Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

fikirtepeliler ve tüm istanbulular asimilasyon artık açıkça ortaya çıkmıştır. herkes için bu durum aynıdır. müteahhitlerin daireler verecekleri, kimine 3,kimine 4 veya fazlası hayalden başka bir şey değildir. dönüşüm değil, dönüştürülmek, bizler böcek değiliz. uyan fikirtepeli, istanbul lu uyan. yaaşadığımız yerlerden atılmak isteniyoruz. bölünmeyelim.

tinercilerle hırsızlarla bu olumsuz şartlarda yaşamak hoşunuzamı gidiyo neden anlaşamıyoruz tamam fırsatçılık yapmak isteyen firmalar oldu ama arada sözleşme yapmış iyi firmalarda var ve iyi bir inşaat firmasının kandırma gibi bir şansı yoktur lütfen daha duyarlı olalım bu inatlaşmalar kimseye bir menfaat saglamaz

biranevvel imzalar tamamlanıp inşaatlar başlamalı yoksa herşey aleyhimize işler deprem riski kamulaştırma ki devlet uygularsa sonuna kadar haklı ve eminimki devletbu menfaatçilere dersini vericektir yorumcu olmaya çalışmayalım iş yapmaya çalışalım.....

insanları hayata küstürdünüz 3 verdiler 5 istediniz ondan sonra devlet suçlu firma suçlu kendinizi düşünmüyorsanız çolugunuzu çocugunuzu düşünün nereye kadar bu oyun sürer onuda varın siz düşünün!!!

afet riski altındaki alanların dönüştürülmesi hakkında kanun
• kentsel dönüşüm kapsamında yeniden bina yapılmasına, parsellerin
birleştirilmek suretiyle yeniden düzenlenmesine, kat karşılığı/hasılat
paylaşımı vb. şekillerde yeniden düzenlenmesine paydaşların 2/3
çoğunluğu ile karar verilebilecek,
• 1/3 paydaşın hissesi diğer paydaşlarca satın alınmadığı takdirde bu
hisseler kamulaştırılabilecek,
• hak sahibinin sadece taşınmazı için önerilen kamulaştırma bedeline itiraz
etme hakkı bulunacak
• bankalarca kredilendirilmeyen hak sahiplerine bakanlık tarafından kredi
verilecek,
• anlaşmayla tahliye edilen yapıların maliklerine kira-taşınma yardımı
yapılabilecek,
• kira yardımından yararlanan hak sahipleri faiz desteğinden
yararlanamayacak,
herkes borçlanacaktır. bedava dönüşüm yok. evler gittikten sonra herkes anlayacak gerçekleri

afet kanunun devamı,
riskli yapılar, kendilerine tanınan süre içerisinde malikleri tarafından
yıktırılmadığı takdirde, bu yapıların tahliyesi ve yıktırma işlemleri mülki
amirler tarafından yapılacak veya yaptırılacak,
• tapuda 'bu taşınmaz riskli yapıdır' veya 'riskli alanda yer almaktadır'
şerhi konulacak,
• üzerindeki bina yıkılarak, arsa haline gelen taşınmazlardaki daha önce
kurulan kat irtifakı ve kat mülkiyeti, malikleri adına payları oranında tescil
edilecek,
• parsellerin birleştirilmesi durumunda imar hakkı artışı verilebilecektir.
iyi düşünün dönüşüm mü? zulüm mü? evler yıkıldıktan sonra geri dönüş yok.

evet bencede evler giderse çok kişi üzülücek çokda iyi olur güzelbir ders almış olur bu imza atmiyanlar....devleti insan haklı mahkemesine kadar şikayet edersiniz artık tabi başkada yapacak bişey kalmıyor!!!@@

bana bir tane örnek sağlam , teminatları olan sözleşme gösterin. inşaatı yapmaya yeterli mali gücü ve teminatları verecek, iflas, afet, ekonomik kriz, savaş,iç savaş gibi durumları kapsayan sözleşme gösterin. kentsel dönüşüme karşı olan yok ki bu teminatlar olmadığı için karşı durulmaktadır. sanırım sizin eviniz yok, sorun yok. bu ilettiklerim sizin için sorun olmayabilir, fikirtepe halkı için sorundur. teminatınızı size kim verdi bu kadar rahatsınız biz de o teminatı verenlerle görüşelim de halkı bilinçlendirelim.

yerim olmasa konuşurmuyum 380m2 yerim var ve x firmaya verdik sözleşmede teminatta var herşey var bir adada %95 i imza atmış %5i atmamış inşaat başlamıyo yani siz demek istiyosunuzki bu kadar insan bilgisiz cahil imza atmayanlar akıllı bırakın allaşkına ya

bu konuya daha duyarlı olup yaklaşmak lazım 3ün 5 in hayalini kurarken eldeki bulgurdanda olunucak lütfen artık beklemeyelim ve harekete geçelim geç bile kalındı ama zararın neresinden dönersen kardır bütün adalar 3 5 kişi yüzünden bekliyor hep beraber güle oynaya artık şu dönüşümün temelini atalım.....

bn tek bi şey soracam editöre siz x bir firmayla anlaşıyordunuz.proje bile açıklanmıştı 12 ler cami nin orası o sözleşmede bn teminat görmedim veya başka bir şey. samimi olarak soruyorum neden o zaman imza atıyordunuz.o firma olmayınca neden birden aykırı davranmaya başladınız.

İSMAİL BEY EDİTÖRLER SADECE HABER YAPIYOR VE YAYINLIYOR.NE TEMİNATI? NE SÖZLEŞMESİ? NE ANLAŞMASI? HABER SİTEMİZ ajansFİKİRTEPE LTD ye AİTTİR. KÜNYEMİZE BAKIN ORADA GEREKLİ BİLGİLER VARDIR...
herşey güzelde okmeydanını 100de kacı gerçekten kendi yerleri idi?