Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Bakanlık tan çözüm istiyoruz...Bakalım inşAllah yaparlar.yapmazlarsada canları sağolsun,...nede olsa alıştık artık...Seçim zamanı gelince sandıkta ona göre oy veririz bizde,ne yapalım...

ya çok iyi haber yapıyorsunuz, size zahmet uzun süre bu şirketin yöneticiliği. yapan bi ceo vardı ona ne oldu bi onla da ilgili bilgilendirirseniz.... şirket o ayrılır ayrılmaz bu hale mi gelmiş, yoksa başka bi şey daha mı var bu konuyla ilgili...

ŞİMDİ BUNLAR FİKİRTEPE MİLLETİNİ APTAL ZANNEDİYORLAR. BU FİLMİN SONU İYİYE GİTMİYOR BELLİ.DEVLETİMİZ BU VE BUNLAR GİBİLERİNDEN TIPKI FETÖ GİBİ MİLLRTİN HAKKINI VE GELECEĞİNİ ÇALAN ÇIRPAN FİRMALARDAN HESAP SORMALI. MİLLETE YILLARCA NARKOZ VEREN FİRMALARA VE ÇEVRE İLMÜDÜRLÜĞÜ YETKİLİLERİ. BU İŞE GİRİLDİĞİNDE 5 YIL ÖNCE AÇILAN OFİSLER NEDEN KAPANDI ŞİMDİ NEDEN AÇILIYOR NELERE GÖZ YUMULDU. EŞEĞİNİ KAYBETTİRİP BULDURAN ZİHNİYET. BU EŞEK BULUNANA KADAR GEÇEN ZAMANDA BAŞINA NELER GELDİ ACABA?

SAYIN FİKİRTEPE HABER BU PANANIN "P" SI İLE İLGİLİ BİR SATIR ALEHTE HABER YAZMADINIZ. ADAMIN SİMYASI PARDON KİMYASI BOZULUYOR VALLA.

Ev aldık evimizi yapan yok. Bukadar yıllık emeğimiz heba oldu gitti sanki. Devletimiz bize sahip çıksın, bizi mağdur bırakmasınlar. Teşekkür ederiz sayın Yasin Bektaş lütfen bizi savunmaya devam edin.

Su ceylan insaatada bir el atin

devlet bile çözemedi senin çözdüklerini yasin bektaş adamsın.

Bu hamur daha cok su kaldirir. Fikirtepe cozum, icin 2.07 imar verin millet kendi yapsin.

ankayıda bence baksana sürüdrdüler demekkii

Secimden once 20 adada yikima basliycaklar 20 adada temel atacaklar hadi gene iyiyiz

Ülkenin dengesini bozdular. Çadır devleti değiliz her halükarda devlet böylelerine göz yummaz sanırım. He hacı

Isi ehline ver, ata sozu, film yapana evini verisen,o filimde figuran olursun.

hani kiptaş toplantı yapacaktı onbeşgün önce hala yapacak ne taş firmaya çatmışız

Brooklyn parkta tapu alabilen var mi? Sahsen beni otlatiyorlar, tapular hacizli diye..

Evet film bitti. Kabustan uyan ey fikirtepe. Metre metre satıldın hala ne bekliyoruz. Bu kadar aldatılmışlığı hak etmedik. Devletim sahip çıksın diye medet umarken. Seni dolandıranlar devleti çağırır olmuş.

Burdan ihbar ediyorum K. Selimoğlu firmasının içini boşaltarak kaçmıştır...!

- Brooklyn Family Ada'sında 6 senedir halkı mağdur ettiler.
Bu haberler ihbar kabul edilip,gerekli çalışmaları Çevre ve şehircilik bakanlığı yapması gerekli savcılık yapması gerekli . Halkın mağduriyetine son verilmeli artık

Sayın Canpolat, firmanın küçük ortağı nasıl şirketin içini boşaltabilir, buna ancak aptallar inanır, Raci Şaşmaz bu kadar basiretsiz bir adam mi? Belgeler tam tersini gösterirken bu söylediğin ancak “cambaza bak cambaza” demek.

Umarım insanlar madur olmadan bu işler tatlıya bağlanır.

çok güzel haber elinize sağlık!!

Yazıklar olsun başka bişey diyemiyorum,nasıl bir ahlak var,insanların emeklerini hayallerini mahvettiniz hukuksal olarakda kılıfına uydurmuşlar verilen peşinat ve ödenmiş senet tutarlarında bile hak sahibi olamıyoruz,bu kadar insanın ahını alan r.ş ve yandaşları bu hayatda aynı olay sizin başınızada gelebilir empati yapın.

Brokllyn dream projesi mağduru olarak yazıyorum,elinize emeğinize sağlık bu haberleri korkusuzca cesurca yaptığınız için keşke tv haber programlarınıda düşse haber insanlar anlasın bilsin dizilerini izlemesin,insanları gözünün içine baka baka kandırdılar avukatlar bile adamların üzerine bişey yoksa hiç bir hak hukuk idda edemezsiniz diyor,nasıl yani adam 25 milyon dolara finans şirketi kuruyor ama üzerine bişey yok diye hukuksal işlem yapılamıyor dünyanın hiçbiyerinde böyle bişey yokkk,Allah ıslah etsin başka bişey demiyorum

Bu kadar kolay olmamalı olan yine vatandaşa oluyor herşey çok güzel kılıfına uydurulmuş gözüküyorki hukuki olarak adamlara hiçbirşey olmuyor R.Ş denge holding altında 25 milyon dolarlık finans şirketi kuruyor ama adamın üzerinde birşey gözükmüyor herşey belli net bir şekilde ancak anlamsız olarak ıspatlanamıyor ve tv karşısına geçip boy gösteriyorlar rezillik bunca insanın emeğini hiç ettiniz sizin gibi milyon dolarlarla oynamıyoruz maaşlarından biriktirip yıllarca ödeme yapıyoruz alnımızın teriyle kazandığımız paralarla çocuklarımıza bir gelecek bırakmak istiyoruz,Allah sizi bildiği gibi yapsın sözün bittiği yer ne denilebilirki başka,sistem maddi açıdan güçlülerden yana.
Harika bir haber emeğinize sağlık
Şunuda ekleyelim denge holding vasıtası ile Kıbrıs denge bankasına 253 milyon para kaçırmışlar NET BİLGİ ARAŞTIRIN