Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Ewet ama yinede insan uzuluyor

Borovo Yasin hep böyle devam et tşk çünkü buralar hepimizin buraları beraber pazarlayacağız

Hayırlı olsun

Keleşoğluna bir ihtar zaman geldi bu neya 4 yıl
Ne hatırası ne anısı. Evlerimiz eski. Miyadı doldu. Taşınalım da arkama. Dönük bakma. Yeni çevre. Yeni bina daha iyi. 2015 teyiz. Artık böyle merkezi. Yerde böyle mehruk. Gece kondular. Olmaz.