Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

başbakan 6 ayda her yer yıklmş olacak demişti çoktaan geçti 6 ayı

Harfiyat kamyonlarından rahatsız YIKILMAYAN adalar. Esnaf perişan eee bunun faturası çıkar elbet birilerine. Diriliş FİKİRTEPE
EĞER ALLAH KORUSUN OLASI BİR İSTANBUL DEPREMİNDE HALA BİTMEYEN BİR FİKİRTEPE YUH DİYORUM YUH. ARTIK BUNUN ARTIÇILARINI DÜŞÜNEMİYORUM. MİLLET BARUT FIÇISI