Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Ülkede adalet mi kaldı avk. ihtiyaç duyuyorsunuz.Kaç yıldır insanları sersefil etiler paran varsa yada yandaş bir tanıdığın senden iyisi yok İnsanları boş boş kandırmaktan vazgeçin

Yazmayayım diyorum dayanamıyorum. Buyrun cenaze namazına bizi bu hallere düşüren devlet utansın. Devletin ne alakası var diyenleri duyar gibiyim. Evet bal gibi alakası var. Bu imar oranına geleni denetlendiği gibi.....neyse bunu bi fıkra ile bitireyim. Hırsız dükkanın kepenk kilidini testere ile kesiyormuş bekçi baba gelmiş ne yapıyorsun sen demiş. Hırsız keman çalıyorum demiş. Bekçi bu nasıl keman sesi gelmiyor ki deyince. Hırsız bu kemanın sesi sabah çıkar demiş vesselam. Daha durun bunlar iyi günlerimiz.Metal yorgunu il müdürü hala görevde kardeşim 4 BAKAN DEĞİŞTİ tam 4. FİKİRTEPE dönüşmeden Türkiye dönüşecek. Nasıl bilirdiniz rahmetli Fikirtepe yi.. ...

hepsi oyalamaca bş verin biz alıştık bırakın hıh

Sabırsızlıkla bekliyoruz

kendi gölgesinden bile senin gibi korkarak ismini yazamayanlara yazık ''??'' :)) adalet mülkün temelidir

En buyuk dolandirici firma M.... insaat ve sahibi dir. Insanları tehdit ederek imza attırmaya calısıyorlar. Kıraları imza atmazsanız vermeyiz ne demek? Uzak durum bu firmadan bidaha iş vermeyin

kiralindan korkmuyorum ki soytarisindan korkayim hepsi hirsiz
Hatice hnm ; tabi gerçek isminiz buysa siz avukatsınız anlaşılan
Dilim kemiği yok ,görünen adalet sistemi sizi tatmin ediyorsa söylenecek bir şeyde yok