Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

mari̇ntaşin temsi̇lci̇ heyeti̇ni̇n i̇çi̇ rahatsa sorun yok...

Keleşoğlu uyuma insanları uyutma

hızır bey caddesinde ki yermi maritaş ...çin malı gibi çakma çıkan buro dan haber varmı son durumu ne acılmadan büro olarak görev ömrü bitti mi ? hadi bakalım hayırlısı olsun

maritas niihayet harekete gecti hayirli ugurlu olsun

maritaş neredesin yapamayacaksan ne uğraştırıyorsun milleti o çok övdüğünüz maritaş nerede temsilciler.

irfan bey ne hareketi iflas etti onu mu kastediyosun.adam bitmiş okeye dönüyo,kim kandırıyo sizi lütfen herşey ortada iki firmayı yanyana getiremiyoruz.tek başıma yapacağım diyo bizi oyalıyo, amcası başka firmayla anlaşıyo fikirtepede

sn. abim bildiğinden şaşma diye bir söz var yüzde 57 bilmediğin firmaya vereceğine 52 bildiğin sağlam firmaya ver kafan rahat etsin.

2/3 çoğunluk yasasina siğnip 1/3 ün hakkini kaspetmeye çalişan mütahit nede o komşu komşu komşudur.onlarin hepisini̇ yaşadik.onun için nefret ve kin kazandilar. onun için i̇şler çikmaza girdi̇. ne tebliğati kardeşim. özel sektör bana tebliğat falan gönderemez. tebli̇ğati devlet gönderir.dikkata alinmayan bir kağit parcasidir.devlet kamulaştirma hi̇ç yapamaz.çünkü konut alani beni̇m malimi alip konut i̇çi̇n sana mütahi̇te konut yapmasi i̇çi̇n kamulaştiramaz.oraya havaalanimi yapaçak okulmu hastanemi̇ kamuya ai̇tbi̇r hi̇zmetmi̇... geci̇n bunlari geci̇n 2/3 zaten kalkti. mütahi̇tler dürüst olsalardi bu i̇ş çoktan bi̇tmi̇şti̇. güven vermeye fi̇rmalara sakin olaki i̇mzanizi vermeyi̇n. sonra daha neler çevi̇ri̇r bunlar.örnekleri̇ var.tebli̇ğat çekerim di̇yene hele hi̇ç güveni̇lmez.

mükemmel bir yorum sağolun

Lütfen maritaşın temsilcileri uyanık olun biraz birlik olup maritaşı elbirliğiyle defedip sağlam bir firma getirelim .bu hepimiz için hayırlı olacaktır.imza atanların içi rahat değil biliyorum .inşallah doğru yolu bulursunuz.

maritaş firması battı diyorlar bilgisi olan varmı.imza da attıydık ne olacak şimdi.

ben arkadaş senin hangi parselde olduğunu bilmiyorum ama sen haklısın biz temsilciler hiç bir zaman bir araya gelmeyiz nedeni menfahat yani çıkarcı sen malına sayıp çık kimseye güvenme doğrusuda budurbiz pazarlıyanların allah belasını versın üç beş şerfsiz bunlar

ben arkadaş senin hangi parselde olduğunu bilmiyorum ama sen haklısın biz temsilciler hiç bir zaman bir araya gelmeyiz nedeni menfahat yani çıkarcı sen malına sayıp çık kimseye güvenme doğrusuda budurbiz pazarlıyanların allah belasını versın üç beş şerfsiz bunlar

yenimi aklınız başınıza geldi acsleleniz neydi beş bin lirayi duyan kuştu beş altı üç kağıtcılar dezgahı kurmuş üç kuruş para için deyemi bu kadar insanın günahhına gimek allah yedirmesin çocuğundan en sevdiklerinden çıkarsın

inşallah şair kemal allah en yakın sevdiğinden çıkarrır inşallah kim komşusuna zarar verdiyise allah belasını versin

sayın bakan yanınızda mucayıt isminde erzincanı fikirtepede mütahıtlerle iş birlikciliği yapıyor acaba haberiniz varmı

atma recep ben hiç zan etmiyorum bilmiyorum hangi hayeler kuruyorsunuz bence kendi kendinizi kandiriyorsunuz bulanik suda balik tutmaya çalişiiyorsunuz yoksa bir bildiğinde var bizmi bilmiyoruzbuhran efendi

bela okumayın şer...ler karşıma çıkında söyleyin bunları

bela okumayın şer...ler karşıma çıkında söyleyin bunları

yasin bektaş ortaliği kariştirma kendi işine bak benden söylemesi sana göre değil bu işler boşuna soyunma kendi kendine gelin güve olma tekral söylüyorum ortaliği kariştirma

ulen üç beş kuruş için 60 yıllık komşularınızı çantacılara sattınız

musalla tasini düşünmeyen temsilciler hakkımızı helal etmıyoruz allah namazı dosdogrukılın dıye emrediyor siz temsilciliklerinizi dosdogru yaptınızmı
bu işin neresi hayırlı sayın yasin bektaş,
o 3/1 de bizim komşumuz değilmi
ayrıca bu firmalar başvuru yaptılarsa 4 emsali unutsunlar