Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.
Üye Girişi Üye Ol
BÖYLE BİR SERMAYE SAHİBİ YILLIK VERECEĞİ TEMİNATA %0.25 BİLE MASRAF ÖDEMEZ ÇOK İYİ BİLİYORUZ
TEMİNAT OLMAZSA OLMAZ
YASİN BEY SEN DAHA İYİ BİLİRSİN
BU PARA MASAK TAN GEÇTİMİ
GEÇTİ İSE KAMUOYUNA AÇIKLASINLAR
ne yapicaklarmis hepsi yalan hepsi uckagitci
BÖYLE BİR SERMAYE SAHİBİ YILLIK VERECEĞİ TEMİNATA %0.25 BİLE MASRAF ÖDEMEZ ÇOK İYİ BİLİYORUZ