışı bahane paralar şahane, yahu bizim yerimiz imarlı iskanlıydı da ne oldu? adam imza atmazsan kamulaşır dedi biz de yedik. olan 6 yılımıza oldu. şikayetler etsen de mahkemeye git. zaten mahkeme 2 3 yıl sürüyor. yani hasana hasana ne kaldı hasana.
çşb imar barışı bahane paralar şahane, yahu bizim yerimiz imarlı iskanlıydı da ne oldu? adam imza atmazsan kamulaşır dedi biz de yedik. olan 6 yılımıza oldu. şikayetler etsen de mahkemeye git. zaten mahkeme 2 3 yıl sürüyor. yani hasana hasana ne kaldı hasana.