Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.
Üye Girişi Üye Ol
Amerikanın ekonomık baskısı yüzünden ülke kriz yaşıyor develuasyon oldu bir gecede dolar ikiye katladı halen amerıkadan medet umuyorlar Allah akıl fikir versın bunlara
daha ne günlere kaldık mehmet şimşek çok iyiydi ekonomi bakanı kesinlikle o olmalı
Dolarları YAKANLAR iponeleri kiranlar yorumunuz..
Amerikanın ekonomık baskısı yüzünden ülke kriz yaşıyor develuasyon oldu bir gecede dolar ikiye katladı halen amerıkadan medet umuyorlar Allah akıl fikir versın bunlara