Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Fikirtepe acele kamulaştırma ile çözülecek yakinda aym onu da iptal ederse fikirtepe siddin sene cozulmez ozaman gorcem fikirtepelilerin havasını ne imiş adamlara milli piyango vurmusmus yerim lan piyangonuzu surunun bir on sene daha sizin omrunuz yetmez olum buralarin rating gormeye

Fikirtepe de beklediği rantı elde edemeyen fırsatcilara kötü haber ... acil kamulastirma haricinde çoğunluk uygulaması. .. on alım hakkı .. riskli alanlarda imar transferi gibi uygulamalar var daha sırada. .. 18 uygulaması ile zaten kanunen boşaltmak zorunda oldukları binaların parselleri sit alanlarina taşınır ise gorecem ben o fırsatcilari

Esas olan bu dernekler neden var %90 i imza atmış madem öyle toplayın %90 i parsel ve imar transferi için bakanliga baskı yapın anlasamayanlarin hepsini boş bir adaya toplayın olsun bitsin

milletin malını. alıp mutahıt e vermekle yasa olmaz dı patladı

normal olan olmus

mutaitler anlasin milleti korkutmayin yada az oranla yer yapin az kazanin

babalarinin yeri gibi peskes cekiyorlardi cikin fikirtepeden biz yerimizi yapariz

fikirtepeyi dunyaya rezil ettiniz verin 2.07 millet kendi yapsin

1600 lı almanya'sında bile böyle kanunlar yoktu

yorumları okudukça tebessüm ediyorum verin 2.07 yi biz yaparız vb ya ey komsular 100 kişiden 70'i 80'i 90'ı 99'u bitmis orada 30 donum arazı üzerinde 2 veya 3 parsel anlaşma yapmıyor orada diğer yuzlerce kişi magdur olacak siz simdi bir avukata gidin 2492 nolu kanunu 6306 sayılı kanunu iyice bir okutun okumadan ahkam kesmesinler en fazla surec 1-2 ay uzar belki ama yukarıda allah var kendileri biraz daha fazla alabilmek icin ugrasan insanlar yuzunden tum fikirtepe bu hale geldi yazık....

Millet coplukte yasamaya ne kadar merakli :)))

Haberci bey senin dediğin gibi değil! Isin başında milleti korkutarak imza aldılar verenlerin çoğu okumadi devlet diyorki biz firmalara garanti olmayız batarsa sizin sorununuz madem öyle niye zorla imza ver diyorsun teminat yok çoğunluk imza atması mülkiyet kanununda azinligin hakkı cignenebilir anlamına gelmiyor.

Uğur bey senin çöplük dediğin yerleri insanlar nşaatlar da çalışarak helal paralarla kendi elleri ile yaptılar, mahallenin kötü durumda olması belediyelerin yıllarca tadilat izni vermemesi, bölgeye hizmet getirmemesinden kaynaklaniyor.

bay mutahıtler vatandaşın hakli gerekcelerını kabul edecekler

bu mahkemenin açıklaması budur iyı oldu zaten olması. beklenıyordu

yanlis karar bagdatdan doner ve dondu.

bu islerin uzamasinin sebebi cikardiklari kanunlarin yargitaydan donecegini biliyorlar amaclari mutait parasi yemek

hep uc kagit devlet,belediye ,mutait sana uc kagitcilardan tabi biri bu oyunu bozacak yargitay tesekkurler

kamulaştırmanın huka aykırı olduğunu her zaman söyledik. akıllı mütahitler bu yola baş vurmadılar.

fikirtepe deki acele kamulaştırmada iptal edilmeli

Fikirtepede sorunlar niye çözülmüyor?1.Mutaitler: En önemli sorun bu gurup amaçları para kazanma olduğundan,motivasyonlari kazanç! Bunu sağlama yöntemi ; rüşvet vererek yolu kısaltma, kendi aralarında dernek kurmaları ,beraber toplu rüşvet vererek, Bakanlığı,belediyeleri,mahalle temsilcilerini istedikleri gibi yönlendirmek! bakanlığa durmadan kanun çıkarmasını saglamak, belediyeye halkı korkutma bölgeye hizmet goturmemek,tadilat izni vermemek,hertürlü pisligin oluşmasına göz yummak (fuhus,uyusturucu vb.gibi)mahalle temsilcileri, halki korkutmak ve imza atmiyan kisilerin uzerine surmek tabi bu yol kısa vadede başarılı gibi görünsede uzun vadede başarısız oluyor çünkü daha yargitayi satın almadılar!

CHP FİKİRTEPE İŞİNİ ÖZEL TAKİP EDİYOR TAŞ KOYMAK İÇİN DERNEK BİLE KURDULAR AKP YE COZDURMEZLER GEREKIRSE AYM ÖZEL KANUN ÇIKARIR BOZMAK İÇİN FİKİRTEPE DE AYNİ TÜRKİYE GİBİ AZINLIGIN COGUNLUGA TAHAKKUMU DEVAM EDİYOR FİKİRTEPE Lİ UYUMA BU OYUNU BOZ

ne oyunundan bahsediyosun lan sen zorla yerimizi elimizden almaya çalışıyorlar birde kafalarına göre kanun çıkartıyolar 1 gecede itirazda edemiyosun olaya bak ya

ne oyunundan bahsediyosun lan sen zorla yerimizi elimizden almaya çalışıyorlar birde kafalarına göre kanun çıkartıyolar 1 gecede itirazda edemiyosun olaya bak ya

devletin tehdidi ile yer almaya çalışacaklarına sözleşmede itiraz edilen maddeleri düzeltsinler.

chp ye helal olsun.100 de 100 imza alan müteahitlerden ne eksikleri varsa onu tamamlasınlar...

Yeter artiküç buçuk yıldır bekliyoruz neyin peşindesiniz beş kuruş etmeyen yerlerimiz trilyon ediyor halaneyin derdindesin ya artık sözleşmemizi adam gibi yapın şu fikirtepe'de düzgün bir şekilde oturmaya biz hak ettiğimiz gibi yaşamaya başlayalım nedir derdinize iyi haksızlığa devam ediyorsunuz insanlığa önemli insan olun

fikirtepeli bey dimyata pirince giderken evdeki bulgurdan olmak var

yanlış işler döner uzlaşın başka şekilde ızdırab olur

yanlış işler döner uzlaşın başka şekilde ızdırab olur

Coplukte yasamak maaleaef bazi menfaatciler yuzunden herkesin kaderi oluyor. Itiraz edenleri okuyorumda ne fikri var ne dusuncesi. Millet malimi kapturmam havasinda. Herkes neydim ne oldum durumunda. Bu kafayla ilerde fikirtepemizin ne olacagi belli. Copluk lafi bile ilerde aranir olacak.

Sayin fikirtepeli bey size aynen katiliyorum.Aza kanaat etmeyen cogu bulamaz.Fikirtepe devletinde dedigi gibi 5.yilinda tamamen anlasma olmazsa tokiye kalacak.O zaman hep beraber evlerimiz icin taksit odemeye baslariz.Yazik...Yazik...

imza atmiyan arkadaslarin dedigini yapmiyan firmalar 3.60 la yapsinlar illa 4.00'mu olacak onlarda kendi aralarinda anlasirlar 1.80.ve uzeri yaparlar

hükümet isterse bu işi bitirir .nasıl hakan fidanda bitirdi bir gecede . iadamın 1 metre kare yeri var imza atamıyor. anayasa mahkemesi bozuyor. yürümez. şirketler ne yapsın. aç gözlü insanlar varkenşimdiye kadar bitmiş olacaktı. ibşb ile kadıköy belediye analaşmalı vatandaşa demeli hep berabar imza atıyoruz. bakalık ikidebir plan değiştirmeycek .

ac gozlu kim? mutait 3.60 razi olmuyan imza atanmi?
1.80 razi olan imza atmiyanmi?
Şimdi fikirtepe de imza atmayip haksız yere süreci tikayanlar sevinmistir ama fikirtepe acele kamulaştırma kapsamında bu olay kamulastirmayi durdurmaz. .. bedeli üzerine dava açar dava açılınca sonuçlanması süresine kadar o ödemeyi de alamaz .... hukukçulara sorarsin iz ...