Bakan Özhaseki "Kentsel Dönüşümde Asıl İş Yeni Başlıyor"

Haber'e Git

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Pana dream magduru 8 yıl önce

Sayın bakan bırakın japonya daki sağlam konutuda bir bizi dinleyin. Evsiz kaldık biz evsiz....bu mağduriyet oluşup kahirdan olmektense ben o eski müstakil evimde depremden ölmeye razıyım

Avatar
Ali 8 yıl önce

Fikirtepeyi bu hale gelmesine vesile olan Ilk bakan Erdogan Bayraktar, Topbas ve digerleri hakkimiz haram olsun.

Avatar
yavuz 8 yıl önce

nasıl yeni başlıyor. aklınız başınıza mı geldi. biz bittik. bşaran inşaat hüseyin başaran kiralarımızı vermiyor. dalga geçer gibi inşaat yapıyor, aheste aheste.

Avatar
Sevecen 8 yıl önce

Cok merak ediyorum.acaba bakan tarafindan bakinca salakmi görünüyoruz?Halen agzimiza bir parmak bal surme cabasinda 8 yil olmus o bal suruldu bozuldu agizda tat kalmadi ama gorusucez secimde okadar diyorum

Avatar
Pana dream magduru 8 yıl önce

Ne başlıyor bakan is yeni başlıyormuş 8 senedir gördunuzmu var pana yapi yi raci şaşmaz ı... evsiziz biz evsiz buna bir çare bulun 8 senedir yürüdük biz lanet olsun kentsel dönüşüme evimi verin bana müstakil 3 katlı...rezidansinizda batsın apartmaninizda

Avatar
Fazil ozan 8 yıl önce

ne yavrum ozhasekiymis tukursen yarabbi şükür diyor.asparagas adamlar

Avatar
fikirrtelim 8 yıl önce

yatıp uyuyun seçime az kaldı üçte iki çoğunlukta vardı oda yapılmadı yazık

Avatar
Hızır 8 yıl önce

Sizin amacınız dönüşüm değil para bu yasayı para almadan yapmadıktan sonra bir anlamı yok çürük binaya tapu vermekten başka bir şey degıl. İmar barışından kazanacağınız paranın hesabını
yaptıgınızın onda bırını fikirtepeye yapmadınız. Bir çivi bile çakılmadı 2 senedir hazır yerlere

Avatar
Fikirtepe 42. Ada TAŞ YAPI MAĞDURLARI 8 yıl önce

BAŞBAKANIM !!!!!! 2017 ŞUBAT AYINDA FİKİRTEPE YE GELİP NİSAN AYINA KADAR YIKILMAMIŞ ADA KALMICAK DEMİŞTİNİZ ? 2018 NİSAN OLDU 42.TAŞ YAPI ADASI hiç bir ilerleme yok !!!!!SİZE GÜVENMİŞTİK !!! LÜTFEN BU DURUMLA İLGİLENİN @TC_Basbakan @BA_Yildirim @Akparti

Avatar
ASPİRİN 8 yıl önce

Şu ana kadar fotokopi olduğunuzu biliyorduk zaten.iş yapmayıp sırtını il banka dayayan kimliksiz müteahhitlere yıl verdiniz de yıllardır FİKIRTEPENIN alt yapısını ve imar yollarını yapmadınız.

Avatar
Yalan 8 yıl önce

Lan bu kadar kolay yalan konusan bir millet yok vAllahi.
Kadir topbaş ve erdoğan bayraktar. İkiniZinde Allah belanızı versin.

Avatar
Murat ozan 8 yıl önce

Bencede

Avatar
Başaran mağduru 8 yıl önce

Yeni başlıyor he :) sözleşmeleri imzalayalı 7 sene oldu. Başaran (!) inşaat kat irtifakı alamıyor diye kirayı kesti diğer adayı ise beklettikçe bekletiyor. Kaç sene oldu kötü evlerde yaşamaya zorunlu kıldılar, mahallede müptezeller türedi her hafta bir polis baskını oluyor. Firma anlaşmaya gideceğine, hak sahipleriyle inatlaşma yolunu seçti. Rezalet...

Haber'e Git