ÇŞB ve Büyük Şehir Belediyesinin firmalarla yapılan sözleşmelere göre ne kadar hisse ve nereden ne kadar yer alacağı belli olmadan inşaata başlatmasınlar. Başaran firması bize firma olarak küçük bir bilği vemiş değil ve bundan rahatsız oluyoruz. İmza atmayan insanlar bunları bildikleri için korkuyorlar. Ben çşb İstanbul müdürü Bülent babaoğlunun sözüne binaen imza attık ama bin bir pişmanım. 27 kat yapılıyor %54 hisseme ne alacağımı üstün körü hesaplamayla geçiştiriyorlar. Devlet yetkilileri bizleri kutlra yem yapmasınlar. Buradan muhalefet partilerine sesleniyorum yetkililer umursamıyor bari sizler fikirtepeliye sahip çıkın.
ÇŞB ve Büyük Şehir Belediyesinin firmalarla yapılan sözleşmelere göre ne kadar hisse ve nereden ne kadar yer alacağı belli olmadan inşaata başlatmasınlar. Başaran firması bize firma olarak küçük bir bilği vemiş değil ve bundan rahatsız oluyoruz. İmza atmayan insanlar bunları bildikleri için korkuyorlar. Ben çşb İstanbul müdürü Bülent babaoğlunun sözüne binaen imza attık ama bin bir pişmanım. 27 kat yapılıyor %54 hisseme ne alacağımı üstün körü hesaplamayla geçiştiriyorlar. Devlet yetkilileri bizleri kutlra yem yapmasınlar. Buradan muhalefet partilerine sesleniyorum yetkililer umursamıyor bari sizler fikirtepeliye sahip çıkın.